חמת גדר

דרוג הגולשים: 
4.214285
ממוצע: 4.2 (14 דרוגים)
כתובת: 
חמת גדר
חמת גדר
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
ראשון ושבת – הפארק פתוח בין השעות 08:30 ועד 17:00 בימים ב' עד ו' ( כולל ) – הפארק פתוח בין השעות 08:30 ל 22:30
טלפון: 
*6393

חמת גדר, או בשמה בערבית: אל-חמה - היא אתר מרחצאות מרפא ונופש השוכן בעמק הירמוך מדרום לרמת הגולן, בגובה של כ-150 מ' מתחת לפני הים.

חמת גדר היא יופי של מקום לכל המשפחה, ובעיקר בחורף שאז ניתן להנות יותר מהנביעות התרמו-מינרליות שבאתר.

אם אתם חובבי ספא וטיפולי גוף שונים תמצאו במקום שפע של טיפולים שונים לטיפוח הגוף.

אם אתם בעניין של זוחלים דווקא - חוות התנינים במקום היא מהותיקות והגדולות שבארץ והצפיה בתנינים מרתקת תמיד. בתחילה היו בה כ-120 אליגטורים שהובאו מפלורידה, ואילו כיום ניתן למצוא בחוות התנינים גם תנינים מאפריקה וקיימנים מדרום אמריקה.

גולת הכותרת של חמת גדר היא הבריכות החמות של מי הנביעות במקום.  למים ריח חזק של גופרית, וביום חורף חם אין תענוג גדול מזה - בחוץ קר ובתוך המים חם ונעים.

המים בחמת גדר ניחנים בשלוש תכונות חשובות: חום, עושר במינרלים ורדיואקטיביות. הרדיואקטיביות נובעת משני איזוטופים של היסודות רדיום ורדון המומסים במים, אשר נוצרים מהתפרקות אורניום הנמצא בסלעים במעמקי האדמה. בנוסף, המים מכילים גופרית בריכוז של 4.7% ומינרלים חשובים נוספים.

לחובבי ההיסטוריה מומלץ מאד לא לוותר על ביקור בשרידי בית הכנסת העתיק באתר מהתקופה הביזנטית.

כדאי גם לבקר בתצוגת החיות במקום שבה ניתן לראות נחשים, תוכים, יעלים, טווסים ועוד חיות שונות.

מסעדות: המתחם מציע גם אפשרויות הסעדה מגוונות בתוך האתר כגון מסעדת סיאם, מסעדת המחבת, גריל האגם וקפה האגם.

פארק אוהלים: לאחרונה נפתח בחמת גדר פארק אוהלים-להשכרה, מסודר ונקי.

חמת גדר
חמת גדר
חמת גדר
חמת גדר
חמת גדר

דרוגי-גולשים

4
היינו בחמת גדר לפני כחודש. היה יום גשם ותענוג אמיתי היה לעמוד בתוך הבריכות להרגיש את הגשם בחלק הגוף עליון ואת המים החמים בחלק הגוף התחתון. חשבנו אחרי הספא ללכת לאכול באחת מהמסעדות במקום. עשינו בדיקה באינטרנט וגילינו שחוות הדעת והביקורות הן איומות. המסעדות בחמת גדר הפכו למלכודות תיירים. לכן הבנו איתנו אוכל ולאחר הספא המשכנו אל כיוון הצימר ואכלנו במסעדה טובה ברמת הגולן שקיבלה הרבה המלצות.
התמונה של רחל מורנו

1
ביום רביעי האחרון היום הגשום ביותר בשבוע נסעתי לחמת גדר , נהניתי מהנוף כל הדרך , וציפיתי להגיע ולהנות ומה מרבה היתה אכזבתי, קודם כל בעלי נכה צהל, ובקשנו זוג כרטיסים בהנחת נכה צהל, ופשוט נעננו בסרוב רק כרטיס אחד אף על פי שבחמי יואב נותנים ארבעה כרטיסים, וכעת על המקום המקסים הזה שתחזוקתו באותו יום היתה למטה מכל בקורת, המקלחות והשרותים מוזנחים וכמוכן כמות האנשים שהיו במקום הם היו מעבר למה שהמקום יכול להכיל, מרוב אנשים לא רואים את הברכות , וגם סכנת החלקה עקב הגשם ליד השרותים שגבל בחוסר אחריות כלפי האנשים היה אפשר לדעתי לפזר חומר מונה החלקה בקיצור לא היה ניתן להנות באותו היום.

5
הייתי שם ביומולדת שלי שהייתה בחורף ונהנתי מאוד. הספא שם מעולה, קיבלתי מסאז' בלתי נשכח, האוכל שם טעים, מומלץ על מרק תירס. בימי שבת בחורף יש הרבה אנשים אז עדיף ביום חול..

5
בריכות חמות (עם ריח של גופרית שלא הכי נעים), אחלה מזג-אויר באזור טבריה, פשוט כיף שם! ניתן גם ללכת לסייר ולראות את בריכות התנינים! ממליצה בחום

5
אתר מלא אטרקציות מגוונות, התנינים בגילאיהם השונים והבריכות החמות. היינו עם הילדים בחורף ביום גשום וקר בתוך המים כשהגשם מטפטף על הראש- מדהים! רק לזכור שקרררר כשיוצאים מהמים. האתר כמובן מומלץ מאוד גם בקיץ, אבל בחורף האטרקציה מיוחדת יותר.
התמונה של kotik

4
מקום מעולה לבילוי לכל היום

4
גם בריכות המתאימות לילדים ולמבוגרים, גם ספא, אוכל, פינת חי.. לא צריך יותר. מגיעים מהבוקר ונהנים עם הילדים. בחלק מהימים יש גם שעות שהאתר פתוח בלילה, ואם מגיעים ללא ילדים ורוצים זמן איכות יש אפשרות לישון באתר בבקתות.
התמונה של eyal

4
אני בעיקרון לא מתלהב מכל המקומות מסוג זה ("חמים"), אבל כיף שם בטיול עם חברים...

5
איזה שילוב מוזר ומנצח. אפשר לשלב את הטבילה במים הבריאים בעיסויים. אחרי שנרגעים, ניתן ללכת על הגשר ולצפות בתנינים וגם לאכול משהו טעים באחת המסעדות ויש מגוון של מספר סוגים: ישראלי-מזרחי ( המחבת ), אסייתי, גריל ובית קפה. מאוד כיף שאפשר להגיע גם בחורף!

5
גם המסעדות טובות, הכל נקי וכייפי. הכי כייף בחורף. אפשר להגיש הנחות אבל גם בלי, זה מחיר שווה! אפילו יש שעות, שהכניסה מוזלת.. ויש גם בית מלון - מפואר ביותר! אחד הטובים לדעתי בארץ..

4
כיף !! גם המחיר לא גבוהה במיוחד. תענוג .
התמונה של קאטיושה

4
ילדים לא כל כך מתלהבים מהמקום הזה בגלל הריח אבל יש גם בריכות רגילות. הסיור לאיזור עם התנינים היה מאוד חוויתי לילדים והם נורא התלהבו, כמו כן יש מופע עם תוכים שהילדים נהנו בו מאוד. מומלץ במיוחד ללכת למסעדת המחבת- מנות טעימות במחיר סביר.
התמונה של carmela

5
חוויה לכל המשפחה, פשוט גן עדן ישראלי! מומלץ להגיע בחורף ובערבים ולטבול במעיינות החמים.

4
כשהייתי שם כשהייתי קטנה, מאוד מאוד התלהבתי מהתנינים. אבל גם בביקור למטרות פינוק וספא, המקום נעים ומפנק.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
חניון לילה עין תאופיק - עין עקוב
0
עדיין אין דרוגים

חניון לילה עין תאופיק על שביל הגולן המשמש לרוב כנקודת הסיום של שביל הגולן

למידע נוסף...
כפר הנופש מעגן עדן
4.333335
ממוצע: 4.3 (3 דרוגים)

כפר הנופש הותיק מעגן עדן השוכן לחופה הדרומי של הכנרת הינו פנינה קסומה ואמיתית המתאימה לנופש משפחתי.

למידע נוסף...
קמפינג חוף צמח
0
עדיין אין דרוגים

חוף צמח, אשר היה בעבר אחד מחופי הכנרת הפופולריים ביותר, חזר לאחרונה בגרסא משופרת ומשופצת.

למידע נוסף...
כפר הנופש חוף האון וילג'
4.333335
ממוצע: 4.3 (3 דרוגים)

כפר הנופש האון וילג' (Haon Village) הממוקם בקיבוץ האון שוכן בגדה המזרחית של הכנרת בסבך של עצים צל וירק.

למידע נוסף...