טיול בעיר העתיקה בירושלים

דרוג הגולשים: 
4.666665
ממוצע: 4.7 (9 דרוגים)
כתובת: 
הר ציון
ירושלים
סוג הפעילות:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
ללא הגבלה
טלפון: 
לא זמין

טיל רגלי בבעיר העתיקה ירושלים (הר ציון, הכותל והורבע היהודי) כניסה מהחניון שבהר ציון, טיול קצר בהר הכולל מבנים מרשימים ועתיקים של כנסיות, בתי מדרש וכמובן קבר דוד.

הכניסה לעיר העתיקה דרך שער ציון (במקום ניתן לראות עד היום את סימני הכדורים. מהקרבות שהתחוללו בו במלחמת השחרור) ירידה נוחה ומהירה אל הרובע היהודי ורחבת הכותל, בדרך עוברים דרך תצפית מרהיבה על רחבת הכותל והר הבית. ברחבת הכותל המערבי ניתן להתפלל, לטמון פתק בין אבני החומה ולספוג את אווירת הקדושה במקום. אפשר לשלב ביקור במנהרת הכותל (כדאי לברר מראש את מועד הסיורים) וביקור בבית הכנסת העתיק שלמרגלות הכותל.

אחרי הביקור בכותל עולים חזרה דרך הסמטאות הציוריות של הרובע היהודי .. ניתן לבקר בגלריות ובתערוכות, חנויות של תשמישי קדושה ייחודיים, מוזיאונים מרתקים, בתי כנסת ועוד. עוד נמצא ברובע, הקארדו, רחוב העסקים הראשי של העיר בתקופה הרומית. במקום מבחר של חנויות יוקרתיות ומסעדות גורמה כשרות. וניתן להתרשם מהשחזור המרשים של העבר ושילבו בהווה.

קרוב לקארדו, נמצא את בית כנסת הרמב"ן (החורבה) המוכר לנו בזכות הקשת המרשימה שלו. המקום ששופץ לאחרונה נותן לנו הצצה על סגנון החיים בעיר בתקופת ימי הביניים. ברובע ובאיזור קייםשילוט נוח והסברים ברורים על האתרים השונים, מקומות רבים למנוחה, מסעדות ומאפיות קטנות. טיול נעים

old city jerusalem

דרוגי-גולשים

התמונה של Itzhak Moreno

4
טיול בירושלים תמיד מרומם את הנפש. הגישה משער ציון אכן נוחה במיוחד ורצוי להגיע כמה שיותר מוקדם בכדי למצוא חניה ולהימנע מהחום. מסלול מומלץ!

5
אין ספק שכל אזרח חייב לבקר בעיר העתיקה בירושליים, זהו סיור כייפי ורוחני. בכל פעם שיוצא לי להיות בעיר העתיקה אני מתמלאת בכוחות ועוצמות חדשות. יש בעיר משהו מיוחד שאותו לא ניתן לתאר במילים ולא סתם באים תיירים מכל העולם כי זו "ירושליים של זהב"...
התמונה של eyal

4
טיול מקסים. אם באים בזמן של חגים ותפילות, בד"כ יש גם כל מיני הפתעות בדרך, כמו הופעות של שירים וכאלה. בכל מקרה לירושלים יש את הקסם שלה ותמיד יפה ונעים לטייל במקומות הישנים והקדושים.

5
כילידת ירושלים, העיר העתיקה זו הילדות, עם הריחות הייחודים וההמולה הססגונית. מלא אטרקציות במקום והעין והלב לא יודעים שובע. כנסיות, סימטאות, דוכנים והכותל עם כל המשמעויות הנרחבות שהוא צופן בחובו.

5
אח הריחות של האוירה! בירתנו המקסימה וכל נפתולי סימטותיה.. ובעיר העתיקה אפשר למצוא אוצרות גם נפשיים גם חומריים! (: ממליצה מהלב של הנשמה שלי- ירושלים אהובתי בירתי היקרה.. (: גאה להיות שייכת לה. בפרוש- העיר של כולם!

5
חוויה מרגשת ומהנה תמיד. אי אפשר שלא להנות מהאחדות ולהתחבר לשורשים ולמקורות. מקום ייחודי יחיד ומיוחד לארץ קודשנו.
התמונה של שגשי

4
לקחתי את חברתי הנוצריה לטייל בשכונה הנוצרית בעיר בעתיקה בירושלים.מקום מאוד יפה ועם הרבה יכולת ללמוד מן המקום. אומנם יש הרבה צפיפות ומוכרים ערבים שמנסים לדחוף לך לידיים המון המון שטויות בכמה שיותר כסף אבל סהכ המקום עצמו יפה, אבל יותר מידי מדרגות!

5
הקרדו, הרובע היהודי, הבית השרוף חויה אמיתית

5
טיול מהנה ומרתק ברובע היהודי ובהר ציון בירושלים, במקום חניה בתשלום והוא מתאים לכל אחד.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
מסעדת בשערייך ירושלים העתיקה

מסעדת בשערייך בירושלים העתיקה

0
עדיין אין דרוגים

ממש מול עמודי הקארדו המפוארים ברובע היהודי, מסעדת שף חלבית כשרה למהדרין

למידע נוסף...
מוצרלה מסעדה ברובע היהודי ירושלים

מוצרלה ברובע היהודי בירושלים

0
עדיין אין דרוגים

מסעדה איטלקית קלילה בדרך לכותל, כשרה למהדרין

למידע נוסף...

הולי בייגל ברובע היהודי בירושלים

0
עדיין אין דרוגים

בייגל חם וטרי בלב סמטאות העיר העתיקה, רגע לפני מדרגות הכותל

למידע נוסף...
מסעדת האקליפטוס חוצות היוצר ירושלים כשר

מסעדת האקליפטוס בירושלים

0
עדיין אין דרוגים

גורמה תנ"כי מסורתי ישראלי - במסעדה המקראית הכשרה בחוצות היוצר

למידע נוסף...