גן שאול - גן הקופים ברמת גן

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (2 דרוגים)
כתובת: 
מעלה הצופים
רמת גן
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
ללא הגבלה

גן ציבורי מרכזי ברמת גן על שם המשורר שאול טשרניחובסקי.
רמת גן כשמה כן היא , עיר גנים וזה אחד מהם, השלישי שניטע בה. בגן יש חלק עליון נושק לרחוב מעלה הצופים ובו שתי מדשאות קטנות, מגדל מים, המתנשא לגובה 11 מטר ( סגור ומסוגר )- שבמקור היה ניתן לטפס עליו לתצפית יפה על האיזור, שתי פינות משחק לילדים- באחת נדנדות וקרוסלה ובשניה מגלשה ועוד מספר פריטים וכן פינת שעשוע קטנה לכלבים.
מהחלק העליו יש תצפית על האיזור, אם כי רואים בעיקר בניינים גבוהים ובניין גבוה בהתהוות.

החלק השני משופע. עולים בו או יורדים במדרון: בשבילים ובמדרגות. יש מספר כניסות לגן. באחת, חוצים את רחוב המעגל ודרך רח' שלמה בן יוסף, תוך מספר רגעים, מגיעים לרחוב ביאליק. למעשה, רחוב ביאליק נמתח למרגלות הגן ואילו הגן הוא פסגה של גבעת כורכר. נעשתה השתדלות לשלב את הגן בצורה הרמונית לסביבה בה הוא נוצק.

מינים מגוונים של צמחים ועצים בגן; הרדוף, בוגונויליה הרבה שיחי אלוורה... עצי תמר, חרוב, זית ועוד. בשעות הצהרים נשמע ציוץ עז של ציפורים ומספר מועט של אנשים פוקדים את המקום. לעת ערב, המקום מאוד רומנטי.

במקור, כשהגן נחנך ב- 1938, הוא נקרא "גן הנשיאים". לאחר מותו של שאול טשרניחובסקי, הוסב שם הגן ל"גן שאול".בגן היתה פינת חי עם כלובי קופים ועוד מיני בעלי חיים, זו הפינה שהעניקה לגן את כינויו "גן הקופים". בתחילת שנות ה- 70 הועברו החיות לספארי שנפתח ברמת גן ושטח הגן צומצם מ25 דונם לקרוב למחצית, 16 דונם בלבד.

ב- 2007 הודיעה עיריית רמת גן שהיא מתכוונת לבנות בשטח הגן חניון ציבורי. למזלנו, המחאות עזרו ופינת החמד הירוקה נשארה בלב רמת גן.

גן שאול - גן הקופים ברמת גן

דרוגי-גולשים

3
אם כי היום כבר לא ממש נשאר ממנו משהו.. ובכל זאת אחת מהפינות הקסומות של העיר רמת-גן.

5
קפיצה קלה מביאליק, מהפיח, האנשים, החנויות, ואנחנו במקום אחר לגמרי, בטבע. אין כמו הפוגה קלה במקום לניקוי הראש וטעינת מצברים. להסניף מנה הגונה מהירוק הירוק ולחזור רעננים לעיסוקים. בשעת בוקר מאוחרת נצפו בגן אנשים ספורים: אשה עם עגלת תינוק, איש עם לפטופ וקשיש עם ספר. הבאתי לכם מגוון רעיונות עם מי או מה כדאי לבוא למקום:)

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
הבריכה במלון רימונים אופטימה רמת גן
2
ממוצע: 2 (דרוג 1)

רימונים אופטימה רמת גן, מלון העסקים של רשת מלונות רימונים במרכז העיר, מלון הממוקם במרחק דקות ספורות ממתחם העסקים של הבורסה ומרכז תל-אביב.

למידע נוסף...
0
עדיין אין דרוגים

מלון אינדיגו ממוקם באזור העסקי בבורסת היהלומים של רמת גן וזהו המלון הראשון בארץ של רשת אינדיגו העולמית

למידע נוסף...
קבלה מלון לאונרדו סיטי טאואר
3
ממוצע: 3 (דרוג 1)

מלון לאונרדו סיטי טאוור באזור הבורסה של רמת גן הוא בית המלון הראשון אשר נבנה באזור זה, ואשר נועד בעיקר לאירוח של אנשי עסקים אשר מעוניינים לשהות במלון קרוב לענייניהם העסקיים.

למידע נוסף...
קראון פלאזה עזריאלי
3
ממוצע: 3 (2 דרוגים)

המלון שוכן בין הקומות 11 ל 23 של הבנין המרובע, ומציע לאורחיו את כל ההטבות והנוחיות של מגורים בקומפלקס עזריאלי:

למידע נוסף...