קמפינג בחברותא מצוק עורבים

שעות:
ללא הגבלה
אומדן מחיר ללילה:

קמפינג בחברותא הוקם במצוק עורבים הממוקם בצפון הגולן פינת הגליל העליון, גובל בעמק החולה ומורם כ- 650 מטר מעל פני הים, מה שמבטיח נוף עוצר נשימה בדיוק כפי שדמיינתם.

האוהלים- שתי יורטות- אוהלים מונגוליים עגולים ומרווחים עם רצפת עץ יצוקה לאדמה,
האוהלים מוארים היטב ומבודדים באופן שנעים לשהות בתוכם בכל ימות השנה, ועל מנת להתאים את האווירה לכולם, אנו מחממים את האוהלים בחורף ומצננים אותם בקיץ.
כל אוהל מתאים לאירוח עד 12 בוגרים,ילדים ופעוטות.

בכל אוהל מטבחון/ פינת קפה וסט כלים מושלם להכנה והגשת אוכל.
לטובת הלינה הכינונו מזרנים,מצעים נקיים, כריות ושמיכות חמות.
במרחק שלושה וחצי צעדים מכל אוהל, ישנו מבנה שירותים ומקלחת מרווח (לכל אוהל יחידה משלו).

מסביב לאוהל פינות ישיבה נוחות ומזמינות,סוכה מוצלת ובתוכה שולחנות אוכל,מנגל גדול, פינה למדורה קטנה עם אפשרות להכנת פיתות על גבי סאג' (ניתן להזמין בצק מראש) ותבשילי פוייקה. בצמוד ליחידות השירותים, ישנה עמדה לשטיפת כלים.
אזורי הזולה ושביל הגישה לאוהלים מוארים היטב בלילה.

בחברותא מהווה נקודת מוצא נגישה ונוחה לשלל אתרי הגולן והגליל העליון וכפועל יוצא, גם למסלולי טיול רבים (רטובים יותר או פחות..) בנופים מגוונים ולמגוון אטרקציות.

נמצא ביישוב לשרותכם, בית כנסת גדול וחדיש, מגרש כדורגל וכדורסל, גני משחקים.

איך מגיעים: בכביש 90 פונים מזרחה בצומת מחניים לכביש 91, ממשיכים עד צומת גדות בה פונים צפונה לכביש 918,נוסעים ישר (באחד הכבישים היפים בארץ)עד שמגיעים לצומת גונן בה מתחילים לטפס מזרחה לכיוון רמת הגולן על בסיס כביש 959. היישוב הראשון שנראה משמאלנו יהיה קלע (שכונת מצוק עורבים).