שביל התפוזים

דרוג הגולשים: 
5
ממוצע: 5 (2 דרוגים)
כתובת: 
בין הפרדסים
בין חדרה לגן שמואל
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
10:00 עד 18:00
טלפון: 
1-700-704-111

הפארק סגור עד להודעה חדשה

שביל התפוזים, פארק הרפתקאות מודרני בטעם של פעם , יום של כיף לכל המשפחה, במקום מבחר מרשים של פעילויות המתאימות לכל הגילאים.

כשצריך להזכיר לילדים 5 פעמים ללכת ולקנות גלידה והם אלה שאומרים .. רגע, סיבוב אחרון , עוד מתקן אחד ודי.... אני מבין שיש לי מקום מנצח!! בחיפושינו אחר בילוי קיצי לשבת ראינו את שביל התפוזים.

אני יודע על המקום כבר הרבה שנים, ולמרות שהוא לא רחוק מביתי הוא מעולם לא היה אופציה עבורנו. הפעם החלטנו לבדוק, האתר נראה מזמין והבטיח שלל פעילויות במקום. קיאקים, קארטינג, מגלשות מים, מיני גולף ... המחיר סביר.. אני מודה שמאוד הופתעתי ואפילו התרגשתי מעט, ידעתי שיהיה כיף. הראנו את האתר לילדים, לשמחתנו הם התלהבו מאוד ובהחלט ציפו להגיע למקום.

בבוקר קמנו הכנו קצת אוכל טיפה ציוד ויצאנו לדרך. הגענו ב 10:30 מגרש החניה כבר היה עמוס. לרגע דאגנו שלא נמצא מקום. אם הכניסה למקום הבנו שזה זה! בתוך פרדס ענק ופורח, שכן לו פארק הרפתקאות גדול (בטח במושגים מקומיים) ובו המון מתקנים. מצאתי לנו שולחן פיקניק מוצל, ולפני שהספקתי להניח את הדברים, הילדים ( 6 עד 9 ) הספיקו לבחון שני מתקנים.. על ארוחת בוקר לא היה מה לדבר והמשכנו במגמה, והאמינו לי, זו חתיכת מגמה כי באמת יש שם מלא מתקנים. הייתה אומגה, מגרש מיני גולף מושקע ומעניין, נגריה ,מתנפחים, וזו רשימה חלקית ביותר! שיאו של החלק הראשון היה הבילוי הרטוב בחדר התעלול.. שתי קונסטרוקציות, שלוש קומות כל אחת, מלא צינורות מים וממטרות המשפריצות מכל עבר..מלחמת מים ענקית חוצה מגדרים וגילאים המתרחשת במקום.. אין כיף מזה ביום קיץ חם. בחלקו השני של היום. היינו בקיאקים, בקארטינג, עוד אומגה, בריכה, מגלשת מים. לא לפני שבדקנו את מבוך החבלים ואת מגדל הינשופים! וכן .. גם זו רשימה חלקית. לקראת סוף היום הודיעו שהמתקן לשטיפת מכוניות נפתח לפעילות .. פשוט חגיגה. שני דברים משכו את עיני. האחד, שהמקום מתוחזק היטב אך לא מלוקק. צוות המפעילים סבלני ומיומן, קיים שימוש רב בחומרים טבעיים כמו עץ וחבלים, שימוש בחומרים ממוחזרים כמו צמיגים ישנים, אין צביעה מנקרת עיניים והכול משתלב נפלא באווירה הכפרית של המקום. דבר נוסף, המקום היה מלא לכל אורך היום ועדיין היה נקי מאוד. יש פחים בכל מקום המפונים תדיר, וקהל המבקרים הקפיד מצידו לשמור על הניקיון במקום. אז את האמת... הילדים צודקים, מי צריך גלידה ? שביל התפוזים . מחלף קיסריה, מעט צפונית לחדרה. הכניסה דרך תחנת הדלק בכביש 65המוביל לגן שמואל ועפולה.

שביל התפוזים מסלול הקארטינג במקום, מתאים גם לילדים קטנים ולהורים.

דרוגי-גולשים

התמונה של חמודים

5
איזה יופי של מקום.. לא הכרתי, קיבלתי המלצה מחברים. הילדים ממש נהנו, יש כאן הרבה פעילויות, משחקים ועוד. גם אנחנו נהנינו. מומלץ!

5
פארק כיפי לילדים ומבוגרים, מתאים לכל גיל ונגיש מאוד לנכים. במקום מקנים רבים, משחקים, קארטינג, פעילות מים ועוד ..מומלץ מאוד
דרוגים ומקומות קרובים
התמונה של חמודים

5
איזה יופי של מקום.. לא הכרתי, קיבלתי המלצה מחברים. הילדים ממש נהנו, יש כאן הרבה פעילויות, משחקים ועוד. גם אנחנו נהנינו. מומלץ!

5
פארק כיפי לילדים ומבוגרים, מתאים לכל גיל ונגיש מאוד לנכים. במקום מקנים רבים, משחקים, קארטינג, פעילות מים ועוד ..מומלץ מאוד