צ'צ'קה בר בתל אביב

דרוג הגולשים: 
1
ממוצע: 1 (דרוג 1)
כתובת: 
שדרות רוטשילד 28 א
תל אביב יפו
אזור בארץ:
סוג הפעילות:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
בהתאם לערב

הצ'צ'קה בר ממוקם בליבה של העיר התוססת תל אביב ובשדרות רוטשילד היפהיפיות. המועדון עצמו ממקום כולו במבנה תת קרקעי (מחסן? חניה?) ומובילה אליו כניסה צדדית של הבניין עצמו - רוטשילד 28 א.
עיצוב המקום עצמו יפה ומעניין - וכאן בערך מסתיימות המילים הטובות.
הכניסה עצמה הייתה נוחה למדי, סלקטור אדיב ועיניני, קופאיות איטיות וחיכניות.

בערב שבו אנו היינו במקום המקום היה מלא ודחוס כיאה לכל מועדון אפלולי ורציני בנוסח תל אביב ניו-יורק. המוזיקה עצמה הייתה נוראית אבל על טעם וריח אין מה להתווכח, הערב היה מיועד לגילאי 40+ והאינטרפטציה של המקום הייתה מוסיקת אייטז עבשה ומשעממת, וחבל שכך. קצת קשה להאמין שבתל אביב של 2012 יש מישהוא שחושב שמוזיקה כזו יכולה להיות "מגניבה" או "גזעית" - מוזיקה פשוט לא טובה, כמו בחתונה רק ב BPM מעט גבוה יותר.
בשלב מסוים המוזיקה הייתה כל כך רעה עד שהמוסיקה שנשמעה מכיוון הביפר שממוקם קומה מעל עשתה חשק ללכת ולבדוק את העיניינים שם..... .

המקום עצמו צפוף מאד ואפילו צפוף מדי, אין הרבה מקום במועדון הזה והתחושה קלאסטרופובית למדי, אין כמעט פינות ישיבה או עמידה וגם הרחבה קטנה וקרובה מדי לדי,גי. העישון במקום עצמו אסור וטוב שכך, אבל מה עם פינות עישון נורמליות מחוץ למועדון? זה לא רציני ואפילו מעליב שכל המעשנים מתרכזים בכניסה בלי טיפה פרטיות ומפריעים לכל הנכנסים. הסאונד עצמו סביר אבל לא משהו מיוחד, ומערכת המיזוג במקום מקרטעת ולא מספיקה לחוגגים - חם מידי במקום! תוסיפו לעניין הפסקו תחשמל מיסתוריות שקטעו גם את המוזיקה וגם את מיזוג האוויר ותקבלו מתכון לבילוי לא מוצלח.

הבאר עצמו מגיש אלכוהול במחירים סבירים\יקרים אבל כנראה שמי שרגיל לשלם כבר מחירים מופרזים שכאלו על משקאות (24 ש"ח לשליש גולדסטאר) לא ירים את קולו. אנחנו חושבים שמחירי השתיה יכולים להיות נוחים יותר, למען האמת נוחים הרבה יותר.

בתכל'ס - בר מועדון לא נעים בכלל, שווה ביקור רק אם חבר הזמין אתכם במיוחד או משהו כזה - לא מומלץ לבילוי מהנה, ככה לא עושים כיף לאנשים, יש עשרות מקומות טובים ממנו בעיר.

צ'צ'קה בר בתל אביב

דרוגי-גולשים

1
המקום הזה מוציא שם רע למקומות בילוי בתל אביב עם המון זלזול בקהל הבליינים. צפוף, חם, ולא נעים - ואגב המוזיקה באמת זוועה. ממליץ לבעלי המקום לשפר את חווית השהות במקום, כי העיצוב והאווירה באמת נחמדים - כל השאר לא.
דרוגים ומקומות קרובים

1
המקום הזה מוציא שם רע למקומות בילוי בתל אביב עם המון זלזול בקהל הבליינים. צפוף, חם, ולא נעים - ואגב המוזיקה באמת זוועה. ממליץ לבעלי המקום לשפר את חווית השהות במקום, כי העיצוב והאווירה באמת נחמדים - כל השאר לא.