יטבתה בעיר- סניף עזריאלי בתל אביב

דרוג הגולשים: 
2.6
ממוצע: 2.6 (5 דרוגים)
כתובת: 
מנחם בגין 132, מגדל עזריאלי
עיר: 
תל אביב
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א'-ה' 07:00 עד 01:00 , ו' 07:00 עד כניסת השבת, שבת מוצ"ש עד 01:00
כשרות: 
כשר
טלפון: 
1-599-594-459

אחד הסניפים של רשת המסעדות החלבית שהוקמה בשנת 1987, כשהרעיון היה לתת נגיעה לטעמים טריים של קיבוץ, משק וכפר.
בתפריט מגוון ארוחות בוקר, סלטים, כריכים, טוסטים, פסטות, פיצות, דגים ועוד. המקום מפורסם בקנקני המיץ הטבעי של חצאי ליטר. כמדומני, שיטבתה היו החלוצים, או בין החלוצים בהחדרה לתודעת הציבור, בתחום השייקים הטבעים ומקומות נוספים החלו לחקות אותם עם הזמן. יש הרבה קופונים ושוברים למסעדה של 1+1 על מנות מסויימות וכד'.

המנות במקום עצמו גדולות מאד ולפיכך מסעדה זו חביבה מאד על הישראלים - וזה בערך הדבר הכי טוב שניתן לכתוב על האוכל המוגש שם.

יטבתה בעיר- סניף עזריאלי בתל אביב

דרוגי-גולשים

התמונה של Olga Pulisman

3
לא שהיו לנו ציפיות למסעדת גורמה, יוטבתה בעיר זו מסעדה עממית שהיתרון העיקרי שלה הוא בגודל המנות. אם אתם מחפשים מקום לסתם ארוחה משפחתית בלי לשלם הון תועפות, זה המקום. איכות האוכל לא מזהיר, כי במנת הפסטה עם פטריות, בהחלט הורגש הרוטב פטריות שנמכר בסופר בצורת אבקה, וזה סימן לאיכות הבישול הירודה מבחינתי (כמה קשה כבר להכין רוטב פטריות טרי?). מה שכן אהבנו זה השייק פירות שלהם ומבחר גדול של פירות מהם ניתן לבחור. לחזור לשם במודע, לא הייתי חוזרת. אך כארוחה מהירה, זה בהחלט עדיף ממקדונלדס.

3
יטבתה בעיר זוהי מסעדה כשרה, המגישה תפריט חלבי הכולל ארוחות בוקר, סלטים למיניהם, כריכים שונים, טוסטים טעימים, פסטה, פיצה ומנות דגים. המנות מאוד גדולות, טריות וטעימות. הדבר שהכי כייף להזמין במקום זה שייק הפירות המצויין שלהם על בסיס יוגורט. אישית, אני יותר אוהבת את יטבתה בטיילת בגלל הנוף לים, בעזריאלי מפריע לי שזה מקום סגור וחשוך.

2
הייתי כמה וכמה פעמים שם ובכולן לא נהניתי במיוחד. פעם, לפני שנים, בסניף הראשון של יטבתה בעיר בטיילת, היו באמת מנות ענקיות. עד כדי כך ענקיות, שאפילו שניים לא יכלו לחסל סלט. עברו הזמנים האלו. המנות כבר לא כך כך גדולות והאוכל סתמי ואפילו תפל לפעמים. פעם אחרונה שהייתי, התעלתה על עצמה... הגיעו נודלס עם אגוזים מרים ביותר. מנהל המשמרת טען שהוא אוכל מהם. הביא חופן שאף הוא היה מר. כעת הבין מה קורה ופיצה במנה אחרת, אך כאן לא נגמרת הסאגה. היה לי קופון לקפה ומאפה אחד. דרשו מאיתנו לקום כי טענו שזה לא בישיבה. אחרי שכבר הזמנו חשבון והתכוננו לקום, פתאום המנהל משמרת אמר שבעצם אם מדובר בקופון, כן אפשר לשבת. ממש מסיכת טרטורים. לא הסכימו להחליף את הקפה בתוספת מחיר הגיונית בקקאו. קראוסון גבינה הגיע ללא שום גבינה. טענו שהגבינה בתוך הבצק. אני לא חשתי בטעמה. אני לא אחזור לשם!

3
מסעדה ותיקה מאד בילדותי הייתי הולך עם בני הכיתה לסניף בטיילת המנות בעזריאלי סתמיות אמנם גדולות באופן יחסי אבל לא ממש טעימות השירות בסדר האוירה קניונית טוב אולי אם באים עם ילדים השייקים טעימים מאד
התמונה של yehudaz

2
מסעדת יוטבתה בקניון עזריאלי בפרט וגם באופן כללי, היא אינה מהמסעדות היותר טובות שאכלתי בהן. ההרגשה הכללית היא שמשרתים אותך רק כדי לצאת ידי חובה ולא באמת רוצים שתהנה. בלי קשר לזה, האוכל הוא לא כל כך טעים יחסית למסעדות חלביות אחרות, בטח לא בתי קפה. סה"כ, אם רוצים לאכול ארוחה חלבית הייתי ממליץ על שאר בתי הקפה בקניון שהם בטח יותר טובים ממסעדה זו.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
קראון פלאזה עזריאלי
3
ממוצע: 3 (2 דרוגים)

המלון שוכן בין הקומות 11 ל 23 של הבנין המרובע, ומציע לאורחיו את כל ההטבות והנוחיות של מגורים בקומפלקס עזריאלי:

למידע נוסף...
מלון ויטל תל אביב - מלון בוטיק לעסקים
0
עדיין אין דרוגים

מלון בוטיק אלגנטי במרכז תל אביב לאנשי עסקים.

למידע נוסף...
מלון ברדיצ'בסקי תל אביב
0
עדיין אין דרוגים

מלון בוטיק מודרני ומעוצב הממוקם במרכז תל אביב.

למידע נוסף...
קבלה מלון לאונרדו סיטי טאואר
3
ממוצע: 3 (דרוג 1)

מלון לאונרדו סיטי טאוור באזור הבורסה של רמת גן הוא בית המלון הראשון אשר נבנה באזור זה, ואשר נועד בעיקר לאירוח של אנשי עסקים אשר מעוניינים לשהות במלון קרוב לענייניהם העסקיים.

למידע נוסף...