אוויטה-Evita בר גאה במיוחד

דרוג הגולשים: 
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)
כתובת: 
יבנה 31
תל אביב
אזור בארץ:
סוג הפעילות:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
משעות הצהריים ועד השעות הקטנות של הלילה, כל יום במשך השבוע
טלפון: 
03-5669559

נדמה לפעמים שהאוויטה היה כאן עוד מזמן המנדט הבריטי. מה שלא הופך אותו בהכרח לפחות אטרקטיבי. יש הרבה חן בוותק שצובר מקום הבילוי הפופולארי הזה, בעוד בתי קפה ומסעדות הזויים ומתומחרים באופן מופרך, צצים ונסגרים חדשות לבקרים לצידו במתחם שד' רוטשילד המפורסם שאוויטה, נושק אליו והוא חלק אינטגרלי ממנו.

אם לכל בירה מערבית, יש את בר הגייז המיתולוגי האיקונוגראפי שלה, אליו מגיע כל תייר גאה בכדי לקבל את המושג הראשוני על חיי הלילה של העיר, לתל אביב יש את האוויטה.

ההברקה, לקרוא למקום הזה על שמה של אחת הדמויות ההיסטוריות השנויות ביותר במחלוקת, אוויטה פרון, היתה כך נדמה, קריצה של ממש, שהחן שלה נשמר עד היום. הגם שהייתה חלק מגל תל אביב גורף יותר.[A.K.A עיינו ערך בטי פורד המנוחה].

הגם שהאוויטה לא מיצב את עצמו מעולם כמקום בלעדי לגייז, והוא היה ונשאר מה שנהוג לכנות בעגת הבליינים המקצועיים יותר, gays friendly. כלומר מקום המסמן לעצמו את קהל היעד של הגייז, אבל יותר מפתוח להכיל את כולם.

זה היה ונשאר החן התמידי של המקום הנעים הזה. הגם שהאוכלוסייה המגיעה בשעריו היא בעיקר של גייז, זהו בדיוק המקום שבו החברים שלהם, הבאים איתם ביחד לראות על מה מדובר? לא יחושו בחוסר נוחות, אותו הם עלולים להרגיש בהגעה למקומות יותר מובחנים מבחינת קהל.

האוויטה מקבל את כולם כמו שהם, ומצב הרוח בו, בכל ימות השבוע מרומם למדי. הוא הפינה המתוקה של רחוב יבנה. נעים, לא מאיים ובעיקר Happy.

כמו כל מקום טוב שמציע אווירה אלטרנטיבית ושמחה, אוויטה כובש את המדרכה שלצידו במהלך כל סופשבוע כמעט, גשם או חום. תמיד יהיו מי שיתגודדו שם בחוץ עם כוס משקה ויקשקשו בכיף גדול. איש לא יפריע לכם לקחת את כוס המשקה החוצה ולהרגיש בנוח. נסו לעשות את זה בבר גייז בלוס אנג'לס או סאן פרנסיסקו ומובטח לכם שלא תצליחו. יותר מדי חוקים, יותר מדי כללים.

אוויטה הוא בהרבה מאד בחינות תל אביב של שנות האלפיים, על הפתיחות ויכולת ההכלה שלה לאחר. זו שהפכה אותה לאחד מן היעדים החמים והנחשקים ביותר באירופה לתיירות גאה. הדברים האלו לא קורים מעצמם. הם קורים כי מקומות מסוגו ממשיכים להתקיים בה ויודעים להשתנות ולהתאים את עצמם לרוח הזמן.

המקום כולל חלל נעים במיוחד ששופץ לאחרונה, בר משקאות רחב וארוך במיוחד עם ברמנים שווים כמצופה. רחבת ישיבה נוחה בחוץ למעשנים והמדרכה כבר אמרנו, גם היא מסופחת. תמחור המשקאות, סביר בהחלט ואפשר גם לנשנש משהו עם רוצים.

יש חלוקה נושאית וכמעט כל ערב תהיה בו הופעה או התמקדות בנושא מוסיקאלי אחר, מדאנס טוב ועד אירוווזיון. היינו מרעננים קצת את מצעד הדרגיסטים המשמים משהו, שמוכשרים מהם יש בנמצא ורוצים לפרוץ. אבל בסה"כ להתחיל בילוי טוב בעיר או גם להעביר בו ערב שלם, אוויטה מציע בדיוק את כל מה שצריך בשביל לחזור עם חיוך רחב הביתה.

וכמובן, יש גם את שי רוקח, שהוא הפנים של האוויטה, ויש שאף יאמרו, הסיבה המרכזית לקפוץ לשם.

דרוגי-גולשים

דרוגים ומקומות קרובים