פיציולה Pizzaiola ישפארו סנטר מודיעין

דרוג הגולשים: 
4.5
ממוצע: 4.5 (2 דרוגים)
כתובת: 
שדרות המלאכות 121
עיר: 
מודיעין
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
יום א' - יום ה' 23:30 - 11:00 יום שישי 14:30 - 11:00 שבת 23:30 - מצאת השבת
כשרות: 
כשר
טלפון: 
08-9266994

פיציולה היא פיצריה איכותית וטעימה בליבו של מרכז הקניות הפתוח במודיעין. כאן מגישים פיצה דקיקה וטעימה במיוחד, והתוספות איכותיות במיוחד.
המקום הזה מדגים הלכה למעשה כי פיצריה היא איננה עסק מורכב מדי, זה פשוט חייב להיות חם, טרי, ועשוי מחומרי גלם משובחים. בפיציולה הבינו את הפרנציפ הזה מצויין ומיישמים אותו הלכה למעשה וכמו שצריך.

הפיצריה עצמה ממוקמת מעל למתחם בתי הקולנוע ויש בה מעט כסאות סביב הדלפק בתוך המסעדה, ומספר שולחנות פלסטיק נוספים (לא מספיק) מחוץ לפיצריה עצמה. המבחר אינו גדול במיוחד וכולל בעיקר תוספות מהזן הסטנדרטי כגון זיתים, פטריות וכדומה - אבל הכל מאד איכותי גם אם התוספות אינן ביד נדיבה מספיק. המבחר עצמו מתכנס למשולש בדלפק 13 ש"ח או פיצה משפחתית קטנה במחיר 49 ש"ח והגדולה יותר 59 ש"ח , אם תוסיפו 10 ש"ח תקבלו גם תוספת אחת ובקבוק שתיה משפחתי.
יתרון נוסף למקום הוא עובדת היותו כשר למהדרין אך הקהל מעורב לגמרי ואינו נוטה למגזר זה או אחר.

הפיצה עצמה היא מן הזן הדקיק והטעים שבה נותנים לגבינה, לרוטב, ולתוספות לעשות את העבודה והבצק שמתחת הוא רק התרוץ ולא הסיבה האמיתית - מי שמחפש בצק עבה והרבה מומלץ לו לחפש במקום אחר.
שעות הפתיחה של המקום נדיבות, אולם במוצאי שבת קחו בחשבון שעמוס במיוחד וגם המקום עצמו לא מנפק פיצות חמות לפחות עד שעתיים לאחר צאת השבת...
הפיצה הזו טעימה מאד וכמעט ללא מתחרים ברדיוס ניכר. הבעיה העיקרית של הפיצריה הזו היא שרות לא יעיל במיוחד, ולעיתים התור משתרך שם ללא סיבה מיוחדת ניכרת לעין וחבל, הפיצה הזו באמת מעולה רק חבל שהשרות באמת איטי ולרוב לא יעיל.

פיציולה Pizzaiola ישפארו סנטר מודיעין

דרוגי-גולשים

התמונה של Michal Moreno

5
הפיצה מאוד טעימה ומאוד השתפרה בשנים בהן אנחנו מכירים את המקום. עובדים מהר ויפה, תוספות טריות וגבינה טובה. אנחנו נמשיך להגיע לפיצהיולה בכל פעם אחרי סרט בגלובוס מקס
התמונה של Itzhak Moreno

4
הפיצה הזו ממש טעימה ואיכותית ועומדת בכל סטנדרט של פיצרית גורמה מתל אביב. התוספות טריות, הגבינה איכותית ובכלל - פיצה מצויינת. השרות אכן לא יעיל בכלל ובשעת לחץ ממתינים הרבה מדי בשביל פיצה וחבל.
דרוגים ומקומות קרובים
 צימר Bella Troun
0
עדיין אין דרוגים

צימר מקסים במרכז הארץ בין תל אביב לירושלים

למידע נוסף...
חדרים מלון נווה שלום
0
עדיין אין דרוגים

חדרים גדולים ומדשאות ירוקות

למידע נוסף...