מלון תיאודור - חיפה

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)
כתובת: 
רח' הרצל 63
חיפה
טלפון: 
04-8677111
סוג מקום הלינה:
שעות: 
קבלת חדרים: מהשעה 15:00, פינוי חדרים עד השעה 11:00, בשבת וחג פינוי עד מוצאי שבת
אומדן מחיר ללילה:

המלון תיאודור ממוקם בשכונת הדר הכרמל בחיפה. הגענו למלון במסגרת החופשה הקצרה שלנו באזור ודי חששנו ממה שמחכה לנו, כי לצערינו יצא לנו די הרבה לשון במלונות בארץ ולא כולם נודעו ברמתם הגבוהה לכאורה. לצערינו דירוג הכוכבים בישראל הוא די סמלי ולא ממש תואם את המציאות לפעמים. אז כשאנו מגעים למלון שאינו מוגדר כמלון 5 כוכבים אנו מנסים להנמיך ציפיות כמה שאפשר. אך במקרה זה הופתענו לטובה. חיפשנו מלון שלא יעלה לנו הון תועפות, שזו לא משימה קלה במיוחד בשנים האחרונות, והגענו למלון תיאודור. מדובר במלון חדש או מחודש שזה כבר זוכה אצלינו לנקודות בונוס בדירוג, כי יש פחות סיכויים ש"נזכה" בחדר עם שטיח מקיר לקיר שראה כמה בדלי סיגריות בימיו. המיקום שלו מעט מוזר ועלול להטעות, כי הוא ממוקם ברח' הרצל בחיפה, בצמוד לשוק תלפיות, וממש לא דומה למלונות וראינו קודם. קודם כל הוא ממוקם בבניין משרדים שאת קומותיו התכתונות תופסות מרפאות פרטיות, מספרות, משרדי כ"א וכו'. המלון כולל 98 חדרים המתפרסים על 9 קומות העליונות של הבניין, אז הנוף כלוול במחיר והאפשריות שלכם הן נוף כרמל או נוף לים. התנועה בסביבת המלון מעט בעייתית כרגע לאור השיפוצים ברח' הרצל כרגע, אך נהג מנוסה יתגבר על בעיה זו עם מעט סבלנות. המלון אכן נראה חדש ובעל עיצוב מודרני ונקי, החדרים לא גדולים, אך נקיים וללא שטיחים מקיר לקיר, שהיו כה אהובים על מעצבי המלונו בעבר. בחדר תמצאו מיטה זוגית, מקרר קטן, קומקום וכוסות חד פעמיים לשתיה חמה, אך את התה/קפה יש להביא מהבית, שולחן כתיבה וכיסא וארון בגדים עם כספת. גם האמבטיה כאן די מיניאטורית, אז אל תצפו כאן לטבילה זוגית רומנטית באמבט קצף, אלא אם כן גובכם אינו עובר את מטר וחמישים.
2 בעיות עיקריות שהיו לנו במלון הן האקוסטיקה וארוחת הבוקר.
האקוסטיקה - המלון אינו נמצא בד"כ בתפוסה מלאה, אך לרב ישנם מספר שכנים כאותה כומה ולצערינו אפשר לשמוע טריקה של כל דלת. למזלינו נפלנו על שכנים שקטים יחסית, אך עם הגעתם לחופשה רגועה ובחדר לידכם שיכנו משפחה עם 2-3 ילדים תתכוננו לחופשה רועשת למדי.
ארוחת הבוקר- אנחנו היששראלים מאוד מפונקים בנושא ארוחת הבוקר בבתי המלון בהם אנו מתארחים, ואולי בגלל זה מעט התאכזבנו מארוחת הבוקר הדלה של המלון ביום שבת. כמובן שרעבים קשה להישאר, אך גם שפע לא היה כאן. דברים בסיסיים של בוקר שבת שישנם בכל מלון כמו הג'חנון למשל הוגש כאן לא בליווי רסק עגבניות טריות אלא בליווי רסק עגבניות מקופסת שימורים.
לסיכום: מדובר יותר במלון עסקים מאשר מלון לחופשה זוגית מפנקת, אך לדעתי רב המתארחים אכן מבינים זאת ולא מגיעים למרום עם המון ציפיות. מדובר בסה"כ בנקודת יציאה מצויינת לטיולים באזור שלא תוציא מכסכם סכום ניכר מדי.

מלון תיאודור חדרים

דרוגי-גולשים

התמונה של Olga Pulisman

4
מלון מחודש וזה כבר יתרון, רק יש לשפר אקוסטיקה וארוחת בוקר. החדרים הסטנדרטיים מעט קטנים, אבל נקיים. תמורה טובה לכסף סה"כ.
דרוגים ומקומות קרובים
התמונה של Olga Pulisman

4
מלון מחודש וזה כבר יתרון, רק יש לשפר אקוסטיקה וארוחת בוקר. החדרים הסטנדרטיים מעט קטנים, אבל נקיים. תמורה טובה לכסף סה"כ.