חוף הקשתות (גנדי) - אשדוד

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)
כתובת: 
חוף הקשתות
אשדוד
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
ללא הגבלה
טלפון: 
88662186

חוף הקשתות, או בשמו הפחות מוכר חוף גנדי, הוא חוף אהוב על רבים מתושבי העיר. זהו חוף מוכרז במרכזה של רצועת החוף של אשדוד, ולכן תמצאו כאן את כל הנחוץ לבילוי בחוף הים - שירותים, מתלחות, מקלחות בשפע, סככות צל ושירותי הצלה.
את השמו היותר מוכר (חוף הקשתות) המקום קיבל, לעניות דעתינו, ככל הנראה הודות לארכטקטורה של המבנה שעומד בכניסה לחוף- כן כן, כמו שניחשתם נכון ואלמנט העיקרי בו הינן הקשתות הרבות. בתחילת דרכו המבנה כנראה היה מאוד מרשים, והיו ממוקמים בו כמה אולמי אירועים, אך בשנים האחרונות היופי הנ"ל דועך ללא תמיכת העיריה ונראה יותר מוזנח ממרשים.
ביום שבת אוהבי ריקודי העם יכולים להנות מהרקדה ממש בכניסה לחוף, ותתפלאו כמה רקדנים תמצאו שם בשבת בערב.
אבל באו ונכנס לחוף - כאן תמצאו חוף די נקי, המתאים מאוד למשפחות עם פעוטות, כי במקום תמצאו בנוסף לחוף ים יפיפה, גם מתקן שעשועים בו יוכלו להתגלש ולהשתולל עם תצליחו להוציא אותם מהמים. בשנים האחרונות, הושקעו כספי ציבור רבים מאוד בטיילת של החוף - נוספו נקודות תפצית על הים, פסלים שמשמשים בעיקר כקיר טיפוס לפעוטות, ומי מהפעוטות שלא אוהב טיפוס בד"כ בוחרים לבחון את הטיילת החדשה על אופניים, גלגליות או בימבות. ההורים יכולים להנות באותה העת משוק תכשיטים, מתנות ושטויות אחרות שנפתח כאן בכל שבת בבוקר.
לסיכום, מדובר בחוף יפיפה, שבו ניתן להנות לא רק מבילוי בחוף הים בימי הקיץ החמים, אלא גם מטיול של שעה, שעתיים במזג אוויר אחר, אבל היינו ממליצים לעיריית אשדוד בכל זאת להשקיע חלק זעיר מהתקציב בשיפור החזות של הכניסה לחוף , כי חזות לא אטרקטיבית לא ממש מזמינה את אורחי העיר להכנס לחוף ולטיילת המושקעת. השקיעו קצת בשיפור ושיפוץ של המבנה, יזמינו יזמים בתחום המסעדנות שיחיו את המקום מעט.

חוף הקשתות אשדוד

דרוגי-גולשים

התמונה של Olga Pulisman

4
חוף יפה ונקי ומאוד נחמד לילדים, אבל הרגשה שמתחם הבילוי/הכניסה לחוף הוזנח טוטאלית, ההרגשה היא שהמקום בשיפוץ מתמשך, ורב המסעדנים מעדיפים לבחור באחד ממתחמי הבילוי האחרים של העיר.
דרוגים ומקומות קרובים
התמונה של Olga Pulisman

4
חוף יפה ונקי ומאוד נחמד לילדים, אבל הרגשה שמתחם הבילוי/הכניסה לחוף הוזנח טוטאלית, ההרגשה היא שהמקום בשיפוץ מתמשך, ורב המסעדנים מעדיפים לבחור באחד ממתחמי הבילוי האחרים של העיר.