חומוס חליל בעיר העתיקה רמלה

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)
כתובת: 
קהילת דטרויט 6
עיר: 
רמלה
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א-ה 8:00-19:00 שישי 08:00-15:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
08-9222284

על חומוס חליל ברמלה העתיקה ניתן לכתוב מגילות שלמות, וגם הם לא יצליחו להעביר את ההרגשה האוטנטית של חווית האכילה במקום. ישנן הרבה חומוסיות מצויינות בארץ ואנו לא מתיימרים לקבוע מיהי הטובה ביותר, אבל חומוס חליל משתייכת ללא ספק לקבוצת העילית של החומוסיות בארץ.

המקום עצמו שוכן בעיר העתיקה של רמלה - "הגטו" בפי המקומיים, ובסמוך מאד לשוק רמלה, אולם האירועים הקליפסו ושלל אטרקציות נוספות. המסעדה שלמרות פירסומה הרב עדיין שומרת על רמה גבוהה בכל הקשור לחומוס וניגזרותיו, ולרות התיירים הרבים המגיעים מחוץ לעיר ניתן עדיין להבחין בעובדה הפשוטה שלמרות הכל מדובר במסעדת פועלים אפקטיבית וטעימה המציעה ארוחות במחירים שווים לכל נפש.

בחומוס חליל מגישים גם שיפודי בשר שונים, אבל בתכל'ס רוב הסועדים מגיעים בגלל החומוס, והם גם יודעים למה. לחומוס עצמו טעם מיוחד באמת, מתקתק אפילו במקצת ומנת הבית ללא ספק היא "המסבחה" המוגשת לרוב הסועדים במקום. החמוצים (שניתנים במשורה) טעימים ואיכותיים במיוחד, שמן הזית בשולחנות הוא הדבר האמיתי ולא חיקוי זול, הפיתות תמיד חמות, והשירות קשוב למדי.

מומלץ ביותר למי שזקוק למנת החומוס שלו באופן יומי, למי שאוהב חומוס בכלל, וסתם למי שמוצא את עצמו רעב בצהרי היום ברמלה. אין נפילות בחומוס חליל ומדובר בחומוסיה מצויינת הנותנת תמורה מצויינת למחיר הלא יקר שהיא גובה בעבור המנה הפשוטה והטעימה הזו.

חומוס חליל מסעדה
חומוס חליל רמלה
חומוס חליל ברמלה

דרוגי-גולשים

התמונה של Itzhak Moreno

4
אחת החומוסיות הטובות בארץ, תמיד טרי וטעים מאד. ממליץ על המסבחה שלהם + ביצה, ארוחת בוקר שמספיקה עד הערב...
דרוגים ומקומות קרובים
התמונה של Itzhak Moreno

4
אחת החומוסיות הטובות בארץ, תמיד טרי וטעים מאד. ממליץ על המסבחה שלהם + ביצה, ארוחת בוקר שמספיקה עד הערב...