רחוב חיבת ציון ברמת גן

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)
כתובת: 
חיבת ציון
רמת גן
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
ללא הגבלה

רחוב חיבת ציון מהווה את המרכז התרבותי של רמת גן, ובהתאם לכך מכיל מספר מוקדי תרבות חשובים. יש הטוענים כי הוא המקבילה הרמת גנית לשדרות שאול המלך בתל אביב.

ברחוב ניתן למצוא את מוזיאון לאמנות המזרח הרחוק ע"ש יחיאל נהרי בחיבת ציון 18. כמו כן, מרכז קהילתי בית עמנואל. בית עמנואל אשר משמש כיום כמרכז חוגים עירוני היה בעברו לא פחות ממוזיאון חיל האוויר הרשמי הראשון!

עוד ברחוב תיאטרון רמת גן על שם אולף החמישי מלך נורווגיה בחיבת ציון 16, הספרייה העירונית בחיבת ציון 14. נקראת ע"ש אליהו פרומצ'נקו - מבעלי "עלית".

מאחורי הספריה, ברחוב שועלי שמשון, מרחק קצרצר מרחוב חיבת ציון- "בית צבי", בית הספר הגבוה לאמנויות הבמה. ההצגות של תלצידי המקום מוצגות בתיאטרון הספריה וכאן ניתן להשיג כרטיסים ממש מוזלים להצגות מעולות (יש אפילו מנוי) וזוהי הזדמנות לראות כוכבים עולים בשמי התרבות הישראלית כשהם עוד צעירים ויפים ולא מפורסמים ממש....

למי שמזדמן לרחוב בשעות היום ומחפש הרפתקאה רגלית מומלץ לנסות את המסלול הרגלי העולה מהספריה\בית עמנואל לכיוון הר הבנים דרך רחוב צל הגבעה, למשקיפים ממרום ההר ממתין נוף יפה במיוחד של כל העיר רמת גן, ומספר מבנים ארכיטקטונים יפים במיוחד ברחוב צל הגבעה אשר מפורסמים בשמם - הבית המשוגע (בית הספירלה של האדריכל צבי הקר). למי שעדיין לא ראה, מעניין במיוחד ושווה צפיה.

יחסית לסביבה חיבת ציון מטופח עם גינות יפות ועצי פרי. רוב הבתים ברחוב הינם בתים משותפים נמוכי קומה הידועים בכינויים "בתי רמת גן", אלו למעשה בתים בעלי 2-3 קומות עם גגי רעפים ודירות קטנות יחסית של 2-3 חדרים הבנויות בצורה מדורגת - סגנון בניה נפוץ ברמת גן הישנה והותיקה. ברחוב עצמו גם דירות קרקע רבות ורבים מדיירי הרחוב קשורים לתחומי האומנות והמשחק - בעיקר הסטודנטים שבהם.

הרחוב יורד מדרך בן גוריון בגבעתיים לרא"ה ברמת גן ולמעשה מחבר בין שתי הערים. לקראת סוף הרחוב מספר חנויות ועסקים כמו: תופרת, בית מרקחת פינצ'י, שיאן מחשבים, פיצה 1+1, חנות כלי כתיבה ועוד.

הכניסה לתיאטרון רמת גן מרחוב חיבת ציון

דרוגי-גולשים

4
הרבה ירוק ודי אסתטי יחסית לסביבה. בהחלט ממליצה לעשות גיחה לרחוב צל הגבעה, רחוב מקסים; לראות את הבית המשוגע ולטפס ולטייל בגן הר הבנים.
דרוגים ומקומות קרובים

4
הרבה ירוק ודי אסתטי יחסית לסביבה. בהחלט ממליצה לעשות גיחה לרחוב צל הגבעה, רחוב מקסים; לראות את הבית המשוגע ולטפס ולטייל בגן הר הבנים.