פרדייב Paradive גלריה לתעופה

דרוג הגולשים: 
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)
כתובת: 
פרדייב
חוף הבונים
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
בתיאום מראש
טלפון: 
1700-70-20-24

בשמורה האווירית של פרדייב בחוף הבונים מתפתח שדה תעופה אזרחי בו משתלב האדם במרחב רב מימדי של שמים, ים וארץ, רוח, זמן וצבע...הגלריה לתעופה שואפת להיות מרכז עליה לרגל לאנשים, ארגונים וקבוצות עם זיקה לעולמה המופלא של התעופה.הגלריה לתעופה תהווה מקום שבו ניתן להרגיש את אהבת הטיסה והשמיים יחד עם חוויה של הנאה צרופה.

הגלריה לתעופה פותחת בפניכם דלת ממנה תצעדו למסע בזמן, מסע מרתק ומרגש אל השורשים של עולם התעופה. במהלך הסיור תצעדו בין מטוסים מקוריים שהיוו פריצת דרך טכנולוגית באותם ימים. לכל מטוס יש נשמה, יש סיפור ויש גם עתיד. דמיינו שדה תעופה אשר פותח את שעריו ונותן לכם אפשרות להתקרב באמת אל המטוסים, הסודות והפריטים הנדירים.

תצוגה של אווירונים ונושאים שונים סביב תעופה - מלפני קום המדינה. מבנה ענקי מבטון, כאשר כמעט כל המבנה מורכב מחלונות ענקיים. בתצוגה יש את "הסיפור" של תולדות התעופה לארץ ( טייסים צרפתיים, טייסים טורקיים בסביבות 1913-1917), הקמת "מועדוני אוויר", לימוד דאייה למרגלות גבעת המורה ועוד. מספר פריטים מרתקים כמו למשל מטוס בוכנה דו כנפי בצבעי אדום לבן, עדיין במצב טיסה.

במקום מנחת שמשמש בעיקר לפעילות צניחה חופשית. יש קיוסק קטן ופינות ישיבה. ליד מועדון הצניחה "האנגר" גדול שמשמש את בית הספר לצניחה. הגלריה נפרדת לגמרי והיא במבנה ענק עם ארכיטקטורה מושקעת.

ממרפסת הגלריה רואים את הים, את משטחי הדשא והמנחת - אפשר לראות את הצנחנים נוחתים, רכבות עוברות במרחק של משהו כמו מאתיים מטר מהמרפסת.

ממזרה למבנה ובצמוד לו - רכס כורכר שבעונות הנכונות - מלא עשבייה ירוקה וכלניות.

מתאים לכל הגילים, חנייה נוחה, מקומות ישיבה.

אווירה של "הפנינג" בחו"ל. שונה ומקורי

פרדייב Paradive גלריה לתעופה

דרוגי-גולשים

התמונה של Dror Ben David

5
מקום מרתק - לכל מי שיש לו עניין בתעופה.
דרוגים ומקומות קרובים
התמונה של Dror Ben David

5
מקום מרתק - לכל מי שיש לו עניין בתעופה.