מסעדת חוות קורנמל

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
נגב
עיר: 
צומת טללים
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
שלישי ועד ראשון (כולל) מהשעה עשר בבוקר ועד שש בערב
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
08-6555140

חוות קורנמל הוקמה בערב ראש השנה תשנ"ח 1/10/97, על ידי ענת ודניאל קורנמל, בוגרי הפקולטה לחקלאות. החווה נטועה על גבעה הצופה אל הנוף המדברי בהר הנגב. דיר העזים ממוקם אל מול טראסות אשר הינן שריד מחווה עתיקה מתקופת הברונזה תיכונה. העיזים גדלות תוך הקפדה על תנאי ממשק ותזונה נאותים התורמים לאיכות החלב ובריאות העז.

העזים נחלבות פעמים ביום, החלב מועבר לעיבוד במחלבה שהקימו בני הזוג בחווה, דניאל קורנמל התמחה בגיבון בארץ ובצרפת והוא משלב בין שמירה על הערכים המסורתיים המותאמים לאקלים המקומי לצד פיתוחן של גבינות שהן אינטרפרטציות אישיות לגבינות הצרפתיות המוכרות.

מסעדת קורנמל הוקמה בערב ראש השנה 2007. המסעדה בנויה מקרונות מסע שצורפו יחדיו. המנות המוגשות מתבססות על מבחר הגבינות המיוצרות במחלבה בהתאם לעונה, חלקן של הגבינות מיוצרות במיוחד כחומר גלם איכותי לשימוש המטבח. פיתוח המנות התבסס על המטבח הביתי, הדגש הוא על שימוש בחומרי גלם מקומיים וטריים ושמירה על איכות גבוהה. האפייה מידי יום וההכנה מתבצעת עם קבלת ההזמנה.

שלט הכניסה לחוות קורנמל
דרוגים ומקומות קרובים
פאב ארבעים בקיבוץ טללים
0
עדיין אין דרוגים

פאב ארבעים בטללים זהו המקום של צעירי רמת הנגב. הופעות חיות, מוסיקה והרבה ריקודים. הקהל במקום נע בטווח הגילאים של עד 35 והמקום פתוח בדרך כלל בסופי שבוע.

למידע נוסף...
פארק גולדה
4.666665
ממוצע: 4.7 (3 דרוגים)

בלב הר הנגב הקימה קרן קימת לישראל אתר נופש גדול ובתוכו אגם מים, מדשאות, חניוני פיקניק ומצפור נוף. הפארק נושא את שמה של גולדה מאיר, ראש הממשלה הרביעי של מדינת ישראל,

למידע נוסף...
מצפה רביבים
0
עדיין אין דרוגים

בור שנחפר לאגירת מים לפני 2,000 שנה ושימש לבית המגורים של ראשוני המתיישבים עד הקמת הטירה במצפה רביבים; הטירה, שחדריה משחזרים את אורח חייו של הקיבוץ הקטן בראשית דרכו

למידע נוסף...