מסעדת בנחלה בנהריה

דרוג הגולשים: 
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)
כתובת: 
יצחק שדה 17
עיר: 
נהריה
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
שני עד שבת בין השעות בין 09:00 ל 23:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
04-9512074

בלב מטע פקאן בשכונת רסקו החקלאית, משנותיה הראשונות של נהרייה, שוכנת מסעדת בנחלה, מוקפת גינה קסומה ופינות חמד לישיבה. תפריט המסעדה הנו אקלקטי ומחבק אל תוכו מגוון טעמים וניחוחות, תוך הקפדה על איכות חומרי הגלם. הריבות, הגרנולה והפסטה ביתיות.

העיצוב האירופאי, האוכל המשובח, מתקני המשחקים לילדים והאווירה השלווה יוצרים חוויה לבילוי משפחתי מהנה, לערב רומנטי שקט או לאירוע איכותי בקונספט ייחודי. מוקפת גינה קסומה ופינות חמד לישיבה מעניקה "בנחלה" לאורחיה חוויה ייחודית.

"בנחלה" הינה מקום נפלא להתחיל בו את הבוקר, לקיים פגישות עסקים בצהריים, לבלות עם המשפחה (מתקני משחקים רבים פזורים במרחב) וליהנות עם חברים. בשעות הערב לאחר שנדלקים הנרות בכל פינה ונמזגות כוסות היין מקבלת "בנחלה" נופך מקסים לבילוי זוגי ורומנטי.

מסעדת בנחלה בנהריה

דרוגי-גולשים

התמונה של שוש חזן גרינברג

5
הקונספט- תפריט שמשתנה פעמיים בשנה לפי העונה- חורף וקיץ, מטבח אקלקטי שמתחייב לשלושה דברים- אווירה טובה, אוכל טוב ושירות נעים, כמו גם חומרי גלם איכותיים ויד טובה במטבח. צוות המסעדה עובר הכשרות שונות והאוריינטציה היא משפחתית. במסעדה לא משתמשים במוצרים קפואים וכמובן לא משומרים. מנות מומלצות - מרק כרובית מתקתק, פיתה דרוזית במילוי בשר טלה עם טחינה לבנה וצנוברים (44 שקלים), פילה מוסר בתנור על מצע לאבנה בצירוף סלטון עגבניות שרי וזיתי קלמטה , ובקינוחים - קרם ברולה מעולה, ובעיקר - מנה המכונה "שיה " על שם הקונדיטורית שכללה תחתית קרנץ', מילוי קם ברולה, שכבות מוס שוקולד וציפוי גנאש שוקולד. וכן, זה מושחת כמו שזה נראה. הדבר הזה היה טעים ,אין לי הגדרה אחרת לאורגיית השוקולד שהתרחשה לי בפה. זו המנה היחידה שנראה לי שהוגשה בגודל טבעי, והיא בהחלט מספיקה לשניים בגלל עושרה. (מזכירה את ה"בומב" של קארין גורן).

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
גן לאומי חוף אכזיב
4.8
ממוצע: 4.8 (5 דרוגים)

מהחופים המטופחים והיפים ביותר בישראל, וגם אתר צילומי החתונות הפופולרי ביותר בצפון - ולא לחינם.

למידע נוסף...
5
ממוצע: 5 (2 דרוגים)

כשכל דבר מסביב עולה כסף ואפשר גם בחינם נצא לטייל באתרי קק"ל במסלול שצבעיו כחול וירוק - "מים אל ים".

למידע נוסף...
בית ליברמן – נהריה
0
עדיין אין דרוגים

אתר היסטורי רב חשיבות המשמש כמוזיאון לתולדות נהריה.

למידע נוסף...
מסע מים אל ים חלק 1 מ 3 - חוף אכזיב לאבירים
0
עדיין אין דרוגים

מסע מים אל ים- היום הראשון: מחוף אכזיב לאבירים, טובל ביופי של צמחיה ומים זורמים

למידע נוסף...