חוות נאות

דרוג הגולשים: 
2
ממוצע: 2 (דרוג 1)
כתובת: 
חוות נאות
עיר: 
רמת נגב
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
ה- ש שעות: 12:00- 18:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
0546-864347

חוות נאות הוקמה באוקטובר 2003 על ידי בני משפחת נחימוב כחווה חקלאית-תיירותית.

בחווה מגדלים עזים, מייצרים גבינות ומארחים אוהבי מדבר וטבע. עדר העזים מונה כ-300 ראשים, וכל החלב מנוצל לייצור עצמי של גבינות רכות, יוגורט, גבינות עובש וגבינות קשות. התוצרת נמכרת בעיקר בחנות החווה לצד מוצרים אחרים מהאזור. מסעדת חוות נאות הינה מסעדה בשרית המורכבת מתפריט עשיר ומגוון הכולל מנות ראשונות,עיקריות, מנות לצימחוניים ומותאם גם לילדים.

בתפריט ניתן למצוא סטייק אנטרקוט,אנטרקוט פידלוט מבשר עגל משובח ,אסאדו של נתחי צלעות בקר בתנור , קבבוני בקר טחון במקום ועוד שלל מנות מיוחדות . במסעדה ניתן לארח קבוצות עד 100 איש ובלילות האביב והקיץ מאות אנשים נוספים מחוץ למבנה המסעדה ממש מול הנחל. ניתן לערוך סיור בחווה הכולל הסבר על פרויקט חוות הבודדים ברמת-נגב (דרך היין),סיפור הקמת החווה, הסבר על הדיר ועל החליבה (ניתן לצפות בחליבת הערב), הסבר על תהליך הכנת הגבינות. וכמובן - טעימת גבינות העזים שלנו בחנות החווה.

חוות נאות

דרוגי-גולשים

התמונה של Arnon Rien

2
יש שני סוגי אירוח- כיסא חם - 50 ₪ לבר סלטים דל + נקניקיה בודדת / 4 כנפי עוף. יש ארוחה משופרת - פחות או יותר אותו הדבר . תמורה גרועה לכסף . אפילו לא כולל שתיה . אם לא חייבים - מומלץ לדלג
דרוגים ומקומות קרובים
פאב ארבעים בקיבוץ טללים
0
עדיין אין דרוגים

פאב ארבעים בטללים זהו המקום של צעירי רמת הנגב. הופעות חיות, מוסיקה והרבה ריקודים. הקהל במקום נע בטווח הגילאים של עד 35 והמקום פתוח בדרך כלל בסופי שבוע.

למידע נוסף...
פארק גולדה
4.666665
ממוצע: 4.7 (3 דרוגים)

בלב הר הנגב הקימה קרן קימת לישראל אתר נופש גדול ובתוכו אגם מים, מדשאות, חניוני פיקניק ומצפור נוף. הפארק נושא את שמה של גולדה מאיר, ראש הממשלה הרביעי של מדינת ישראל,

למידע נוסף...
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)

בשנת 1953 התפטר דוד בן-גוריון מראשות הממשלה ופרש לחיות בקיבוץ שדה בוקר שבנגב בצריף שנבנה עבורו, על מנת לשמש דוגמא אישית ליישוב והפרחת הנגב.

למידע נוסף...