צימרים ברוגע אצל נוגה מושב רמות

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
רמות
רמות
אזור בארץ:
טלפון: 
057-9418727
סוג מקום הלינה:
שעות: 
ללא הגבלה
אומדן מחיר ללילה:

הצימר ממוקם ברמות, והנוף לכנרת מדהים. ישנן ארבע בקתות, והדגש הוא באמת על רוגע : מאוד שקט, הבקתות מופרדות ולא צמודות, ואין רעש באופן כללי ואפשר בכיף לשכב בערסל בדשא הפרטי הקטן שיש לכל בקטה, ואפילו נדנדה קטנה וחמודה על המרפסת.

דבר נוסף שהיווה יתרון גדול עבורנו ותרם לרוגע הזה, היה הג'קוזי הענק והמשוכלל שפתוח לשימוש כל הזוגות אך כדי לשמור על פרטיות, על כל זוג להרשם על לוח באיזו שעה נכנס ויוצא, והאזור מגודר וכולל בריכה פרטית, סאונה, מגבות, כסאות ושולחן, תמי 4 וכו', והצימר מספק נעלי בית. אני בדרך כלל לא אוהבת ג'קוזי ודווקא בגלל זה בחרתי להרחיב - הוא כולל "כסאות עיסוי" בפינות ואפשר לווסת קצב ובועות.

מבחינת הבקתה עצמה, יש בה מטבח מאובזר כולל מכונת אספרסו, חלב וחליטות תה - אך אין תנור, רק גז. יש פינת טלוויזיה בכניסה עם סרטי DVD, וגם טלוויזיה מול המיטה. בנוסף, יש ג'קוזי מרווח וקופסה של נרות ושמנים שאפשר להשתמש בהם. ארוחת הבוקר הייתה ממש מעולה ונדיבה, לא הצלחנו לסיים הכל.

הזוג שמנהל את המקום, מאוד אדיבים ועוזרים בהכל (וגם חיכתה לנו עוגת מייגל ביתית בבקתה אז אנחנו קצת משוחדים). הבעל הסביר לנו על הג'קוזי ואיך לנצל אותו, על השמנים וסבונים שהכין, וגם עושה טיפולים ומסאג'ים - לא ניסינו. בקיצור, לא נתקלנו בחסרונות והיה מאוד רומנטי ומפנק.

צימרים ברוגע אצל נוגה מושב רמות
דרוגים ומקומות קרובים
חוף גולן לונה גל דוגל O.D.T, רפסודות, ימי גיבוש, סדנאות
0
עדיין אין דרוגים

מתחם אטרקציות מים מהפופולריים בישראל. O.D.T, רפסודות, ימי גיבוש, סדנאות 

למידע נוסף...
חוף דוגית כנרת
0
עדיין אין דרוגים

דוגית, חוף ארוך ויפהפה במזרח הכנרת, עם חול נעים, ועם המון פעילויות לנופשים.

למידע נוסף...
חוף צאלון בכנרת צילום: מענית ביטון
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)

חוף צאלון הוא חוף מוכרז חדש במזרח הכנרת, שהוכשר לרחצה בשנת 2013 

למידע נוסף...
חוף דוגה בכנרת
0
עדיין אין דרוגים

חוף יפה עם חורשה גדולה

למידע נוסף...