בית קפה בן עמי המושבה הגרמנית ירושלים

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
עמק רפאים 38
עיר: 
ירושלים
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
ללא הגבלה
כשרות: 
כשר
טלפון: 
02-6510070

בית הקפה בן עמי שוכן במושבה הגרמנית בירושלים, ברחובה הראשי - רח' עמק רפאים. המקום נקרא על שם הקונדיטור של המקום - בן עמי שביט, שיחד עם השף שמיל הלונד ייסדו את בית הקפה המתמחה בהכנת דברי מאפה ומתיקה. בן עמי מציע אווירה ביתית - שכונתית לצד מנות איכותיות ומושקעות.

התפריט משלב בין שני סוגי מטבח שונים. מצד אחד, המטבח היהודי מזרח אירופאי, בהשראת השף שמיל הולנד (מחבר ספר הבישול רב המכר 'שמלץ'), ומצד שני הקונדיטור הישראלי המוערך בן עמי שביט המביא את המטבח הישראלי העכשווי. כך ניתן להינות ממנות ייחודיות המשלבות בין שני המטבחים כגון כריך בריוש חמאה יחד עם ביצה מקושקשת, גרבלקס בייצור עצמי בתוספת גבינת שמנת לימונית, קרוסטיני פירות-בריוש עם פירות העונה מבושם בליקר תאנים ומוגש עם גלידה ועוד...

כמו כן התפריט העשיר מציג גם מנות נפוצות כמו ארוחות בוקר, מאפים, כריכים וסלטים מסוגים שונים כפתיח, וכן דגים, פסטות ועיקריות כגון: קיש, מג'דרה וטארט עגבניות/ גבינה צפתית. גם המנות האחרונות יוצאות מגדר הרגיל באיכותן ובמספרן (לא פחות מ-16 קינוחים) וביניהן: עוגות שוקולד, מוס, פאי לימון ותפוחים, אשר נאפים במקום, בצורה קפדנית ושומרים על רף אפייה גבוה.

מידע נוסף:
מקום כשר למהדרין, קיימת גישה לנכים, אפשרות לאירועים עד 120 איש וקייטרינג, אינטרנט אלחוטי חופשי, מקומות ישיבה בפנים ובחוץ .

דרוגים ומקומות קרובים