הבוסתן של זיאד בראש העין

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
פארק התעשייה לב הארץ
עיר: 
אפק
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א - ה 23:00 - 10:00 ו - ש 23:00 - 09:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-9011060

מסעדה נעימה ופשוטה, לא מתיימרת ולא מנסה לקפוץ מעל הפופיק. התפריט מגוון מאד באופן כמעט מעורר חשד. אני נוטה שלא להעריך מסעדות שמציעות בשר, פסטה, פירות ים והכל באותו היקף ובאותה רמת מחירים), אבל כמעט כל מה שאכלתי שם היה טעים והיווה תמורה טובה למחיר.

לא הזדמן לי לאכול שם ארוחת בוקר, אבל המבחר נראה מעניין וקצת חורג מהשגרה הרגילה של ביצים-לחם-מטבלים. מבין המנות הראשונות שהזדמן לי לנסות – אהבתי במיוחד את המסבחה (ארוחה מלאה בפני עצמה), ואת הפלפל והחציל הקלוי. אני לא בטוחה מה נקרא לחם הבית, אבל אנחנו קיבלנו לשולחן כיכר לחם קטנה שנותרה מיותמת, מאחר שלאפה עבה ובצקית במיוחד, ואחת דקה יותר עם הרבה זעתר, היו שתיהן הרבה יותר מפתות.

פלטת הבשרים שלקחנו לעיקרית היתה נאה מבחינת כמות, ורוב הבשר היה מוצלח ואף מוצלח מאד, בדגש על האנטרקוט והקבבים. זאת על אף שהאחרונים יכלו להיות עסיסיים יותר. לא הייתי חוזרת בשביל הפרגיות, אבל יש כאלה שבטח ייהנו גם מהן. שיא הארוחה, והסיבה העיקרית שאני רואה את עצמי חוזרת במיוחד למקום, היה הכנאפה. יו, איזו כנאפה! מבחינת מראה, ויותר מכך מבחינת הטעם, זו היתה פסגה קולינרית. מומלצת בחום, ואם בא לכם להביא לי עוד מנה, לכו על זה.

השם "בוסתן" הולם את המקום, שמרגיש כמו משתלה מושקעת יותר מאשר כמו מסעדה. בערב קיץ חמים היה נעים מאד לשבת בחוץ, אבל גם בשיא החורף, בעוד הגשם יורד בכמויות, נהנינו לשבת בחלק הפנימי ולהשקיף לגינה.

הבוסתן של זיאד בראש העין
דרוגים ומקומות קרובים