מלון רימונים אופטימה רמת גן

דרוג הגולשים: 
2
ממוצע: 2 (דרוג 1)
כתובת: 
קריניצי 1
רמת גן
אזור בארץ:
טלפון: 
03-6754444
סוג מקום הלינה:
שעות: 
ללא הגבלה
אומדן מחיר ללילה:

רימונים אופטימה רמת גן, מלון העסקים של רשת מלונות רימונים במרכז העיר, מלון הממוקם במרחק דקות ספורות ממתחם העסקים של הבורסה ומרכז תל-אביב, המלון מותאם לפגישות עסקים ומעמיד לרשות האורחים טרקלין עם כיבוד קל ועמדת אינטרנט לגלישה חופשית.

במלון 98 חדרים מתוכם חדרי סטודיו לזוגות, חדרי משפחה וסוויטות מרווחות עם אפשרות השכרה לתקופות ארוכות. כל החדרים כוללים מטבחון מאובזר בכלי מטבח, מיקרוגל, מקרר, קומקום חשמלי, ערכת קפה, שולחן עבודה, פינת ישיבה זוגית, מזגן, טלוויזיה בכבלים, כספת אישית וחדר אמבטיה עם מייבש שיער.

במלון מסעדה המגישה ארוחת בוקר ישראלית עשירה. על גג המלון, בריכת שחיה וקפיטריה המגישה משקאות קלים וחטיפים. הבריכה והקפיטריה פעילות בעונת הקיץ. בנוסף, המלון מעמיד לרשות אורחיו חניה מקורה במחיר מיוחד. לאורחי המלון, אפשרות גלישה באינטרנט – ללא תוספת תשלום מלון.

הבריכה במלון רימונים אופטימה רמת גן
חדר במלון רימונים אופטימה רמת גן
חדר האוכל במלון רימונים אופטימה רמת גן

דרוגי-גולשים

2
לא מפואר ולא טעים, סתם מלון מצ'וקמק שלא ברור למה הוקם שם מלכתחילה. המוניטין שלו מפוקפק מאד והמבין יבין. באמת שאין מה לחפש כאן.
דרוגים ומקומות קרובים

2
לא מפואר ולא טעים, סתם מלון מצ'וקמק שלא ברור למה הוקם שם מלכתחילה. המוניטין שלו מפוקפק מאד והמבין יבין. באמת שאין מה לחפש כאן.