מרכז יצחק רבין - המוזיאון הישראלי

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
חיים לבנון 10
תל אביב יפו
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
א', ה' 09:00-19:00, ב', ג', ד' 09:00-17:00, ו' 09:00-14:00
טלפון: 
*4585 (מכל טלפון)

המוזיאון הישראלי מציג שני סיפורים מקבילים, שהתלכדו לעיתים לאחד: סיפור תולדותיה של מדינת ישראל מתחילת המנדט הבריטי ועד רצח ראש הממשלה, וסיפור חייו של יצחק רבין.
הסיפור הישראלי מתפתח באולמות תצוגה גדולים. ביניהם מקשר מסלול מעגלי הולך ויורד, המציין אבני דרך בחייו האישיים של יצחק רבין. בתוך חדרי התצוגה של ההיסטוריה הישראלית ישנם שני צירי משנה חשובים:
האחד- ציר של עימותים ומחלוקות שפילגו את החברה הישראלית מראשיתה, המלמד על יכולתם של מחנות יריבים, הן בתקופת היישוב והן בתקופת המדינה להתעלות מעל אותן מחלוקות, למצוא מכנים משותפים ולהמשיך יחד על אף הכול.
השני- סרגל אירועים עולמי, המציג אירועים בולטים שהתרחשו ברחבי העולם במקביל לאירועים המקומיים. מטרתו של ציר זה להעניק הקשר ופרספקטיבה לאירועים שהתרחשו בארץ ישראל ואחר כך במדינת ישראל.

מה באתר: המוזיאון הישראלי מותאם לביקורי בודדים וקבוצות, לסיורים מודרכים ולסיורים שאינם מודרכים. לקבוצות מוצעים גם סדנאות וימי עיון העוסקים במנהיגות, בחברה הישראלית ובדמוקרטיה בישראל.
למעוניינים: אולם כנסים עד 350 משתתפים. האתר מומלץ בחום לכל אזרח ישראלי שרוצה להיזכר, להתחבר, להתרגש ואידאלי לתיירים: מבט פנורמי על ההיסטוריה של ישראל במוזיאון אחד.

לקהל הרחב: בכניסה למוזיאון מקבלים המבקרים אוזניות ומכשיר שמע אוטומטי, המספקים את פס הקול ליותר מ-200 סרטים וסרטונים דוקומנטריים המוצגים במקום. המכשירים זמינים במגוון שפות.

דרוגים ומקומות קרובים