חומוס אבו דאבי באר שבע

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
אלכסנדר ינאי 14
עיר: 
באר שבע
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א' - ה': 11:00 - 21:00, ו': 10:00 - כניסת שבת
כשרות: 
כשר
טלפון: 
86325552

בזמן האחרון נפתחות בבאר שבע כל מיני חומוסיות, וחומוסיה זאת מגיעה היישר מתל אביב, כסניף של רשת החומוסיות. אפשר לשבת בפנים או בחוץ, ולרוב אפשר להושיב 4 אנשים ליד שולחן. לא קשה למצוא את המקום, הוא ממש קרוב לשער רגר של האוניברסיטה. התפריטים כבר מונחים על השולחנות, צריך רק לשבת ולהזמין.

לפני הכל, החמוצים יוצאים, וכיף מאוד לשבת ולנשנש אותם בזמן שמחכים לחומוס. יש כמה סוגי חומוס, כאשר המחיר הוא 19 ש"ח למנה (לכל הסוגים). אפשר לבחור את השילובים הרגילים (גרגירים, פטריות, טחינה), אבל אם כבר יושבים שם אז הייתי ממליץ לקחת את אחד השילובים המיוחדים שלהם: משאוושה, שזה חומוס עם גרגירים שום ולימון, ומחלוטה, שדומה מאוד למשאוושה אבל בא גם עם פול. אפשר כמובן להזמין ליד החומוס כל מיני תוספות כגון צ'יפס, פלאפל וכדומה. מומלץ לבקש רטבים לחומוס, כגון רוטב חריף ורוטב לימון שום.

מה שמייחד את המקום זה שאחרי שסיימת את המנה שלך, שואלים אותך אם תרצה עוד מנה קטנה על חשבון הבית! אפשר כמובן לקבל כמה וכמה "תוספות" כאלה, ולצאת משם שמחים ושבעים במיוחד. לגבי החומוס עצמו - הוא ללא ספק מאוד טעים. המרקם הוא בדיוק מה שהיית מצפה מחומוס איכותי, וקל לנגב בעזרת הפיתות שמוגשות לצידו.

השירות הוא בסדר, בדרך כלל לא לוקח הרבה זמן עד שהחומוס מגיע לשולחן, אלא אם כן יש הרבה אנשים במקום. משמעים במקום מוזיקת רגאיי רוב הזמן. בגלל המחירים הזולים ומבחר המוזיקה, אפשר למצוא שם סטודנטים כמעט בכל זמני היום. יש אפשרות לקנות חומוס בטייק אוואי לפי משקל, במחירים סבירים (קצת פחות ממה שעולה לשבת להזמין מנה).

עם חומוס טעים, זול ובכמויות של אכול-כפי-יכולתך, אבו דאבי נהפכה להיות אחד המקומות האהובים עליי בעיר.

מסעדת חומוס אבו דאבי באר שבע
מסעדת חומוס אבו דאבי באר שבע
חומוס אבו דאבי באר שבע
דרוגים ומקומות קרובים