חניון לילה בארותיים - חורשת עזוז

דרוג הגולשים: 
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)
כתובת: 
מצפה
עזוז
סוג מקום הלינה:
שעות: 
ללא הגבלה
אומדן מחיר ללילה:

חורשת בארותיים (בערבית ב'יריין) היא חורשה מפנקת במיוחד של עצי אשל-אברהם למרגלות הישוב עזוז.

החורשה ניטעה בשנת 1915 ע"י פלוגות הנוטעים מבני מקווה ישראל בסמוך לשני הבארות שבמקום - באר משה ובאר אהרון שבמימיהם השתמשו להשקיית החורשה.

באר אהרון נמצאת בשוליים המערביים של החורשה ואילו באר משה נמצאת בליבה של החורשה ובסמוך למספר עצי אקליפטוס. בעבר שימשו מי הבארות את קטרי הרכבת הע'ותמנית שעברה בסמוך, וכיום הן עומדות וחרבות.

חניון הלילה בחורשת ארותיים

חניון הלילה הלא מוכרז בחורשת בארותיים - עזוז, הוא חניון מוצלח ונעים למדי. במקום חורשת אשלים יפהפיה, המיקום מצויין ומהווה אלטרנתיבה ראויה למי שלא מעוניין ללון בצימרים במצפה או בחאן עזוז.

בחניון עצמו אין מים זורמים ואין שרותים (נעולים ומזנחים מאד) אבל מה שיש במקום הוא חורשת אשלים נאה ומצלה מאד, שולחנות פיקניק מאבן, וגישה נוחה מאד לכל סוגי כלי הרכבים, ברגל, ובאופניים.

החניון עצמו מוגן מרוחות וממוקם מצויין ביחס לתוואי השטח, ניתן להחנות את הרכבים ממש בסמוך ולמעוניינים בכך אפילו לאתר את הפינות שבהם ניתן ללון "על" הרכב ממש.

מבחינה בטחונית מדובר באזור ללא בעיות מיוחדות, ובגלל שהחניון ממוקם ממש בקצה העולם גם לא נרשמו שם עבירות רכוש מיוחדות לאחרונה, ובשל קרבתו של החניון לגבול עוברים בסמוך אליו סיורים לא מעטים של הצבא - מה שמקנה תחושת בטחון.

במקוםיש  גם גן שעשועים חדיש לילדים וניתן להדליק במקום אש למדורות, נא לא לשכוח לנקות אחריכם ולהשאיר נקי את המקום.

הלינה במקום ללא תשלום.

חורשת בארותיים - עזוז
חניון לילה חורשת בארותיים - עזוז

דרוגי-גולשים

התמונה של Itzhak Moreno

5
יופי של חורשה מזמינה ומטופחת ללינה בחיק הטבע. לא עמוס בכלל והמיקום עצמו בקצה העולם בעזוז רק מוסיף לחוויה. קרב מאד להרבה מסלולי טיול, שקט ולא המוני. אין במקום מים זורמים אך יש צל בשפע והרבה פינות חמד מבודדות בחניון עצמו.
דרוגים ומקומות קרובים
סטודיו טוביאנה - מחוץ לגסטהאוס
5
ממוצע: 5 (4 דרוגים)

כל החדרים מתוחזקים ברמה מאוד גבוהה, נקיים, עם מצעים נעימים ומפנקים, והמרחב המשותף של המקום - מזמן אפשרויות לפעילויות נחמדות.

למידע נוסף...
חאן בארתיים
4.5
ממוצע: 4.5 (2 דרוגים)

חאן אקולוגי מדבי עם נוף מדהים

למידע נוסף...