מוזס כפר סבא

דרוג הגולשים: 
3
ממוצע: 3 (דרוג 1)
כתובת: 
ברל כצנלסון 14
עיר: 
כפר סבא
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א'-שבת: 11:00-23:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
09-9593020

מוזס כפר סבא היא מסעדת סניף של הרשת הממוקמת במרכז העיר, בקניון ערים הותיק.
הסניף מרווח, מאפשר מקומות ישיבה על הבר וכן ניתן להזמין בו שולחנות גדולים המאפשרים גם אירועים מרובי מוזמנים.
לא כדאי לפספס את תפריט האלכוהול המעניין של המקום, שכבכל הסניפים מציע סוגים שונים של קוקטלים שלא ייצא לכם לטעום כמוהם במקומות רבים.
אחרי חצות ישנם דילים של late night המאפשרים קומבינציות של סוגים שונים של המבורגרים, תוספות ומשקאות לאלו מכם אשר ערים בשעות הקטנות של הלילה.

התרשמנו במיוחד מתפריט הבריאות העשיר. מומלץ בחוץ לנסות את מנת הסלמון המעולה. גם ההמבורגר הצמחוני המוצע במקום בהחלט לא יאכזב את הצמחונים מבניכם ויוכיח שגם לכם יש למה להגיע. השירות מהיר וטוב ולקוחות המועדון נהנים בכל הסניפים מהטבות שונות בימי הולדת, הנחה בכל ארוחה וכן קינוח משתנה על חשבון הבית.

מוזס כפר סבא

דרוגי-גולשים

3
מסעדת מוזס נמצאת במרכז כפר סבא, בקניון ערים. הייתי שם עם ההורים שלי והיה בסדר. המנות יפות וגדולות. השירות טוב. המחירים לדעתי קצת יקרים. רצוי להזמין מקום מראש כדי שיהיה אפשר לשבת בנוחות מבלי להמתין.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
המוזיאון הארכיאולוגי לתולדות כפר סבא
0
עדיין אין דרוגים

המוזיאון שוכן בקרית ספיר בכפר סבא ומאגד בתוכו תחומי עניין רבים העוסקים בחקר התקופות הקדומות ובהיסטוריה של כפר סבא והסביבה.

למידע נוסף...
בית ראשונים בהוד השרון
0
עדיין אין דרוגים

תצוגה של מוצגים וכלים שונים מתקופת ההתיישבות; מצגת המתארת את התיישבותן של ארבע המושבות הראשונות מהן הוקמה העיר הוד השרון; התרשמות מאופן הבנייה של אותם ימים.

למידע נוסף...
עולם האווז בגן חיים
0
עדיין אין דרוגים

עולם האווז בגן חיים מציע הפעלות והדרכות בנושא בעלי הכנף השונים.

למידע נוסף...
ג'ימבורי משחקיה קפיץ קפוץ כפר-סבא
4.5
ממוצע: 4.5 (2 דרוגים)

קפיץ קפוץ משמש אתר בילוי והעשרה לילדים ולהורים משחקייה שמשלבת תרבות באווירה ביתית.מעוצב מרווח ובטיחותי,עם שפע אטרקציות משטחי פעילות רכים,גימבורי לקטנים ולגדולים,

למידע נוסף...