מסעדת פסטה בסטה באר שבע

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
רינגלבלום 19
עיר: 
באר שבע
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א-ה : 12:00- 24:00, ו 11:0-17:00
כשרות: 
כשר

לכל מי שלא מכיר את הסניף הירושלמי ותל-אביבי מלפני הפתיחה בבאר שבע, הרעיון בפסטה בסטה הוא למכור אוכל איכותי במחירי "שוק" זולים מאוד ביחס לכל מסעדה. הסגנון הוא גם מהיר - מזמינים בקופה ומקבלים את המנה בין 5-10 דקות לאחר מכן לשולחן.

המקום די קטן יש מספר יחסית מועט של מקומות ישיבה מסודרים על שולחן, אך ישיבה על הבר היא פופולרית גם כן. יתרון נהדר של המקום הוא היכולת להרכיב את המנה, וכך גם להרכיב את המחיר : ראשית בוחרים רוטב, ולאחר מכן - אם רוצים, בוחרים עוד מרכיבים למנה.

ישנם שלושה סוגים של פסטות, כאשר את הפטוצ'יני ניתן לקבל בחיטה מלאה ללא תוספת תשלום. מבחינת רטבים : הרטבים הבסיסיים עולים 19 ש"ח בלבד (אלי אוליו, רוזה, חמאה ופרמז'ן, ועגבניות), מעט ייחודיים יותר (כמו חלב קוקוס וקארי ורוטב סלק) ב23 ש"ח ולבסוף - רטבים ב26 ש"ח כמו פסטו וארבע גבינות.

התוספות נעות בין ארבעה לשנים-עשר שקלים, וכוללות קוביות בטטה, סלמון או טונה מעושנת, ברוקולי, תרד, גבינת פטה או מוצרלה, ועוד. לבסוף, ניתן גם לקנות מרק או סלט ב15 ש"ח בלבד - וכנ"ל לגבי הקינוחים, אך המבחר לא גדול. בכל שולחן מקבלים מעין מטחנת פרמז'ן, וניתן לשים כמה גבינה שרק רוצים.

בעיניי, מקבלים תמורה טובה למחיר אך לא מעבר לכך. הכינוי הנפוץ למנות בשולחן הגדול שלנו נעו בין "סבבה או נחמד" ל"טעים" : לא מדובר בגורמה, אך הפסטה היא טובה ומשביעה - והמנה תלויה מאוד בתוספות שלה. מבחינת הרטבים הבסיסיים - העגבניות היה טעים, הרוזה והפסטו לא רע, והשמנת טובה. השירות הוא מהיר וטוב, והאווירה כיפית - רק רצוי לציין שכמעט כל מקומות הישיבה הם בחוץ.

דרוגים ומקומות קרובים