הפינה של מיכל - מזכרת בתיה

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
רוטשילד 35
מזכרת בתיה
אזור בארץ:
טלפון: 
08-9340415 ,052-3228275
סוג מקום הלינה:
שעות: 
כניסה בשעה 14:00, יציאה עד שעה 10:00, לחדר חתן וכלה יש לתאם עם המלון
אומדן מחיר ללילה:

מי שלא היה אף פעם במזכרת בתיה, קודם כל עלי לציין שהביקור במקום מומלץ מאוד , בלי קשר עם תחליטו להתארח אצל מיכל או לא. מדובר במושבה יפיפיה ורק ציפתה לפתיחת מקום מיוחד כמו הפינה של מיכל. זה רק טבעי שבבית היסטורי עתיק ויפה משנת 1883 יוקם מלון בוטיק קטן ושונה בתחליט מכל בתי מלון גדולים, אותם תמצאו בת"א או ירושלים. הבית מלא ההיסטוריה, עבר שיפוץ והותאם לאירוח אנשי עסקים מהארץ ומחו"ל המגיעים לפארק המדע ברחובות לרגל עסקים (10 דקות נסיעה ממזכרת בתיה), משפחות, זוגות, חתנים וכלות בליל הכלולות.
אם יצא לכם לטייל באירופה, אז הסגנון של הפינה של מיכל מזכיר את האירוח אירופאי קלאסי של B&B נעים ואישי, חדרי אירוח נוחים ומעוצבים וארוחת בוקר כשרה ועשירה.
האירוח כאן הוא חלק מהמסורת המשפחתית של בעלת המקום מיכל. סבתה, שהגיעה מגרמניה היישר לבית יצחק הקימה פנסיון שהסדר והניקיון והעיצוב הכפרי והפשוט השתלבו בסביבה הפסטורלית של המקום ועזרו לאורחי הפנסיון לשוב לשגרת יומם בכוחות מחודשים.
מלון הבוטיק הראשון במושבה הוקם לאחר עבודות מפרכות של בניה, חידוש ועיצוב וצד כל המשפחה של מיכל , אך כעת זוהי פינת חמד בלב החלק הוותיק וההיסטורי של מזכרת בתיה.
בפינה של מיכל כל אחד יצא לעצמו חדש מתאים. כאן ישנם:
- שתי יחידות משפחתיות המתאימות למשפחה עם ילדים, כאשר בכל אחת מהן ישנם 2 חדרי שינה ומטבחון.
- חדרים זוגיים - החדרים נעימים ונוחים, מעוצבים בסגנון אירופאי קלאסי (B&B) הכולל מיטה זוגית נעימה, ארון בגדים ושידות לילה מעץ, טלויזיה וחיבור אינטרנט אלחוטי. העיצוב המיחוד משרה אוירה רגועה ואינטימית.
- חדר חתן וכלה - זהו פיתרון אידיאלי לזוגות המתחתנים באיזור וזקוקים למקום להתארגנות בשילוב עם ליל כלולות באחד מהמקומות הרומנטיים בארץ.
- חדר יחיד - חדר אירוח נעים ומאובזר המתאים במיוחד לשהייה של אנשי עסקים המחפשים פתרון לינה במרכז, אך אינם מעוניינים במלון קר ורועש במרכז ת"א.

מלון בוטיק במזכרת בתיה
דרוגים ומקומות קרובים
צימר ספא הדרים סיתריה
0
עדיין אין דרוגים

לא רק בצפון יש צימרים מפנקים. במושב סתריה ליד רחובות מתחם ספא צימרים מהמובילים בארץ

למידע נוסף...
שקיעה לבנה - חולדה
0
עדיין אין דרוגים

צימר יוקרתי בחולדה

למידע נוסף...
מלון כפרי דתי-חפץ חיים
0
עדיין אין דרוגים

מלון לציבור הדתי והחרדי בשפלה

למידע נוסף...
אירוח בקיבוץ רבדים
0
עדיין אין דרוגים

אירוח כפרי ברבדים

למידע נוסף...