צימרים בנחת - נחם

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
נחם
נחם
טלפון: 
052-6071345
סוג מקום הלינה:
שעות: 
כניסה משעה 14:00, פינוי החדר עד 11:00
אומדן מחיר ללילה:

במושב נחם ליד בית שמש בסביבה שקטה ופסטורלית בין שדות ירוקים ומטעי עצים אפשר לנוח ולהירגע ממירוץ החיים של העיר הגדולה.
במושב נחם, אצל משפחת צברי, תמצאו שלוש סוויטות מפנקות הטובלות בתוך נוף היפה של המושב. לכל אחת מהסוויטות המפוארות ישנה מרפסת רחבה, גינה טבעית, פינות ישיבה כיפיות, ועוד כמה דברים הנחוצים לחופשה מושלמת.

סוויטה שלווה וסוויטת רוגע - 2 הסוויטה מרווחות המשלבות בעיצובן עץ ואבן בסגנון כפרי. בשניהן חלל גדול בו ישנה פינת ישיבה, פינת אוכל גדולה, מטבח מאובזר, וטלוויזיית LCD ענקית. עבור ההורים ישנה יחידת הורים אינטימית ופרטית עם מיטה זוגית מפנקת, ג'קוזי גדול ומרווח וטלוויזיה LCD מתכווננת. בחדר נוסף, מעט יותר צנוע תמצאו גם כן שירותים ומקלחת.

סוויטה קסם-סוויטה מקסימה ומודרנית עם ואווירת היי-טק עכשווית ובה ארבעה חדרים - חלל גדול עם פינת ישיבה ופינת אוכל גדולה, מטבח מאובזר וטלווזית LCD ענקית. בנוסף ישנה יחידת הורים אינטימית עם מיטה זוגית מפנקת, מעוצבת היטב עם ג'קוזי גדול ומרווח וטלוויזיית LCD מתכווננת, ישנו גם חדר ילדים, וחדר שירותים ומקלחת.

לנוחות האורחים במקום ישנה חצר מדהימה ומטופחת עם מדשאה ענקית, דק עץ גדול, בריכה הפתוחה בקיץ, פינות ישיבה, ואף נקודות מנגל, והכל זה בתוספת לנוף המדהים של יערות והרי ירושלים.

צימר רומנטי בנחם
דרוגים ומקומות קרובים