יו קורל ביץ' קלאב אילת

דרוג הגולשים: 
5
ממוצע: 5 (2 דרוגים)
כתובת: 
חוף אלמוג
אילת
אזור בארץ:
טלפון: 
08-6350000
סוג מקום הלינה:
שעות: 
ללא הגבלה
אומדן מחיר ללילה:

זה לא המלון הכי גדול בעיר, הוא גם לא הכי יפה בעיר, וגם לא הכי מפואר בעיר, אבל מה... אין ספק כי היו קורל ביץ' קלאב אילת (לשעבר קלאב מד קוראל ביץ') הוא המלון הכי כיף לחופשה עם ילדים באילת. ילדים בכל הגילאים!
אם אתם חובבי קלאב מד בעולם, וגם אפילו אם אינכם מכירים את המועדון - זה המקום הכי משעשע, מבדר ומספק תעסוקה לילדים, ולפעמים גם להורים.
המחיר הנגבה כאן עבור לילה הוא אחד מהגבוהים בעיר, או אולי אפילו הכי גבוה בעיר, אבל... קחו בחשבון כי כאן הכל כלול - אוכל, שתיה, לינה, אלכוהול, והכי הרבה: פעילות ועניין.
כמיטב מסורת הקלאב מד ברחבי העולם, גם במלון זה עובד צוות "GO" תוצרת חוץ - שהוא צוות של מדריכים אשר נאזפו לקלאב מכל רחבי העולם, והוכשרו על ידי רשת קלאב מד העולמית כך שיהיו הכי מיומנים ב... לעשות איתכם ועם ילדיכם, לכם ובשבילכם... כיף חיים!
הפעילות במלון היא בעיקר פעילות ספורטיבית לכל גווניה: כדורעף, חץ וקשת בליווי מדריך, טניס ומיני גולף (כולל ציוד). פעילות ימית: גלשני רוח בליווי מדריך ושנורקלים.
ובמתחם החוף אפשר ליהנות ממגרשי כדורסל, מגרשי טניס, כדורעף, חץ וקשת, גלשני רוח, שנורקל ורחבת ריקודים.
במלון קיים מתקן הטרפז- ייחודי ובלעדי באילת.
בכל בוקר מתקיימת הפלגה בת שעה ורבע בלב ים במימיו הקסומים של מפרץ אילת -ללא תשלום.
כמו כן פעמים בשבוע בימי שלישי וחמישי מתקיימת הפלגת שקיעה רומנטית לזוגות (ללא ילדים) בשעות השקיעה הקסומות כולל כיבוד:יין, ירקות וגבינות.
חדרי המלון עברו שיפוץ לאחרונה, והם משודרגים לעומת המתקנים הישנים - כולם רוצפו בפרקט ונראים בהחלט אחרת. החדרים עדיין לא הגיעו לרמת הפאר והפינוק המצוייה ביתר בתי המלון באילת הנמצאים באותה רמת מחיר, אולם כנראה שלעולם גם לא יגיעו לשם. כאן הדגש הוא על החוויה שמחוץ לחדר: האוכל, השתיה, המסיבות והפעילות הספורטיבית. עד שתגיעו לחדר כבר תהיו כל כך עייפים עד שלא יהיה לכם אכפת מרמת הפינוק שהוא מציע.
אפשר עוד לספר הרבה מאוד על הקלאב מד באילת, אבל כאן נפסיק, וניתן לכם להחליט.

יו קורל ביץ' קלאב אילת
יו קורל ביץ' קלאב אילת
חדר יו קורל ביץ' קלאב אילת

דרוגי-גולשים

5
הייתי עם משפחתי ווהאחיינים במלון והיה פשוט תענוג צרוף , כדאי ומומלץ בחום יש הפעלות לילדים, רק חבל שלא שומרים שם על שקט בבריכה , יותר מדי ילדים!
התמונה של חמודים

5
מלון אדיר לכל המשפחה. הכל כלול, לא לטעות- אוכל ברמה ממש גבוהה! שירות נהדר, עיצוב, ניקון ואיכות. מי שבאמת מחפש להנות בקיץ.. אני ממליצה, תהנו!

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
אקוואמרין (אדומית) אילת - הלובי
0
עדיין אין דרוגים

מלון אקוואמרין באילת - שהיה פעם מלון אדומית, מציע אפשרות לינה בתנאי מלון בסיסיים, ובמחירים יחסית לא גבוהים.

למידע נוסף...
פרימה מיוזיק - הבריכה
0
עדיין אין דרוגים

זהו מלון קונספט, המאפשר לכם האורחים לבחור קומה - לפי סגנון המוסיקה המועדף עליכם - זו המוסיקה הנשמעת במסדרונות הקומה כולה :-)

למידע נוסף...
חדר בפנינת קורל ביץ' אילת
0
עדיין אין דרוגים

בית הארחה עם חדרים מודרניים ממש מול חוף האלמוגים

למידע נוסף...
הבריכה במלון ישרוטל ים סוף אילת
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)

יש מלונות ויש מלונות. מלון ישרוטל ים-סוף באילת (לשעבר אמבסדור) הינו בית מלון כמו שמלון צריך להיות.

למידע נוסף...