Burgus Burger Bar במרכז יכין בפתח תקווה

דרוג הגולשים: 
3
ממוצע: 3 (דרוג 1)
כתובת: 
יצחק רבין 17, מתחם יכין
עיר: 
פתח תקווה
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
עות פעילות: א-ש 11:30 - 03:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-9239000

זה לא סוג גדול שמבין כל רשתות ההמבורגרים הקיימות היום, BBQ מרגישה לחלק מאיתנו הקרניבורים כסוג של שחקן נחות מעט במגרש של בלאק ומוזס.
באופן גורף הבשר ברשת כולה מרגיש עסיסי פחות, צלוי בצורה מקצועית פחות וככלל, בסקאלת חובבי הבשר בלחמניה, אנחנו יודעים שנשב שם לרוב אם אין מקום באחרות או אם בא לנו לחסוך כמה שקלים בהשוואה לרשתות המתחרות.
אבל בחיים, כך מסתבר, יש לפעמים הפתעות טובות ואחת מהן היא סניף הרשת במרכז יכין בפתח תקווה.
הסניף מתמודד עם תחרות לא פשוטה באיזור התעשיה הזה, ועל אף שהוא ממוקם כמסעדת ההמבורגרים היחידה במתחם, במרחק הליכה לא גדולה ממנו או בנסיעה קצרה ברכב תוכלו לבחור גם בסניף של רשת בלאק וגם בסניף של המבורגרים.
אבל במקרה הזה, לא ממש צריך.
Burgus Burger Bar במרכז יכין בפתח תקווה יתן לכם גוד ואליו פור יו מאני כמו שאומרים באנגלית שבורה, ואם אתם מחפשים עסקית משביעה והוגנת, הוא מנצח בנוק אווט את הסניף העייף של שיפוצי ציפורה שממולו.
עסקית צהרים תעלה לכם מעל לחמישים שקלים אבל היא תכלול מנת פתיחה, שתיה ותהיה משביעה במיוחד. כן, ישאלו אתכם איך אתם רוצים את ההמבורגר עשוי, ובמקרה של הרשת הזו, הגם שהבשר לא יגיב במיוחד לצלייה איכותית, לכו על המדיום וול והוא יגיע במצב צבירה סביר במיוחד.
אפשר להוסיף תוספות שונות על ההמבורגר, גם גבינה, ואפילו שמדובר בעיר הקודש פתח תקווה וזה כבר מעלה סוג של חיוך ללקוחות מרוצים כמוני ואני הלכתי באופן אישי את תוספת ההום פרייז שהיתה מגניבה במיוחד.
המסעדה ממוקמת בצידו של מרכז יכין, כך שיש תחושת אינטימיות בהסבה בה. הגם ששטח המסעדה בחוץ קטן באופן מדאיג, בפנים הוא מרווח.
הם מנצחים בשירות, ותמצאו שם צוות מלצרים, מארחים, ברמנים מארחות ואחראי משמרת אדיבים במיוחד שיתנו תשומת לב לכל בקשה שלכם, מהזן שכבר שכחו בבורגריות רבות בגזרת המחיר והאוכל הזה.
שעות הפתיחה הארוכות עד לשעות הקטנות של הלילה ושישי עד הלקוח האחרון, יעשו לכם הכי חווית ציביליזציה אם אתם מגיעים לפתח תקווה.
בסך הכול הכללי, חווית אכילה מפתיעה לטובה ובעיקר נעימה מאד שירותית.
אם יש לכם כרטיס חבר, תקבלו הנחה של 10% גם על על העסקיות, בנדיבות כמו שאומרים. בימי ראשון אחרי חמש בערב, הכי משתלם, אחד פלוס אחד על כל הבורגרים. לא רע האמת.

המבורגר של בורגוס

דרוגי-גולשים

התמונה של Eli Moreno

3
שירות מעולה שתורם לחווית אכילה נהדרת, המבורגר סביר ובעיקר בעסקיות ובימי ראשון תחושה של גוד ואליו פור מאני. אני ממליץ

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
הולמס פלייס ספא גבעת שמואל
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

סניף אטרקטיבי על גבול גבעת שמואל, קריית אונו ופתח תקווה, באווירה טובה ומרחב גדול

למידע נוסף...
גן עוזי חיטמן- הפארק הגדול בפתח תקווה
4.6
ממוצע: 4.6 (5 דרוגים)

פארק השעשועים הגדול על שם עוזי חיטמן, ללא ספק גן השעשועים הטוב ביותר בפתח תקווה

למידע נוסף...
מוזיאון ראשונים ובתי ראשונים בפתח תקווה
0
עדיין אין דרוגים

המוזיאון בנוי כסביבת מושבה קטנה וקסומה. המבקרים מוזמנים למסע בזמן ולמפגש חוויתי עם סיפורה המרתק של המושבה הראשונה. בתצוגה כלים, רהיטים, יודאיקה (כולל התפילין של סלומון), מסמכים, צילומים, דגמים, ספרים, משחקים וצעצועים. הקהל מוזמן להתבונן, לשחק ולהתנסות.

למידע נוסף...
מוזיאון האדם והסביבה בפתח תקווה
4.666665
ממוצע: 4.7 (3 דרוגים)

מוזיאון מדע ייחודי לכל המשפחה (מגיל 5 ומעלה). בתערוכות הקבע ובתערוכות המתחלפות ניתן לגעת, לשחק ולהפעיל את המוצגים.

למידע נוסף...