עין בוקק

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)
כתובת: 
נחל בוקק
ים המלח
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
ללא הגבלה

ההליכה לעין בוקק הינה מסלול מהנה וכיפי במיוחד המתאים גם למשפחות עם ילדים בכל הגילאים. מסלול שאינו ארוך במיוחד אך עם זאת רצוי לטייל בו בשעות הבוקר המוקדמות ככל הניתן שכן לאחר מכן פשוט חם מידי באזור זה של הארץ.

אורך המסלול כולו כ 2 ק"מ והוא יקח לכם בערך שעה עד שעתיים, תלוי בקצב ההליכה ואם תבחרו ללכת בערוץ הנחל עצמו או לידו. למתמידים במשימה מצפה הפתעה קרה ונעימה במיוחד בצורת שתי בריכות מים מתוקים וקרירים באמצע המדבר - אואזיס של ממש.

הגישה לתחילת המסלול היא בסמוך לכביש מספר 90 ובצמוד ממש למתחם מלונות ים המלח, מול מלון לאונרדו אין. שלט תיירות חום מסמן את החניון ואת הכניסה לערוץ הנחל עצמו, ובמפת סימון שבילים הוא מופיע כשביל שחור.

כבר עם הכניסה לערוץ הנחל עוברים בחורשת אשלים נעימה, ההליכה בתוואי הנחל נוחה ונעימה במיוחד וניתן ואף רצוי ללכת בערוץ הנחל עצמו, מרענן ונעים במיוחד והמסלול מוצל כמעט לכל אורך הדרך. גם הילדים הקטנים ביותר יוכלו ללכת ללא קושי מיוחד. לאחר מספר דקות הליכה מגיעים אל הראשונה מבין שתי בריכות בערוץ הנחל בקטע זה. אפשר ומומלץ לעצור ולהתרענן מעט, מומלץ גם לשכנע את הילדים להתגלץ' במפל הטבעי הזורם לבריכה.

אם ממשיכים עוד כ 5 דקות במעלה הנחל מגיעים אל הדבר האמיתי: הבריכה הגדולה יותר של עין בוקק והמפל שזורם אליה, שם כדאי להתרגע מתחת לזרם המים הנעים. לא ניתן לשתות ממי המעיין שכן הם מלוחים למדי.

לא לשכוח לנקות אחריכם, ולהשאר את המקום נקי. ההליכה בחזרה בדרך בה הגענו בחזרה אל הכביש והחניון.

בריכת המים בעין בוקק

דרוגי-גולשים

התמונה של Itzhak Moreno

4
המסלול הזה קצר למדי, מוצל, ומתאים גם לימים חמים אם עושים אותו מוקדם בבוקר. נהננו מאד, מתאים גם לכאלו שאינם מטיבי לכת ונרתעים מהליכה רגלית. מומלץ!
דרוגים ומקומות קרובים
התמונה של Itzhak Moreno

4
המסלול הזה קצר למדי, מוצל, ומתאים גם לימים חמים אם עושים אותו מוקדם בבוקר. נהננו מאד, מתאים גם לכאלו שאינם מטיבי לכת ונרתעים מהליכה רגלית. מומלץ!