מלון ישרוטל אגמים אילת

דרוג הגולשים: 
4.30769
ממוצע: 4.3 (13 דרוגים)
כתובת: 
קאמפן 7 החוף הצפוני
אילת
אזור בארץ:
טלפון: 
08-6300300
סוג מקום הלינה:
שעות: 
ללא הגבלה
אומדן מחיר ללילה:

מלון ישרוטל אגמים הוא אחד מהמלונות המתאימים ביותר לנופש משפחתי בעיר אילת.
ברחבי מלון, אשר נבנה סביב מערכת של בריכות ואגמים המקיפה את חדריו התחתונים, שוררת אווירה חופשית ונינוחה - כמעט כמו בסיני.
המלון מתאים מאוד לצעירים ולמשפחות עם ילדים, למרות שילדים קטנים דורשים השגחה בלתי פוסקת בסביבת הבריכות - המקיפות את בית המלון כולו.
שימו לב עבור כי מי שמגיע למלון עם ילדים קטנים כדאי לבקש חדר באחת מהקומות העליונות של המלון, ולא בקומת הקרקע - ממנה יכולים הילדים לצאת בקלות רבה מדי אל הבריכה.
עוד שימו לב כי המלון נמצא במרחק ניכר מהטיילת - ולא במרחק הליכה קצרה.
השירות במלון - בסדר גמור, אינו יוצא דופן לשום כיוון.
האוכל גם.

מלון ישרוטל אגמים אילת
מלון ישרוטל אגמים אילת
חדר משפחה על המים במלון ישרוטל אגמים אילת

דרוגי-גולשים

4
בילינו שבוע משפחתי במלון אגמים, בחדר רגיל (לא חדר על המים). המלון מקסים ויפה, הבריכה גדולה ולא הורגשה כמות האנשים במלון שהיה בתפוסה מלאה כראוי לחודש אוגוסט בשנה... ארוחת הבוקר מלאה בשפע של מבחר ואפשרויות לכולם - מאוד נהנינו. אין צוות בידור אבל יש עולם הילדים, שבו יש מדריכות ילדים מעולות, שהפעילו את הילדים כל היום במלא פעילויות מעניינות וחדר הילדים שנמצא ממש קרוב לבריכה מלא באטרקציות לילדים עד גיל 12. החדר היה מאוד פשוט, חסר קצת אבזור כמו מקרר גדול יותר, מייבש שיער באמבטיה, שקע חשמל באמבטיה, ארון בגדים מאוד קטן ואין מגירות לאחסון. אבל אחרי כמה ימים מתרגלים וזה בסדר. לסיכום - במחיר המלא - לא שווה. אבל אם השגתם דיל ממש טוב - שווה בהחלט.
התמונה של שיר גולד

3
אמנם האטרקציה הינה חדרים על המים, אבל החדרים הללו יקרים, כך שאין כאן לרוב ערך מוסף.המלון יפה, הארוחות טובות, החדרים מרווחים - נושא שאין לזלזל בערכו וישנו חדר פעילות לילדים, אבל המלון מותיר תושת ניכור מסויימת על עיצובו וחדר האוכל שלו ועל פעילות הילדים המינימליסטית. בצירוף הריחוק מהים, אני לא מצאתי בו הרבה עבור נסיעה עם ילדים. לזוג או לנוסעים ללא ילדים-מומלץ.

4
מאוד יפה ומאוד רומנטי. החיסרון היחיד הוא שהוא קצת רחוק מהים

4
המלון מעוצב בטוב טעם, יש בו אווירה מזמינה. מי שמזמין חדר במלון אגמים מומלץ על חדר על המיים, המרפסת בחדרים אלו נושקת למיים ככה שאתם לא צריכים לצאת מהחדר וללכת לבריכה..וגם סתם לשבת במרפסת בערב או בצהריים זה ממש נחמד בנוסף יש במרפסת מזרון שאפשר לנוח עליו. תהנוו

5
היינו ביחידה עם 2 חדרים ונוף לבריכה. היה מצויין, שווה כל שקל.

5
אבל אם כבר הולכים, אז לחדרים שצמודים לבריכה. אוכל מעולה. מומלץ לכל המשפחה.
התמונה של קאטיושה

4
מלון מדהים ביופיו עם אוכל סוף הדרך. מתאים לילדים- יש המון פעילויות עבורם. חופשה מהנה לכל המשפחה. החסרון היחידי שהוא מרוחק מהמרכז ומהעיר וזה מצריך מונית או הסעה לשם.
התמונה של שגשי

4
אני הייתי מאוד מרוצה ממלון זה, אומנם לא ישנתי בחדרים שצמודים לבריכה ושניתן לצאת מהמרפסת ולהיכנס ישר למים, אבל המלון נקי, יש לו שירות נהדר, נעים ושקט...נהנתי מאוד מהשהות במלון, לגבי אוכל- איני יודעת- לא אכלתי שם

5
אנחנו מגיעים למלון הזה כל קיץ היינו שם חמש פעמים קשה לנו מאוד להחליף מלון אנחנו מתארחים בחדר על המים שזה הדבר הכי טוב שיכול להיות ישר מהחדר למים

4
היינו במבצע טרום קייץ לפני כשנה. המלון מעוצב יפה, ארוחת בוקר טעימה וסה"כ היה מאד נחמד. המלון נמצא במרחק מה מכל שאר המלונות יש קצת שקט אך האקוסטיקה בחדרים עצמם לא משהו שומעים כל מי שעובר במסדרון. מבחינת שירותים ותחזוקה : איין מייבש שיער בחדר, והמזרונים בבריכה קצת לא הייו נקיים לשבת. בשורה התחתונה you get what you paid for

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
אגדיר אילת Agadir Resort

אגדיר אילת Agadir Resort

3
ממוצע: 3 (2 דרוגים)

אגאדיר ריזורט הוא הסניף האילתי של רשת מסעדות ההמבורגר אגדיר.

למידע נוסף...
מסעדת פאגו פאגו אילת Pago-Pago

מסעדת פאגו פאגו אילת Pago-Pago

5
ממוצע: 5 (2 דרוגים)

מסעדת פאגו-פאגו ממוקמת במלון הולידיי אין קראון פלאזה באילת, ומציעה תפריט פיוז'ן גורמה, במקום מעוצב להפליא.

למידע נוסף...

מסעדת אחלה אילת

5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

הסניף - הממוקם בפינה הצפון מערבית של אזור בתי המלון, ומול שדה התעופה, מציע חוויה אותנטית, פונקציונלית ומשביעה, ומתאים גם לילדים.

למידע נוסף...
מסעדת אנג'לינה אילת Angelina

מסעדת אנג'לינה אילת Angelina

0
עדיין אין דרוגים

זוהי מסעדה חלבית כשרה, המתמחה במטבח האיטלקי - כמו שרובנו מכירים אותו, ומציעד מגוון מנות פסטות ופיצות חלביות.

למידע נוסף...