אוליב קרליבך

שים לב! המקום סגור ואינו פעיל יותר

דרג את המקום
חייג מפה וייז
דרוג הגולשים: 
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)
כתובת: 
קרליבך 1
עיר: 
תל אביב
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
24/7
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-5623336

אוליב קרליבך הינה מסעדת הדגל של רשת מסעדות אוליב שנפתחה בשנת 2002 . אוליב קרליבך היא מסעדה אורבנית בסגנון ביסטרו הפתוחה בכל יום בשבוע ולאורך כל שעות היממה. המסעדה משלבת איכות חיים, אוכל מצוין במחירים הוגנים. המסעדה מתאפיינת בקהל עדכני ודינמי המגיע להתרעננות בכל שעות היממה וניהנה ממבחר ארוחת צהריים איכותית באמצע יום עבודה. קפה של בוקר או ארוחת ערב או לילה באווירה נינוחה .

מסעדת אוליב קליבך מקדמת גישה בריאה וחיובית לחיים ומשלבת סביבת בילוי נעימה, מוסיקה טובה, אוכל טרי ובריא ומקצוענות ללא פשרות. באוליב קרליבך, התפריט מתעדכן על בסיס יומי ומיוצר מחומרי גלם טריים וללא כל חומרים משמרים. לכל מנה מצורף לחם טרי מתוך מבחר לחמים הנאפים במקום מדי בוקר, תיבול המנות נעשה בעת ההכנה, והמנות מוכנות לאחר הזמנת הלקוח. פסטות, סלטים, דגים טריים , עופות ומיני בשרים . בכריך או בצלחת הם רק חלק מהמנות המוגשות במסעדה. לצד מנות אחרונות וקפה איטלקי איכותי.

כאחד שגר מחוץ לתל אביב אך פוקד אותה לעיתים מזומנות. מצאתי את המסעדה אידיאלית לצרכי, גם בגלל המקום הנוח שלה בפינת הרחובות קרליבך ולינקולן שנגיש מאוד לתחבורה ציבורית ונמצא סמוך מאוד למגרשי חניה ובעיקר בגלל התפריט המגוון המשתנה מדי יום מה שמבטיח שאף פעם לא ישעמם לי. מאוד נוח לי להגיע למקום לפגישות עסקיות במיוחד בשעות הבוקר בהן ניתן למצוא מגוון רחב של ארוחות בוקר מעולות במחירים מצוינים החל מ 22 ₪ בלבד! לבשעות הבוקר המאוחרות ובשעות אחרה"צ המקום מציע מגוון רחב של כריכים טעימים ומשביעים ובשעת השיא של ארוחת הצהרים השעה בה פוקדים אותה עשרות רבות עובדים מהאזור הקרוב מתקיים במקום בופה ענק ובו מוגשות ארוחות צהרים נדיבות וטעימות.

אני חייב להודות שלמרות עומס המבקרים במקום בשעות הללו, כולם זוכים בחיוך רחב ומקבלים את האוכל שהזמינו תוך זמן קצר מאוד. בשעות הערב והלילה המקום משנה מעט את פניו והוא משרת בעיקר זוגות הרוצים לבלות בשקט יחסי וליהנות מארוחה טובה מבלי להוציא מאות שקלים ,או משפחות הרוצות להתפנק בארוחת ערב טעימה ומשביעה שמתאימה לכולם. בשעות לילה מגיעים למקום בליינים שרוצים לאכול טוב לפני או אחרי הבילוי או עובדי המשמרת שרוצים להגיע למשמרת הלילית שלהם כשהם שבעים ורגועים.
כדי להבטיח שהלקוחות יקבלו בדיוק את שביקשו, הכנת המנות מתבצעת מול עיניהם במטבח שקוף היוצר קשר בין הסועדים לצוות המטבח והשף.

מי שלא מזדמן לתל אביב ולא יכול לפקוד את המקום בוודאי ישמח לדעת שבאוליב קרליבך קיים שרות משלוחים המכסה חלקים נרחבים בגוש דן החברים במסעדה מסרו לי שבזכות פריסת השליחים הנרחבת ושיתוף פעולה עם חברות חיצוניות האוכל מגיע תוך זמן קצר לבית הלקוח כשהוא חם וטרי ובנוסף הם ספרו שחברי עמוד הפייסבוק שלהם זוכים להנחה של 10 אחוז על כל התפריט. שווה !

באוליב קרליבך תקבלו חויה קולינארית מושלמת לצד בילוי איכותי במקום מרכזי בכל שעות היממה .
אוליב קרליבך : רחוב קרליבך 1 תל אביב, פתוח 24/7 טלפון 03-5623336

קפה ומאפה לבוקר מצויין

דרוגי-גולשים

5
אוכל טרי וטוב במחירים הוגנים. פתוח ברציפות במיקום מרכזי ונגיש ואוירה נעימה .ממליץ מאוד על הכריכים במקום ועל הקפה האיכותי.
דרוגים ומקומות קרובים

5
אוכל טרי וטוב במחירים הוגנים. פתוח ברציפות במיקום מרכזי ונגיש ואוירה נעימה .ממליץ מאוד על הכריכים במקום ועל הקפה האיכותי.