בא לגן- פארק השעשועים בקיבוץ יגור

ימי שלישי ובתיאום מראש
טלפון:
04-9848989

יצאתם לטיול משפחתי בצפון, כבר חרשתם את כל הנחלים והמסלולים ואתם זקוקים לקצת מנוחה, אך הילדים עוד צמאים לאיזו הרפתקה צבעונית?

פארק בא לגן הוא המקום בשבילכם!

בקיבוץ יגור שלמרגלות הכרמל, בסמוך לשמורות הטבע ולשביל ישראל, נמצא פארק השעשועים הענק והמגוון ביותר בצפון.

פארק האטרקציות לילדים - בא לגן

הפארק תוכנן בקפידה ועוצב בצורה מזמינה, בהשראה של מבצר שטומן בחובו עולם שלם של שעשועים.

שטח הפארק מוצל ומגודר, ובחלקו אף ממוזג.

זוהי חוויה משפחתית מגוונות על שטח של כ-5 דונם עם שלל אטרקציות ב-40 מתקנים והפעלות שונים לילדים מגילאי 3 עד 15.

ההורים ייהנו ממנוחה בספסלים וערסלים הפזורים ברחבי הפארק, מזנון הצופה לכל אזורי המשחקים, וגם מבילוי משותף עם הילדים במתקני הפארק:

סירות מתנגשות

דבורים מעופפות

מגלשות ענק

מתחם קטנטנים

מסלול קארטינג אתגרי לילדים

גשר הימלאיה מפחיד

מתחם משחקים ממוזג

הילדים יזכו לחוויה מסעירה ואקטיבית, כשכל ילד בכל גיל ימצא פעילויות שיתאימו לו:

החל ממשחקייה לפעוטות ומתחם קטנטנים, ג'ימבורי ומתנפחים בסוגים שונים, קליעה אתגרית, זירת קרבות תותחי ספוג, נהיגת בכורה במסלול קרטינג מקצועי, גשר הימלאיה צר מעל לכל הפארק ועוד ועוד הרפתקאות.

יש גם מתחם ילדות ישראלית ובו מגוון משחקים נוסטלגיים שאנו ההורים אהבנו: קפיצה על חבל, קלס, ים-יבשה ועוד.

אפשר לבלות כאן יום שלם מבלי להשתעמם לרגע.

את ימי ושעות הפעילות מומלץ לבדוק מראש, וכן ליצור קשר טלפוני כדי לוודא את כדאיות הביקור בהתאם למזג האוויר ועומס של קבוצות.

כמו כן ניתן לארגן פעילויות מיוחדות לקבוצות, מוסדות, בתי ספר, קייטנות, ימי הולדת, בר/בת מצווה ואירועים פרטיים.

עוד בסביבה:

בקרבת הפארק נמצאת שמורת אשדות יגור בה 8 מסלולי טיול שונים בהתאמה לקבוצות גיל שונות.

שירותים נוספים בפארק:

מגרש חניה נוח וגדול, גישה לנכים, שירותים, מזנון, וחנות צעצועים.

מחירי כניסה לפארק בא לגן בקיבוץ יגור:

ילד (מעל גיל שנה): 66 ש"ח.

מבוגר (מעל גיל 15): 26 ש"ח. בהתאם להצגת תעודת זהות.

20% הנחה מילד רביעי ומעלה, על כרטיסי ילד בלבד.

איך מגיעים לפארק בא לגן?

ממערב – מצומת הצ'ק פוסט ממשיכים ישר דרך נשר, ולאחר2 ק"מ פונים ימינה ליגור. הפארק נמצא בכניסה לקיבוץ, בסמוך למתחם "חוצות יגור".

מדרום/ ממזרח – ממחלף זיכרון נוסעים בכביש ואדי מילק לכיוון צומת העמקים, בה פונים שמאלה לצומת יגור. פונים שוב שמאלה עד הכניסה לקיבוץ. מצפון – מצומת גולני ממשיכים לכיוון צומת המוביל בה פונים ימינה (כיוון שפרעם) עד צומת סומך. שם ממשיכים דרך צומת זבולון עד לצומת יגור. כחצי ק"מ אחרי הצומת פונים שמאלה לקיבוץ.

פארק אטרקציות לילדים בא לגן בקיבוץ יגור
פארק אטרקציות מים לילדים בא לגן בקיבוץ יגור

דרוגי-גולשים

רוב המתקנים מתאימים לדעתי עד גיל 10 ולא 15. (חוץ מהקרטינג וכו') הורים ייהנו להשתתף באטרקציות עם הילדים הקטנים. כמובן כדאי לבוא עם הרבה מים כי בכל זאת נמצאים בחוץ רוב היום והזמן (לפחות בשביל הילדים...) טס. כדאי להיזהר מימים עם הרבה קבוצות ורעש ע"י בירור מוקדם. ההורים יכולים לברוח למזגן במתחם הסגור, עם כל מיני משחקי שולחן...

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
נחל יגור
עדיין אין דרוגים

נחל יגור הוא נחל אכזב הזורם בצד המזרחי של הר הכרמל, ועובר ב "פארק אשדות יגור" שהוא חלק מפארק הכרמל.

מסלול יגור – הסליק הגדול
עדיין אין דרוגים

מסלול יגור, הסליק המרכזי של ההגנה בצפון הארץ, שחזור הכניסה הסודית לסליק, סרט על "השבת השחורה", תצוגת כלי נשק של ההגנה בתקופת מלחמת העצמאות.

יענקלס שטעטל - אתר העיירה היהודית
עדיין אין דרוגים

יענקל'ס שטעטל הוא מוזיאון יהודי קטן וכפרי, השוכן בכפר חסידים, למרגלות השיפועים המזרחיים של הרי הכרמל.

4.666665
ממוצע: 4.7 (3 דרוגים)

לא בכל פעם מתחשק לנו להרחיק ולנסוע כדי להימצא בטבע. אפשר וכדאי לצאת אל מאחורי הבית. הפעם נמליץ לכם לטייל בפארק העירוני נשר הנמצא בשוליה הדרומיים של שכונת רמות יצחק בעיר נשר שבכרמל.