עין נון במושבה מגדל

אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה:
פתוח בימים א'-ה' בשעות 18:00-09:00, ביום ו' עד 16:00 (סגור בשבתות ובחגים).
טלפון:
לא זמין

המושבה הכפרית מגדל נושקת לשפתה הצפון- מערבית של הכנרת, ומתפרשת על גבעה המשקיפה לכנרת במלואה.

למרגלות הגבעה, בשיפולי המושבה ובמרחק נגיעה מהכנרת שוכן מעיין גדול מוקף עצי איקליפטוס ותאנה, מימיו רדודים וסביבו שפע פינות חמד.

בכביש העפר המוביל ל"עין נון" בוודאי תיפגשו בכבשים ורועה צאן.

המעיין עין נון נובע לתוך בריכה גדולה שעומקה המרבי כמטר. גן עדן לילדים.

סביב הבריכה פזורים מתקני פיקניק.

מקור הנביעה נמצא בשיחים שמאחור, לצד משאבה עתיקה ולא פעילה. באזור המשאבה ישנה בריכה נוספת, לא מתוחזקת, והכניסה אליה אסורה. צריך להיזהר לא ליפול.

שמה המקורי של המושבה מגדל היה "מגדל נוניא"- שפירושו מגדל הדגים. מכאן שמו של המעיין- עין נון. המעיין נמצא במרחק- מה מהכביש הראשי של הכנרת ולכן שקט בו, והאווירה פסטורלית ונעימה.

בחגים וחופשים יכול להיות עומס של מטיילים. מומלץ לבקר גם בחורף.

איך מגיעים?

מכיוון טבריה וצפונה נוסעים על כביש 90 לכיוון המושבה מגדל. חולפים על פני צומת מגדל, ופונים שמאלה בכניסה הראשית של המושבה, שם שוברים מיד ימינה לכיוון החנויות, ולא ממשיכים בכביש הגישה. עולים על כביש כורכר ונוסעים בו כמה מאות מטרים עד שהבריכה נגלית מימין. במקום מגרש חנייה.

התמונות באדיבות אתי טבת

רוברג מסעדת שף בליבנים מול הכנרת והארבל

רוברג מסעדת שף כשרה בליבנים

עדיין אין דרוגים

רוברג- מסעדת שף כפרית טובלת בירוק המשקיפה לכנרת ולמצוק הארבל. מאכלי גורמה ישראליים בהשפעה עולמית מוגשים בארוחות מתוכננות מלאות.