מסעדת אדום בירושלים

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
דוד רמז 4 , מתחם התחנה הראשונה
עיר: 
ירושלים
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א-ש 3:00-12:30
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
02-6246242

מסעדת אדום ממוקמת במתחם התחנה הראשונה בירושלים. מדובר במתחם הבילויים החדש של העיר, שהוקם על יסודות תחנת הרכבת הישנה וההיסטורית. באדום תמצאו אוכל מוקפד ומגוון, הכולל בשרים המיושנים במקום, דגים ופירות ים, פסטה וריזוטו ואף המבורגר ושניצל.

לפי התפריט תוכלו בקלות לראות את ההשפעות של המטבח האיטלקי, צרפתי וים תיכוני. אך מומלץ מאוד גם לשאול לגבי מנות היום המשתנות בהתאם לעונה ולמוזה שנחתה על השף באותו היום.

אם הגעתם לאדום, אז כנראה אתם גם אוהבים יין טוב , כי תפריט היינות במקום משתרע על כ-10 עמודים, וכולל יינות ישראלים (כולל יינות בוטיק), ויינות בילאומיים מאיטליה, צרפת, דרום אמריקה ועוד, ועוד לא הגענו לתפריט הקוקטלים ומשקאות אלכוהוליים נוספים.

מסעדת אדום בירושלים
דרוגים ומקומות קרובים
מרכז מורשת בגין בירושלים
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

מסע אורקולי חוויתי המתאר את קורות חייו ואת דמותו של מנחם בגין, וזאת באמצעות סרטים, פריטי מקור, תאורה דרמטית ופס קול עוטף. כמו כן מקיים המרכז אירועים, ימי עיון, סדנאות וסיורים, עפ"י ארבעת מוקדי התוכן של המרכז

למידע נוסף...
זאפה ירושלים
4.333335
ממוצע: 4.3 (3 דרוגים)

מועדון זאפה ירושלים הינו מועדון המוסיקה התוסס בירושלים אשר הוקם במסגרת תכנית כוללת לשיפור חיי התרבות והפנאי לרווחת תושבי העיר

למידע נוסף...
ספא ענבל
0
עדיין אין דרוגים

הספא החדש של מלון ענבל מזמין אתכם לעשות "צ'ק אין" לגוף, לנפש ולכל החושים ולהתמסר לניחוחות משכרים של שמנים ארומטיים, מוסיקה מרגיעה ותאורה רכה, במקום מפלט שבו הזמן עוצר מלכת.

למידע נוסף...
משכנות שאננים - הכרכרה של מונטיפיורי
4.666665
ממוצע: 4.7 (3 דרוגים)

משכנות שאננים הוא אחד מהמקומות הקסומים בירושלים, שאיכשהו - למול התיעוש והבנייה אשר כבשו את העיר, הצליח לשמור על המראה הנקי, המאוורר והירוק.
סוד הקסם של השכונה טמון כנראה במראה הכל כך שונה שלה, יחד עם ההיסטוריה הארוכה שלה כשכונה הראשונה של ירושלים מחוץ לחומות העיר העתיקה.

למידע נוסף...