פארק גני יהושוע - פארק הירקון

דרוג הגולשים: 
4.875
ממוצע: 4.9 (16 דרוגים)
כתובת: 
פארק גני יהושוע - פארק הירקון
תל אביב - יפו
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
ללא הגבלה

פארק גני יהושוע בתל אביב הוא המקום הנעים ביותר בתל אביב ללא עוררין.

הפארק הזה, שעליו גאוות העיריה ותושבי הסביבה מספק את חווית הסנטרל פארק הכי אפשרית כאן בארץ הקודש והגם שיש שיאמרו שחווית הטבע שלו נפגמה מעט בשל שלל אטרקציות אורבניות מדי המקיפות אותו כדוגמת פארק המופעים, הצאפרי ועוד הרי שעדין, בעבור כל מי שמחפש להתרגע בחיק הטבע, גם אם הוא מעט מאומץ ומלאכותי הרי שזהו בדיוק המקום.

במרכזו של הפארק הזה אגם מיים מלאכותי גדול דיו על מנל לאפשר שייט מהנה בסירות לכל בני המשפחה וחוויה מקסימה לילדים. מסביבות של האגם מדשאות ענק מטופחות במיוחד עם שבילי ריצה ואופניים ואם לא מתעצלים והולכים אל חלקו הדרומי של הפארק מעבר לאגם אפשר לזכות בתחושה של פרטיות מדהימה גם באמצע יום עמוס מבקרים בפארק.

שטחו של הפארק עצום אבל הפופולאריות שלו אדירה ולפיכך ממנגלים בו כמעט בכל עת ויום מימות השבוע הגם שיש בו אזורים מתוחמים לכך וחלק גדול ממנו נשאר אינטימי וללא עשן הרי שהוא פארק שאהוב לא רק על תל אביבים.
הנגישות שלו לכלי רכב מעולה והחניון הצמוד אליו מספיק בהנחה שלא מתקיים אירוע מיוחד בפארק או בגני התערוכה.

קחו לעצמם כמה פירות, שתיה חמה וקרה ושמיכת פיקה. שכבו עליה והתסכלו על השמיים. הרעש שיקיף אתכם יהפך לזימזום נעים ואתם תגלו שאתם באמצע גן העדן העירוני היפה ביותר בתל אביב.
בקיץ, חם מאד וכדאי לקחת את זה בחשבון. עונות המעבר או אחרי הצהריים בקיץ הם המהנות ביותר בפארק המקסים הזה.

דרוגי-גולשים

5
פארק הירקון הוא פארק מדהים, גדול ורחב ידיים, ירוק ויש בו הכל. יש בו מקום לשבת לעשות פיקניק, יש בו מים ונוף מדהים של הירקון, יש בו מתקני שעשועים לילדים. אפשר לעשות בו הליכות ולהגיע עד לנמל תל-אביב. בקיצור מקום בילוי לכל המשפחה.
התמונה של צפה ברוגע

5
פארק גדול מאוד שיש בו פשוט הכל. החל מהספורטק, שנמצא באזור המערבי שלו ששם יש מגרשי כדורגל וכדורסל הפתוחים לציבור ובימי שבת יש שם הרקדה. עבור באזורי הפיקניקים שנמצאים ממול ללונה פארק שם יש מקומות מסודרים למנגלים שכל המשפחה יכולה לשבת ולהנות. דרך מסלולי הריצה והאופניים שחוצים את הפארק ועד לאזורי השכרת הסירות המאפשרים שיט לאורך הירקון. מקום בילוי מושלם למשפחות.

5
על האש עם חברים, פיקניק עם המשפחה, שיט סירות עם החברה, טיול אופניים עם הילדים-יש כלכך הרבה פעילויות בפארק, הפרוס על שטח ענק. אפשר לעשות שם אפילו ימי הולדת! מומלץ לכל אחד

5
מגוונת מאוד, עם שבילים רחבים ונוחים ולרוב אף מופרדים הין רכיבה על אופניים להולכי רגל. מגוון אוכלוסיה ומגוון יעדים לפארק זה, החל מספורט לסוגיו השונים- צועדים, רוכבים, משחקי כדור,רכיבה על אופניים, רולר ועוד. פינות רבות לפיקניקים, פינות עם מתקני משחקים לילדים, שייט בירקון, בקיצור מגוון עשיר של פעילויות עם הרבה ירוק נעים מסביב.

4
פארק נהדר ורחב ידיים. מעולה לטיולי אופניים, טיולים רגליים, פיקניקים. אפשר לבוא עם הילדים ויש המון מקום לכולם. יש חניה גדולה מאוד ודרכי הגישה נוחות מאוד. שירותים לפעמים קצת קשה למצוא...
התמונה של dm1170

5
פארק הירקון הוא פארק עצום בתוך תל אביב, הפארק הוא מוקד לפעיליות רבות שנערכות בו וגם הופעות רבות. הפארק מותאם במיוחד למשפחות ומאפשר להפוך את סוף השבוע למנוחה כיפית כזאת, כדאי להביא אוכל ולשבת בדשא ולשחק משחקים ופשוט לנשום אויר צח ולנוח יחד עם כל המשפחה.

5
הכי כיף להגיע עם מחצלת לרחבת דשא העצומה הזו ופשוט לנוח. מקום ענק עם שלל אפשרויות של אופניים, על האש, משחקים לילדים או סתם פיקניק
התמונה של גירית הדבש

5
גדלתי בתל אביב וביליתי את רוב הילדות שלי בפארק הזה אפשר לעשות כלכך הרבה פעילויות ממנגל, סירות פדלים, משחקים, פשוט טבע מושלם באמצע העיר

5
מרחבים ירוקים. אפשר לטייל מאיזור הים מזרחה. בדרך אגם חביב ביותר. מעולה למפגשים עם חברים ; בבוקר, בצהרים ובערב. לכל שעה בפארק היופי שלה. הפארק גדוש פינות חמד ואני חושבת שעם כל השיטוטים שלו לאורך השנים, עדיין לא גיליתי את כולם :) וזה עוד בלי להזכיר את הגנים המופלאים- גן הסלעים, הגן הטרופי ועוד אטרקציות שונות.
התמונה של carmela

5
מקום ירוק, שופע חיים, אווירה של רוגע ושקט בלב העיר הסואנת והעמוסה. פשוט תענוג!
התמונה של שגשי

4
אני מאוד אוהבת לטייל בפארק ליד האגם, אווירה נעימה, הרבה אנשים רצים ועושים ספורט, לרוב בחגים וחול המועד מביאים לשם אטרקציות כמו קרקס למשל... יש אפשרות לשייט על הנהר..בעיה עיקרית- חניה..

5
אנחנו אוהבים להגיע מהצד השני. מרמת גן. אפשר למצוא חנייה ללא תשלום לאורך הרחוב (לוקח כמה רגעים אך אפשרי) ואז נכנסים דרך "ראש ציפור" ומשם לתוך הפארק יש שם גני נדנדות ואפשר לנסוע על אופניים . כיף אמיתי
התמונה של shelley10

5
מדשאות בלי סוף, מקומות לפיקניקים, אגם עם ברווזים, ניתן לשוט, ניתן להשכיר אופניים במקום, מגרשי משחקים. פשוט תענות להעביר אפילו יום שלם.

5
פארק מעולה לפיקניקים, ברביקיו, ארגון ימי הולדת ואירועים, ריצות וספורט באופן כללי וגם ממש כיף לשוט בסירות. רומנטי וכיף. ואם באים עם חברים זה גם מצחיק ותחרותי.

5
הפארק הכי גדול באיזור המרכז , אפשר לעשות טיול יום עד שבע תחנות ברגל וגם באופניים, אף פעם לא נמאס כי תמיד מוצאים עוד שביל שלא הלכנו בו. הפארק מטופח ושמור , מתקנים לילדים קטנים וגדולים ושטח הקרוב לרמת גן לצליית בשרים על האש ( בסמיכות לשיכון ותיקים)
התמונה של Olga Pulisman

5
אנחנו מאוד אוהבים את המקום! אם לא בא לנו לנסוע רחוק ואין לנו כוח לחפש מקומות חדשים, גני יוהשוע הם הבחירה הטבעית. עם 2 ילדים קטנים הפארק מהווה שילוב מצויין של גן חיות קטן, מתנפחים, מדשאות ענק לכדורגל, ומתקני שעשועים. מומלץ להביא כמה כריכים ונשנושים ולהתרחק מהאנשי המנגל לחויה האולטמטיבית!

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
סירות בפארק הירקון
4.764705
ממוצע: 4.8 (17 דרוגים)

מסלולי האופניים של פארק הירקון עשויים היטב: הם שטוחים למדי- ללא עליות או ירידות מיותריות, מסומנים היטב - בהפרדה ממסלולי הולכי הרגל, בטוחים ובטיחותיים

למידע נוסף...
שבע טחנות
4.375
ממוצע: 4.4 (8 דרוגים)

אתר שבע תחנות הידוע בכינויו גם כ "גריסה" או "ג'רישה" בשל סמיכותו לתל גריסה הוא אחד מהאתרים היפים ביותר שלאורכו של נהר הירקון המשתקם, ולאחרונה הפך אף ליפה עוד יותר בשל עבודות השימור, השחזור והפיתוח הסביבתי המאסיביות שמתבצעות במקום.

למידע נוסף...
גן השעשועים בפארק ראש ציפור
4.666665
ממוצע: 4.7 (3 דרוגים)

הפארק כולו פותח כך שמסלול ההליכה בו סלול היטב ומספק גישה מאוד נוחה לעגלות ילדים, ומסלולי אופניים סלולים ומופרדים היטב ממסלולי ההליכה.

למידע נוסף...
לונה פארק בתל אביב מבט מלמעלה
3.61111
ממוצע: 3.6 (18 דרוגים)

הלונה פארק בתל אביב היה ונותר כור ההיתוך האמיתי של ילדי ישראל. במקום הזה שגם אם סר חינו בעיננו שניה אחרי שאנחנו מגיעים לגיל ההתבגרות, הרי שסופקו כמעט לכולנו שעות של הנאה בלתי מוגבלת כשהיינו ילדים.

למידע נוסף...