חוף צ'רלס קלור

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (2 דרוגים)
כתובת: 
פארק צ'ארלס קלור
תל אביב - יפו
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
ללא הגבלה
טלפון: 
טלפון: 03-5171083

חוף גן צ'ארלס קלור הוא אחד החופים היפים של תל אביב למרות שהוא סובל מדימוי נמוך.

תחילה הוא אינו ממוקם במרכזה של תל אביב אלא חולש על קו הגבול המשותף לה ולעיר יפו ומשמש גם רבים מתושבי יפו. הגישה אליו רגלית מתוך תל אביב מתישה מעט שכן הוא מרוחק ומי שהולך לים ברגל מעדיף ללכת לחופים אחרים. ברכב, זו כבר אופרה אחרת שכן זהו אחד החופים הנוחים במיוחד והנגישים ביותר. הוא נהנה ממגרש חניה ענק במושגים תל אביבים ויש בו חניה בשפע, הגם שבשבתות המגרש מתמלא במהירות הרי שחניונים סמוכים באיזורי עסקים מעבר לכביש מאפשרים גם הם חניה חופשית בשבת.

החוף הרשמי מתחיל משמאל לדולפינריום הנטוש ומסתיים בעיר יפו. ככזה הוא ענק אך ממוקמת בו אך ורק סוכת מציל אחת, השניה נסגרה מחמת קיצוצים ואחת הרעות החולות של החוף היא חוסר הפיקוח מה שגורם למקרי טביעה רבים בו כל שנה בעיקר בגבולו עם יפו, שם אין סוכת מציל והזרמים חזקים במיוחד. החוף עצמו לא מטופח במיוחד אבל מציע חווית ים סבירה ואווירה אקלקטית יותר מזו של שאר חופי תל אביב. בחלקו הדרומי מדובר ממש על חוויה דו לשונית על כל משמעויותיה שכן גם תושביה הערבים של יפו אוהבים להגיע לחוף הזה.

היתרון המרכזי של החוף מעבר לחניה הצמודה וגן צ'ארלס קלור הסמוך אליו היא העובדה שאפשר לעלות מן הים ולעשות מנגל! זה החוף היחיד שיציע לכם את החוויה הזו וזה יתרון גדול למי שהים עושה אותם רעב לאיזה שיפוד. החוף הפך בשנים האחרונות לבין לאומי משהו שכן רבים מן הכוכבים הבין לאומיים שהגיעו לארץ ומתאכסנים במלונות הסמוכים יורדים בו לים. כן, אפילו בעלה של מדונה נתפס רוחץ בו. וגם דמי מור ואשטון קוצר נצפו מהלכים בטיילת שלו, שחוברה כעת ברצף מתל אביב וחוצה אותו ומגיעה עד לעיר יפו ממש.

מתאים במיוחד עם מגיעים עם ילדים ומחפשים לשלב את חווית הים, הגן הצמוד אליו וחניה וגישה נוחה. החוף, שממוקם באזור הגן ע"ש צ'רלס קלור, הוא חוף סולידי ומבודד המשרה אווירת רוגע נעימה. סביב החוף מגרשי חניה בתשלום, ובעלי כלבים יכולים להגיע עם כלביהם לשטח שמדרום לאיזור הרחצה.

בחוף תוכלו למצוא: שירותים ציבוריים ומלתחות בית קפה-מסעדה השכרת כסאות מרגוע ומיטות שיזוף מסלול אופניים ושביל להולכי רגל מתקני מים קרים לאורך הגן מדשאות איזור בו מותר לשחרר כלבים בשטח שמדרום לאיזור הרחצה איזור המיועד לספורט ימי בשטח שמדרום לאיזור הרחצה - גלישת גלים, גלישת רוח, קייקים. איסורים: שימו לב! בחוף צ'רלס קלור חל איסור על הבערת מנגלים ומדורות ועריכת מסיבות.

חוף צ'רלס קלור

דרוגי-גולשים

התמונה של dm1170

5
הייתי בחוף והוא באמת מושפע מאוד מהגינה היפייפיה שפתחו ליד. מקום באמת נחמד אבל אנשים לא אוהבים אותו כל כך מסיבות שאינן ידועות. בכל זאת, ממליץ בחום.

3
חוף שקט וחביב. אוהבת את התצפית למים הנשברים לכיוון גן צ'ארלס קלור.
דרוגים ומקומות קרובים
התמונה של dm1170

5
הייתי בחוף והוא באמת מושפע מאוד מהגינה היפייפיה שפתחו ליד. מקום באמת נחמד אבל אנשים לא אוהבים אותו כל כך מסיבות שאינן ידועות. בכל זאת, ממליץ בחום.

3
חוף שקט וחביב. אוהבת את התצפית למים הנשברים לכיוון גן צ'ארלס קלור.