טומי רול ברמת גן

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
שדרות ירושלים 42
עיר: 
רמת גן
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א,ב,ג,ד,ה 11:30-24:00 ש 19:00-24:00
כשרות: 
כשר
טלפון: 
03-5742822

רשת קרנף הוכיחה שאנחנו אוהבים מאד טורטייה. זה לקח בערך חמש דקות עד שיזמים קטנים וממזריים הצליחו להבין שאין צורך לעמוד בתור ולהמתין לרכישה של זיכיון במחיר מופקע. אפשר פשוט לפתוח מסעדת טורטיות ורול בר לבד.

גוש דן מותקף כעת ברול ברים המייצרים טורטיות כמו פטריות אחרי הגשם וכמעט כולם נהנים מפופלאריות גורפת.
בעיר כרמת גן שחווית האוכל המרכזית שלה היא שוארמת שמש הרי שמדובר בחידוש מרענן.
טומי רול הוא דוגמא מוצלחת במיוחד[ולא כל הדוגמאות כאלו] ליזמות קרנפית במיטבה.

חיקוי מושלם של תפריט הטורטיות של רשת קרנף כמקובל בכל מסעדות החיקוי הללו יציע לכם רולים של טורטייה עשויים היטב עם מבחר המילויים הרגיל: אנטריקוט, חזה עוף והחידוש שלהם: טומי רול- שהוא שילוב לא מנצח במיוחד של קבבונים הנזרקים קפואים לפלטת הטיגון בתוספת רצועות עוף.
אם תשארו עם הטורטייה הבסיסית המנצחת שתכלול רצועות אנטריקוט תגלו שמדובר בשילוב כובש במחיר הוגן של בין 21-23 שקלים לכל סוגי הטורטייה ו 30 שקל לערך לעסקית שתכלול גם שתיה תצאו מרוצים ומסופקים.

בעת בחירת חומרי המילוי של הטורטייה רצוי להשגיח מקרוב על המוכרים הנוטים כמו בכל מקום טורטייה לקמץ בסלט האבוקדו שנדמה שהוא המרכיב היקר והחמקמק מבין כל מרכיבי הטורטייה אך הוא חיוני להצלחת הטעם.
לא צריך לאכול שניים, אחד מספיק. ואם אכלתם שניים כנראה שאתם רעבים במיוחד. המנות נדיבות למדי והאווירה ביתית בסגנון משוחרר וכוללת טלוויזיה שמשדרת בקול רם וקבוצות של סועדים שנשארים זמן רב אחרי שסיימו לאכול ופשוט רואים ערוץ 2.

שני שולחנות מטונפים במיוחד עומדים לרשות הסועדים מחוץ למסעדה ומקלקלים מעט את הרושם של המסעדה עצמה שניכר בה שהיא מקפידה על ניקיון ברמה גבוה. איש לא ניגש אליהם ומי שרוצה לשבת עליהם ולסעוד במקום צריך להפוך את עצמו לבאס בוי לכמה רגעים ולנקות אותם בעצמו.

טורטייה עם אנטריקוט היא כל מה שלפה עם שיפודים וציפס היתה צריכה להיות מבחינת ערכים קלוריות ואם לא נסחפים לא מרגישים שמדובר בחטא גדול במיוחד.

דרוגים ומקומות קרובים