מג'יק בורגר

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)
כתובת: 
אבן גבירול 64
עיר: 
תל אביב - יפו
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א' - ה' 11:00 עד 05:00 לפנות בוקר.
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-6956782

צמחוני לא יבין את עניין התאווה הלילית הזו להמבורגר נוטף מיצים בשעה שאמורים בעיקר לישון בה- לכן הוא צמחוני.

כמי שהמבורגר הוא המאכל האהוב עליו ויש אף המכנים אותו מדען המבורגרים, אני נדרש לכל ביסטרו בר מטונף או מעוצב כאחד המגיש מנת המבורגר מעצבים או פועלים על מנת להתרשם מאיכויותיו ולדווח לעצמי שוב בהנאה לא מבוטלת שלמרות שהשעון מראה על השעה שלוש לפנות בוקר ורחובות העיר דוממים משהו, הצלחתי שוב לפטם את עצמי בהמבורגר בגודל מינמאלי של 300 גרם לפחות.

מג'יק בורגר בעל השם הארסי בעליל הוא ה best value for money שתוכלו לקבל בנושא המבורגרים בתל אביב וגם אם ההצהרה הזו נשמעת לכם מחייבת מאד הרי שאני עומד מאחוריה עם כל הקילוגרמים העודפים שלי.
מגי'ק בורגר נדמה היה בתחילה כמו עוד מקום שמנסה לתפוס טרמפ על העגלה הלאומית שלנו שמתעקשת להחליף את תאוות הפלאפל שלה בעגלים זועקים ולא תמיד עם הצדקה טובה במיוחד.

כל הסימנים היו נגדו, הוא צמוד לסניף מקדולנד מהודר של מעצמת ההמבורגרים האמריקאית מקדונלד לשמאלו ומימינו מרחק חנות אחת שווארמת דאבוש המיתולוגית. המיקום כולו זעק חלטורה אחת גדולה שמנסה לפדות את שאריות התהילה של המקומות הסמוכים לה.

יש לו שלט כחול גרוע שעשן הגריל כבר כיסה אותו ואת השלט ההכרחי המציע הנחה לחיילים הסועדים במדים שלרוב משמש כאיתות הזהרה לאוכל גרוע במיוחד.

מגי'ק בורגרהוא כוכי ואפלולי משהו ואת מרחב המקום תופס הגריל עצמו ומשאיר לסועדים אפשרות להצטופף על בר קטן במיוחד או לשבת בחוץ על אחד מתוך שישה שולחנות בלבד.

התפריט מציע את מנות הקומבו המשתלמות במיוחד כפי שנהוג בהמבורגריות רחוב מהסוג הזה, המבורגר 200 [לכוסיות בלבד], 300, [לגברים] או 400[לגברים אמיצים במיוחד] רגיל או כבש. במחיר שבין 30 שקל לקומבו הזול ועד 47 לקומבו היקר תקבלו המבורגר+שתיה+מנת צ'יפס. קחו את ההמבורגר הענק של ה 400 גרם ותצטערו אחר כך, הכי טוב. "בשר לבד זה בריא","לא אכלתי את הלחמניה" ועוד תרוצים אחרים יסייעו לכם כשהחגורה לא תסגר לכם.

את הצ'יפס תקבלו בדרך כלל קודם למנה וההפתעה מתחילה כבר כאן. הוא חתוך לטבעות עגולות דקות, מטוגן בשמן כך שיזהיב באמת ומיד לאחר הביס הראשון אתם מבינים שהפעם לא נפלתם קורבן לספק תפוחי אדמה קפואים חתוכים מהזן המתקיף אתכם בכל פעם שאתם מבקרים בבורגר ראנץ. הוא פריך ועסיסי ואם תצליחו גם לשים את היד על אחד מבקבוקי הרוטב [לכו על הקטשופ הדליל, הכי בטוח] ותוסיפו את ערימת המלח הנדרשת תרגישו כאילו שביקשתם מאימא להכין לכם צ'יפס כמו פעם והיא הסכימה ולא אמרה לכם כמה זה לא בריא במקום להכין לכם אותו.

עד שתסיימו את המנה אחד מהגרילרים [ורצוי מאד שזה יהיה: אשר, הבחור הזה נמצא שם פשוט כל הזמן] ישאל אתכם מה אתם רוצים ברוטב. כאן תקבלו את המבחר המקובל שאם תבחרו להעמיס את כולו על ההמבורגר [שום, ברקבקיו, צילי ועוד] אתם מפספסים את המטרה. לכו על רוטב אחד ירקות ואל תשכחו לבקש מאשר בהתחלה להוסיף לכם גם בצל מטוגן.

יחצו לכם את ההמבורגר גם לשתיים אם תבקשו וכך הוא יראה לכם יותר קטן והעניין כולו יעזור לכם להרגיש טוב יותר עם עצמכם ועם החטא הזה. עם הביס הראשון תבינו למה סופרלטיב נכון הוא נכון. ההמבורגר העסיסי והטוב הזה הוא כל מה שרשת אגאדיר ששכחה שהמבורגר צריך להיות.

נכון, לא ישאלו אתכם באיזו מידת צליה אתם רוצים אותו, מצד שני הוא לעולם לא יגיע שרוף מדי, הוא תמיד יהיה עסיסי ונוטף שומן במידה הנכונה ואתם תרגישו שעשיתם עיסקה מעולה כבר בביס הראשון. שככה המבורגר צריך להיות, רך, טעים בשרני ופשוט תענוג לחייך.

זה גם יהיה השלב שבו תאמרו לעצמכם שיש באמת משהו פגום בלהיות צמחוני ואם יש לכם חברה כזו תבינו שהאושר בכל הנוגע לגורמה זה מה, חמק מכם עד לאותו הביס.

אל תנסו להרים את הלחמניה, כיאה ללחמניות מהזן הזול היא מתפרקת לתפארת בדיוק דקה אחרי שההמבורגר נוחת עליה, מה שמעיד גם מצבו של הטייק אווי. רצוי שתעשו אותו מהבניין הסמוך ולא מרמת אביב.
אשר הוא דמות מיתולוגית בקרב בליינים תל אביבים של שעות הלילה המאוחרות, הוא כותב שירים חוץ מלעשות המבורגרים והוא אדם נחמד שרוצה שתצאו משם מבסוטים אפילו שהוא רק עובד שם.

אין קינוחים. אין בלאגנים והשתייה תמיד קרה. פתוח משעות הצהריים ואילך ועד השעות הקטנות של הלילה.[עד שהוא הופך לבוקר ממש]. סגור בימי שבת.

אל תגידו לעצמכם אני משאיר את האוטו רק לשנייה, אז מה אם זה אבן גבירול מול העירייה, אני לא אחטוף רפורט. אתם תחטפו. אבל בכל מקרה תחזרו לשם שוב בערך אחרי יומיים לבדוק שהפלא הזה באמת היה אמיתי ושאפשר לשווק המבורגר כל כך טוב במחיר כל כך הוגן.

יש אפילו שעות שימלאו אתכם בגאווה ציונית, בעוד מגי'ק בורגר גואה. סניף מקדולנד הצמוד אליו ריק לחלוטין כפי שמגיע להמבורגר סינטטתי חסר משמעות.

מג'יק בורגר, תל אביב

דרוגי-גולשים

התמונה של kotik

4
מסעדת בורגרים טובה, אך יש טובות ממנה. מחיר סביר אוכל טעים.
דרוגים ומקומות קרובים
התמונה של kotik

4
מסעדת בורגרים טובה, אך יש טובות ממנה. מחיר סביר אוכל טעים.