מסעדת בלאק BLACK רמת החייל

דרוג הגולשים: 
3.6
ממוצע: 3.6 (5 דרוגים)
כתובת: 
רחוב הברזל 23, רמת החייל
עיר: 
תל אביב - יפו
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
12:00 עד אחרון הלקוחות
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-6441000

את הבשורה של צחי בוקשתתר בנושא המבורגר איכותי וטוב במיוחד ראו לראשונה דווקא ברחובות. את הפתיחה התל אביבית של הרשת עשה בוקשתתר ברעש יחצני גדול ובחר לפתוח שני סניפים בו זמנית, האחד בצומת גלילות והשני ברמת החייל.

יש הרבה מחשבה בבוטיק המבורגר המעצבים הזה כיאה לרשתות גורמה בעידן ההי טק הנוכחי שלנו. החל במיתוג, הלוגו, העיצוב ואווירת המסעדה. אפשר לזלזל בכך ולשאול איפוא האוכל ואפשר להעריך את זה ולהנות מסביבה שתורמת לחוויה שבהנאת האכילה.

"בלאק" היא בדיוק הרשת למי שמכיר בערך מותגי טוב ובמוצר מעולה.

הסניף ברמת החייל, הגם שהוא הופך פחות ופחות ידידותי למעשנים, מציע חווית אכילה של ההמבורגר המשובח בעיר. עיצוב אפלולי שחור ומושקע של חלל המסעדה הרחבה בתוספת איזור ישיבה רחב ידיים בחוץ ומיקום מנצח ברחוב הברזל בקרבת מגרש חנייה גדול הם התחלה טובה למסעדה שמודעת מאד לתנאי הסביבה שלה ומבקשת להקל על הסועדים את ההגעה ולספק להם חווית ישיבה נעימה.
בפנים, חללים פרטים שיאפשרו לכם לשקוע במשך ערב שלב בשיחה עם חברים ולהרגיש בנוח.

התפריט עצמו מצומצם למדי ומנצח כמו שתפריט צריך להיות. שישה או שבעה פריטים בלבד של מנות עיקריות מבהירים לכם שהגעתם למקום מנצח שלא עסוק בלהרשים אתכם אלא רוצה להאכיל אתכם היטב.
כנפי הבאפלו ווינג או פולי הסויה[אדממה] הם שילוב מנצח במנה הראשונה שלאחריה תוכלו לבחור את ההמבורגר המשובח בעיר בגדלים משתנים: טווגי[לבנות 200 גרם ]בלבד, שוורצנגר [250 גרם], או יוקוזנה [300 גרם].
אין צורך לבחור בהמבורגר היקר יותר העשוי מבשר אנטריקוט, לא שהוא רע, כלל וכלל לא, אבל ההמבורגרים הסטנדרטים שמציעה המסעדה פשוט מעולים כך שלא צריך לרוקן את הכיס בכוח.

בוקשתתר מפגין נוכחות גבוהה במסעדה, וכל אכלן יודע ששף שמראה נוכחות ולא רק חותם על המותג שלו הוא ערובה למסעדה שמתפקדת כמו שצריך, ובלאק ברמת החייל היא כזו.

הבשר משובח, מידת הצליה שתבקשו תעשה בהקפדה ואם פיספסו הם ימהרו להחליף את המנה באחרת מבלי לשאול שאלות מיותרות. ניכר שהגרילרים מיומנים בעבודתם ותפריט מצוצמם כבר אמרנו, מסייע לפחות בלאגן במטבח ועוזר להתמקד ולתת מוצר מוצלח.

העסקיות במסעדה משתלמות במיוחד ובאיזור החמישים שקלים תקבלו את הארוחה השווה באיזור, הבעיה היא ההצלחה במקרה הזה. לא נעים לאכול במסעדה בשעות הללו. צבאות עובדי ההיטק מצויידים בתלושים מציפים את המסעדה, השירות ירוד במיוחד נדמה שמתוך בחירה יש פחות מלצרים במשמרת וכלל יש אווירה של תאכלו ותגמרו עם זה שעולה גם מן הצוות וזה חבל וגם עומד בניגוד משווע לאווירה השירותית המצויינת בערבים שם שהיא רגועה ומפתה במיוחד.

בבלאק אפשר גם להגיע לסתם דרינק ולהרגיש שהגעת לבר נחמד ומרגיע ומשהו במקום דורש פשוט להגיע שאין בו מהומה גדולה במיוחד.
בערב תשלמו על אותה ארוחת הצהריים כמעט כפול אבל תהנו מכל ביס ותרגישו שהחוויה היתה איכותית.

אוהבי הבשר האמיתיים לא יתאכזבו. המבורגר טוב הוא תאווה לחייך ובבלאק פשוט יודעים איך לעשות אותו כמו שצריך ולהעביר את תחושה של דיינר מקומי שנוצר בדיוק עבורנו הישראלים.
מומלץ במיוחד בכל מזג אוויר, אבל רצוי בערבי אמצע שבוע שקטים ומהנים. המקום מצליח מדי בשביל לתמוך בעומס לקוחות בשעות שיא.

דרוגי-גולשים

התמונה של kotik

3
מחירים לא שווים את האוכל. המבורגר קטן ויקר. מקום בעיקרון נחמד, עיצוב מאוד מרשים
התמונה של mchlcldn888

3
המבורגר סביר, לא פחות ולא יותר. מידת עשייה מדויקת (לרוב) ומבצעי לייט נייט שווים. הרבה חנייה באזור

4
בשר ממוצע, מתאים ליציאה יום יומית, בעיקר לנערים\חיילים.
התמונה של shelley10

4
בהחלט מומלץ!
התמונה של שוש חזן גרינברג

4
בוקשטטר זה בוקשטטר , יש מנות קלאסיות, יש מנות מתחלפות, ילדים מתים על המקום, גם חיילים. כאמא לחייל שמבלה שם הרבה בארוחות לילה מוזלות, הכל מתקתק.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
זאפה תל אביב
4.25
ממוצע: 4.3 (8 דרוגים)

בשבע השנים בהן הוא קיים, כבש לו מועדון גולדסטאר זאפה תל אביב מעמד של מועדון הופעות בינלאומי ושדרג את סצנת מועדוני ההופעות הישראלית לרמה המקובלת בערים מקבילות באירופה וארה”ב

למידע נוסף...
SPICES כלים וטעמים סניף תל אביב
3.333335
ממוצע: 3.3 (3 דרוגים)

"Spices כלים וטעמים" היא רשת המרכזים הקולינריים המובילה בישראל לתרבות הבישול, האפייה והאירוח, המציעה את כל הדרוש בתחומי הבישול, האפייה והאירוח: כלים, אביזרים, חומרי גלם לבישול, תבלינים, תערובות קפה

למידע נוסף...
ג'ימבורי קניון איילון
2.8
ממוצע: 2.8 (5 דרוגים)

זוהי אחת מהמשחקיות החדשות ביותר והמאתגרות ביותר בארץ ומיועדת לילדים מגיל 9 חודשים ועד 8

למידע נוסף...
קניון איילון ברמת גן
3.545455
ממוצע: 3.5 (11 דרוגים)

אחרי דיזנגוף סנטר, ובמידה רבה,הרבה יותר ממנו, זהו הקניון הראשון בארץ שהתחיל את תנופת הפיתוח של הקניונים ברחבי המדינה.

למידע נוסף...