מסעדת פרונטו

דרוג הגולשים: 
2
ממוצע: 2 (דרוג 1)
כתובת: 
הרצל 4
עיר: 
תל אביב - יפו
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א' - ה': 12:30-01:00 ו' - שבת: 12:30-02:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-5660915

מסעדת פרונטו הותיקה אשר ברחוב הרצל היא אחת ממסעדות היוקרה הותיקות והמוצלחות באיזור.

עד לפני כעשר שנים, בארץ כאשר מדברים על אוכל איטלקי,האסוציאציה המידיית של רבים מאיתנו הייתה הספגטי בולנוז שאימא שלנו מכינה לנו בצירוף רוטב עגבניות מקופסא ופסטה שוברת שיניים של אסם.
שיגעון מטבח הגורמה האיטלקי בארץ החל לפני למעלה מעשור והיום רבים אוהבים לקנות פסטה טרייה, לדעת מה היא חיטת דורום ולהגיד שבשבוע שעבר הכינו ניוקי בעצמם ויצא להם מצויין.

מה שנדמה היום ברור ומובן מאליו לא כך היה ובין המסעדות הראשונות והחלוצות לשנות את התפיסה בנוגע לרמה היחודית שיש לאכול איטלקי להציע היתה מסעדת פרונטו.
באופן מפתיע בעולם המסעדנות הישראלי הבוגדני שומרת פרונטו על מעמדה המיוחס כבר למעלה מעשור ואת הסיבה לכך אפשר לייחס לשמירה על רמה מעולה בהכנת האוכל שם ורענון של התפריט מעת לעת. שני האלמנטים הללו מעניקים ללקוחות תחושה של התחדשות שהלקוח הישראלי בעיקר כל כך אוהב.

המנות בפרונטו לא התיימרו מעולם להיות פאסט פוד איטלקי, אלא גורמה והמחירים בהתאם. ארוחות הערב שם יקרות באופן יחסי למסעדות רבות אחרות באיזור, אבל יש תמורה בעד האגרה.
שני סועדים בשעות הערב שיבקשו לסעוד ממלוא התפריט של המסעדה ולאכול ארוחה מלאה יאלצו להפרד מ 200 שקל לערך שזה לא מעט, אך האוכל מוקפד ועשוי היטב, השירות מעולה והאווירה במסעדה יחודית: שקטה, רגועה מאד ומשרה אווירה של נינוחות רבה במיוחד שהולכת טוב במיוחד אם אתם מבלים עם אנשים שיחה אינטלגנטים במיוחד.

אל תוותרו על מנת הקרפצ'יו שלהם, הם היו בין הראשונים לחשוף אותה לעם היושב בציון, ועדין עושים אותה מעולה.
לא נגזים אם נאמר שפרונטו מציעה ניחוח אירופאי קל עד כבד במחוז הלבנטיני שלנו, וזו, מעת לעת מהווה ברכה גדולה בפני עצמה.

מסעדת פרונטו

דרוגי-גולשים

התמונה של גירית הדבש

2
קצת קשה למצוא את הכניסה למקום אך שנכנסים שוכחים זאת מפני שיש אוירה כיפית רגועה ורומנטית בפנים. תפריט יינות טוב, האוכל טעים אבל לא מפיל מהכסא אבל המנות ממש קטנות וגם יקרות יחסית לגודלן,

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
מלון בוטיק נורמן - הדמיה של מבט מבחוץ
0
עדיין אין דרוגים

בלב "העיר הלבנה", בבניין בסגנון באוהאוס אשר הוכרז כאתר שימור של UNESCO - שוכן לו מלון חדש דנדש שנפתח רק השנה (2014), וגולם בחובו הבטחה גדולה.

למידע נוסף...
מלון רוטשילד 71-תל אביב
0
עדיין אין דרוגים

מלון מעוצב באחת הרחובות היפים של תל אביב

למידע נוסף...
0
עדיין אין דרוגים

מלון בוטיק יוקרתי וחדיש בליבה של תל אביב המתחדשת ובלב העיניינים עצמם.

למידע נוסף...
חדר דירות נופש צ'ק אין תל אביב
0
עדיין אין דרוגים

דירות נופש המפוזרות ברחבי מרכז העיר תל אביב

למידע נוסף...