טיול אופניים בפארק הירקון

דרוג הגולשים: 
4.764705
ממוצע: 4.8 (17 דרוגים)
כתובת: 
פארק הירקון
תל אביב - יפו
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
ללא הגבלה

במקומות רבים בעולם יש פארקים עם מסלולים מיוחדים לרוכבי אופניים, ובשנים האחרונות הבשורה הגיעה גם לתל אביב, ובתל אביב - החלוץ בהכשרת מסלולי אופניים ייחודיים, ארוכים ומתוכננים היטב לכל אורכו היה פארק הירקון.

מסלולי האופניים של פארק הירקון עשויים היטב: הם שטוחים למדי- ללא עליות או ירידות מיותריות, מסומנים היטב - בהפרדה ממסלולי הולכי הרגל, בטוחים ובטיחותיים - ללא כלי רכב כבדים יותר בסביבה, ומוקפים במדשאות ואטרקציות פארק הירקון מכל עבר. עקב מבנם השטוח והנוח מאוד לרכיבה, מסלולי האופניים של פארק הירקון מתאימים גם לילדים קטנים שאך החלו לרכב. המסלול המוצע הנו מכסה את כל חלקו המערבי של המסלול השלם, ומתאים לטיול משפחתי נחמד.

בכל שלב ניתן לקצר ולחזור לנקודת ההתחלה (דרך הגדה השניה של הנחל). נקודת ההתחלה הנה בחניון פארק הירקון שמול גני התערוכה. נצא מהרכב וניסע לכיוון הצפארי - בהתאם לשילוט. דרומית לצפארי, מתחיל מסלול האופניים הנמתח לאורך גדתו הצפונית של נחל הירקון. מכאן ואילך - מאוד פשוט: ממשיכים בנסיעה עם השביל המסומן לכיוון מערב, עד שמגיעים לנמל תל אביב. בדרך עוברים מתחת לכמה גשרים, לפי הסדר הבא: - גשר בבלי להולכי רגל - גשר דרך נמיר / כביש החוף - הכביש הגדול והעמוס ביותר שנחצה בין גשר נמיר לגשר בר יהודה, נמצא הספורטק מצד ימין.

כאן אפשר לעצור לטיפוס על אחד מקירות הטיפוס הגדולים בארץ, או להמשיך. - גשר בר יהודה (רחוב אבן גבירול) - גשר אוסישקין סיומו של החצי הראשון של המסלול - לאחר כ-3.5 ק"מ, בנמל תל אביב בו נפגש הירקון עם הים. במקום בו נמצא שפך הירקון לים, הוקם גשר משוחזר יפהפה להולכי רגל ואופניים, המחבר את נמל תל אביב לתחנת הכוח רידינג. את נמל תל אביב כדאי ליסוע לאורכו על האופניים, וליהנות מהפיתוח המרשים שעשתה במקום עיריית תל אביב לאחרונה, עבודות אשר הפכו את המתחם לאחד ממתחמי המסעדות והבילוי המוצלחים ביותר בעיר.

כאן אפשר גם לעצור לקפה וקינוח בבית השוקולד של מקס ברנר, או בכל אחד מעשרות בתי הקפה שבמקום. לאחר הפסקה, נחזור לכיוון מזרח, והפעם על גדתו הדרומית של הירקון. בדרך חזרה - על הגדה הדרומית, אפשר לעצור לשייט בסירות פדלים או מנוע, לביקור בפינת החי (בסמוך לשיכון בבלי, אחרי שחוצים את דרך נמיר), או למשחק בגן השעשועים. על מנת להגיע בחזרה לרכב, כדאי לחצות את הנחל בחזרה לגדה הצפונית שלו - על גשר הולכי הרגל הנמצא בסמוך לשיכון בבלי, לגן השעשועים ולפינת החי. משם - חזרה לצפארי, ולרכב. 4 עד 6 שעות נהדרות בלב הריאה הירוקה של תל אביב.

סירות בפארק הירקון

דרוגי-גולשים

5
מומלץ לבקר גם בחלק המערבי של פארק הירקון .
התמונה של dm1170

5
פעילות שמשלבת גם ספורט ואורח חיים בריא וגם אווירה רגועה ושקטה של סוף השבוע, לקבל אנרגיה מחדש ולטייל לך בין הירקון, האוויר והצמחייה פשוט עושים את העבודה שלהם ונותנים לנו לחזור הבית עם כיף גדול.
התמונה של אביבה

4
נחמד לעשות טיול עם האופנים, להתחיל באיזור גני יהושע ולהגיע עד איזור הצפון הישן, לפרוש שמיכה לעשות פיקניק למרגלות הנהר. אני אישית פחות אוהבת לעשות את המסלול כספורט כי יש המון רוכבים ומפחיד לנסוע מהר.

5
מסלול שמתאים מאוד למתחילים, יש מקומות רבים שניתן לסטות מהמסלול לקצת שטח וחול, מתאים מאוד לאמצע השבוע אחר הצהריים ,לא כדאי בערב חשוך ומאוד מסוכן אין הרבה רוכבי אופניים ניתן להביא תיק עם שמיכה וכמה דברים טובים לאכול ולעצור בצד הדרך לפקניק קטן

5
עם חברים, משפחה, או בן הזוג, מסלול האופנים בפארק פשוט מעולה. בילוי מעולה ליום שישי או שבת, יש המון פינות חמד לעצור בהן, ואפשר גם לעשות פיקניק ליד האגם.
התמונה של yehudaz

4
עשיתי טיול אופניים (בהשכרה) בפארק הירקון - סה"כ חוויה נעימה מאוד (שימו לב שאתם בוחרים יום עם מזג אוויר מתאים). הנוף של נחל הירקון והמדשאות של גני יהושע הופכים את הרכיבה לחוייה נעימה ומיוחדת. ישנם שבילי אופניים לרוכבים (מעט צר מדי, אבל גם משהו). סה"כ - בהחלט מומלץ!

5
מומלץ בערב, במיוחד בזמן השקיעה...המסלול קליל, נוח, במיקום נהדר..ואם אין לכם אופניים ניתן להשכיר שם!
התמונה של eyal

5
בילוי נחמד לשישי או שבת עם בת הזוג או כמה חברים. פארק ממש יפה, אוירה טובה, האגם יפה ומושך אליו בעלי חיים, והמסלולים מובנים ונוחים.
התמונה של רוני

5
אחלה טיול. אם אתם בהרכב של מבוגרים ויכולים להסתפק באופניים גדולות - כדאי לשקול נסיעה על אופני "תל-אופן" של העירייה. הרבה יותר זול, ולא חייבים לחזור לנקודת ההתחלה.
התמונה של קאטיושה

5
אטרקציה מהנה ליום שבת קייצי אפילו עם ילדים ( במידה ויש תינוק ניתן לשים אותו מאחורה במושב מתאים ). ניתן להנות מהנוף, הדרך נוחה וללא הפרעות מיוחדות. בקיצור שווה במיוחד אפילו לעשות עצירה קטנה לפיקניק משפחתי עם כריכים ושתיה.
התמונה של Olga Pulisman

5
המון שבילים בסביבה ירוקה מדהימה. הייצי ממליצה להביא את האופניים איתכם, כי ההשכרה במקום די יקרה.
התמונה של יעלי22

4
המקומיים שם כל יום.. אבל גם אם אתם לא.. שווה להעמיס אופניים או לשכור במקום ולעשות טיול בשבילים , מטופח, נעים ושוקק חיים
התמונה של shelley10

5
יופי של טיילת לאורך הירקון. ניתן להחנות בחניות של קניון איילון ברמת גן. לרכוב על האופניים לאורך הירקום שמגיע עד נמל ת"א. מסודר, נקי ובטיחותי!
התמונה של Michal Moreno

4
אפשרות חדשה היא השכרת אופניים בתחנות תל-אופן, במחיר הרבה יותר נמוך. אמנם האפניים של תל-אופן מתאימות רק למבוגרים, אבל כדאי לבדוק את הנושא, יש תחנות השכרה לכל אורך הפארק, גם בסמיכות לנקודת ההשכרה הזאת
התמונה של Eli Moreno

5
ממליץ בחום, מתאים לכל הגילאים, רצוי ללכת על יום שמש טוב ולא כמונו ביום גשם שכזה....

5
תמיד כיף לחזור למסלול הזה. רכיבה רגועה. ניתן גם להאריך את המסלול על ידי התחלה מאיזור רמת החי"ל.
התמונה של סיון ואיתן

5
המקום המושלם לטיול שבת רגוע עם כל המשפחה או בזוג

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
0
עדיין אין דרוגים

מלון אינדיגו ממוקם באזור העסקי בבורסת היהלומים של רמת גן וזהו המלון הראשון בארץ של רשת אינדיגו העולמית

למידע נוסף...
אירוח יוקרתי בתל אביב
0
עדיין אין דרוגים

אירוח יוקרתי בתל אביב

למידע נוסף...
אכסניית בני דן תל אביב
2
ממוצע: 2 (דרוג 1)

מול פארק הירקון, בפינה פסטורלית ושקטה (יחסית לתל אביב), ממוקמת אכסניית הנוער בני דן.
האכסנייה ממוקמת במבנה ותיק, ומציעה 35 חדרים מאובזרים וממוזגים עם מקלחות ושירותים צמודים, טלוויזיה בלווין ומיני בר.

למידע נוסף...
קבלה מלון לאונרדו סיטי טאואר
3
ממוצע: 3 (דרוג 1)

מלון לאונרדו סיטי טאוור באזור הבורסה של רמת גן הוא בית המלון הראשון אשר נבנה באזור זה, ואשר נועד בעיקר לאירוח של אנשי עסקים אשר מעוניינים לשהות במלון קרוב לענייניהם העסקיים.

למידע נוסף...