קופי בין אבן גבירול

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
אבן גבירול 45
עיר: 
תל אביב - יפו
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א' - ה' 07:30 עד 01:00, ו' 07:30 עד 02:00, שבת 08:30 עד 01:00.
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-5220064

****** המקום נסגר *******
לא ברור במיוחד כיצד צמחה הרשת הסתמית הזו לאימפריה של שניים עשר סניפים חסרי אופי או יחוד כלשהוא אבל מתברר שאנשים מצביעים ברגלייים.

רשת קופי בין אנד ליף היא כיום אחת מרשתות הקפה הגדולות בתל אביב והיא ממשיכה להתרחב גם בפריפריות. אם צריך לנסות ולבדל אותה מארומה או מקפה ג'ו הרי שהיא נותנת תחושה חמימה יותר משתי הרשתות האחרות ויתכן שבכך הוא סוד קסמה.

עיצוב הפנים של הרשת מזמין במיוחד וגורם לסועדים ולמי שקפץ לשתות קפה, או תה [יש שם מבחר מרשים] תחושה של הפסקה ממוגנת רעש למרות מיקומם המרכזי של הסניפים.

אפשר גם לאכול שם, אבל לא חייבים, אין בתפריט השגרתי שם שום דבר מרעיש במיוחד. ונראה שעיקר ההנאה שם היא לאנשים המבקשים להתמקד בקפה או בתה שלהם באווירת פארק קפה הדמיוני של הסידרה חברים.
גם הסניף הזה ברחוב אבן גבירול ההומה מציע חוויה דומה למרות מיקומו הרועש. אפשר לעצור שם אם אתם מחפשים מקום סביר להמלט אליו ולקבל תמורה סבירה תמורת כספכם.

אבל קפה, זה גם עניין של אווירה. והאווירה בקופי בין, נדמית כאילו מישהו טרח מאד ליבא אותה מגלקסיה אחרת. ויש כאלו שכנראה אוהבים את זה.

****** המקום נסגר *******

קופי בין אבן גבירול
דרוגים ומקומות קרובים
כיכר רבין - לשעבר כיכר מלכי ישראל בתל אביב
3.42857
ממוצע: 3.4 (7 דרוגים)

כיכר רבין בתל אביב, או בשמה הקודם: כיכר מלכי ישראל היא כיכר העיריה המפורסמת ביותר בארץ ולא בכדי.

למידע נוסף...
מתחם הסתדרות העובדים ברחוב ארלוזרוב בתל אביב
0
עדיין אין דרוגים

מתחם בניני הסתדרות העובדים בתל אביב נמצא במתחם הרחובות ארלוזרוב, רמז ואבן גבירול והוא מקבל את פניהם של הבאים לתל אביב מכל כיוון כמעט.

למידע נוסף...
קולנוע גת
3.333335
ממוצע: 3.3 (3 דרוגים)

בית הקולנוע גת הינו בית קולנוע בעל אולם אחד גדול, וזהו האחרון מבתי הקולנוע הגדולים והותיקים בתל אביב שעדיין פעיל. כיום שייך הקולנוע לרשת רב חן.

למידע נוסף...
גי'מבורי דיאדה
5
ממוצע: 5 (2 דרוגים)

משחקיה קטנה ונחמדה המתאימה לילדים קטנים בגילאים שנה עד שלוש.

למידע נוסף...