בית קפה קקאו בשדרות רוטשילד

דרוג הגולשים: 
1
ממוצע: 1 (2 דרוגים)
כתובת: 
רוטשילד 37
עיר: 
תל אביב - יפו
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א' - ו': 07:00-אחרון הלקוחות שבת: 09:00-אחרון הלקוחות
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-5606175

בר קפה קקאו ברוטשילד, הוא למיטב זכרוננו הסניף הראשון במה שהפך לרשת בתי קפה קטנה עם מיתוג ונוכחות בולטת גם במקומות אחרים בארץ.

קשה להגיד מילה רעה על העיצוב היפה של המקום, הוא מאובחן מאד ומדוייק ולא ניתן להחמיץ אותו. התפריט בקקאו חלבי בהגדרתו והוא נושק לאזורי הקינוח והמתוק.

בעבר הלא רחוק עבדו שם בשיטת ארומה, הזמנה ואחר כך לקיחת המוצר, מתישהו שהוא עברו משם לשיטת שלם, קח מספר ואנחנו נבוא אליך ובגלגול האחרון שלו לשיטת האדישות המוחלטת. מלצרים שמתישהו יגיעו אליך ויקחו הזמנה ומתישהו יביאו לך אותה.
השירות בסניף בערב שבו אנו החלטנו
לאכול בו לא הצטיין בתשומת לב ללקוח. בעבור רשת שמחיריה גבוהים בהרבה מאלו של רשתות מתחרות, נדמה היה שאפשר לשים דגש טוב בהרבה, מזה הנוכחי, על השירות ללקוח, הסניף סובל מבעיה כרונית של מסעדות ובתי קפה רבים בשדרות רוטשילד, היא הרמבלס הישראלית, ממילא הרי ישבו שם, אין בעצם הרבה בשביל מה להתאמץ כנראה.

הזמנו כמה כוסות קפה שהיה סביר והגיע בצורה תקינה למרות שנתנו הנחיות מיוחדות לגביו, להגיד שהתעלפנו מאיכויותיו זו תהיה כבר הגזמה קלה., הלכנו גם על וופל בלגי עם שם מפוצץ ומופרך משהו כיאה לעידן שנות האלפיים והמיקום אבל לו, כבר לקח הרבה יותר זמן להגיע, ולמרות הפרזנטציה היפה הוא לא הגיע חם דיו וככלל לא היה מן המשובחים שנתקלנו בהם לאחרונה.

על רמת האלכוהול בשיק שהומלץ לנו היינו צריכים להתווכח, "זה כרוך בתוספת" היתה התשובה לגבי השאלה שהעלנו לגבי רמת החוזק שלו. בשביל שלושים שקל לכוס שהכילה כמות כל כך קטנה של משקה, התשובה עצמה היתה מאכזבת כמו חוסר השירותיות והחוסר האמפטיה מצד המלצרים לגבי התלונה שהעלנו.

זה לא שלא היה לנו טעים, היה בסדר, אבל בשביל בסדר אנחנו חושבים שרמת התמחור הגבוהה של המקום מול מה שהוא מציע, אינה מוצדקת. אלא אם כן אתם חושבים שבגין נוף לשדירה צריך לשלם, מה שנדמה כמו הנחת היסוד של בעלי המקום הזה ושל דומים לו בשדירה היפה הזו.

קקאו היא לא התחנה הגרועה ביותר בשדרות רוטשילד, יש גרועות ממנה. היא מעוצבת ברוח הזמנים, נעים לשבת בה אבל היא חסרת השראה לחלוטין ולא מזמינה אתכם לחזור אליה. שום דבר בה אינו יוצא דופן, ובסופו של דבר, אתם מרגישים שהעברתם ערב בעוד קפה חסר יחוד ומתומחר באופן מוגזם. אם יש לכם אורחים מחו"ל ואתם רוצים להראות להם כמה יפה השדרה ולשתות קפה, זו המלצה טובה. אם אתם מכאן, וחיים את השדרה הזו לא כתיירים, אולי כדאי שתחפשו לכם פשוט מקום אותנטי יותר.

בית קפה קקאו בשדרות רוטשילד

דרוגי-גולשים

התמונה של eyal

1
מה שבאמת מאכזב בתפריט, זה שגם משהו שנשמע טעים בסוף מתברר כחסר טעם. וזה קרה לי הרבה יותר מפעם אחת.
התמונה של עידית שרון

1
יש כל כך הרבה מקומות יותר נחמדים בשדרה... קקאו - לא מביא אתו בשורה מיוחדת, ומגיש תפריט שנדמה כי נלקח מאמצע שנות ה-80. עתיר שומנים וקלוריות

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
מלון טאון-האוס תל אביב
0
עדיין אין דרוגים

מלון בוטיק חדש הממוקם בסמוך לשדרות רוטשילד, בבניין שימור ישן ששופץ.

למידע נוסף...
מלון עלמה תל אביב
0
עדיין אין דרוגים

מלון בוטיק מרהיב במרכז תל אביב, ההמוקם בבניין בהוהאוס לשימור משנות ה20 של העיר הלבנה.

למידע נוסף...
0
עדיין אין דרוגים

מלון בוטיק יוקרתי וחדיש בליבה של תל אביב המתחדשת ובלב העיניינים עצמם.

למידע נוסף...
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)

מלון סוויטות איכותי ולא יקר במיקום מעולה במרכז תל אביב הלבנה, אמסטרדם הקטנה

למידע נוסף...