גן החיות התנ"כי

דרוג הגולשים: 
4.545455
ממוצע: 4.5 (11 דרוגים)
כתובת: 
דרך אהרון שלוב
ירושלים
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
ימים א'-ה' 9:00 - 19:00 יום ו' וערבי חג - 9:00 - 16:30 יום שבת וחג 10:00 - 18:00 הכניסה לגן החיות כשעה לפני סגירת הגן.
טלפון: 
6750111 - 02

גן החיות התנ"כי במלחה הנו כיום גן החיות העשיר ביותר בישראל.
ייחודו של הגן הנו בכך שהוא ממקד בהצגת חיות מקומיות - חיות אשר מקום גידולן הטבעי הנו , או היה בעבר ישראל.

בגן מגוון חיות בכל הגדלים: מהזוחלים הקטנים ביותר, ועד ליונקים הגדולים ביותר, ומגוון מתקנים, הפעלות ותצוגות העוסקים בחיות ארצישראליות. תוכלו לראות חוות נמלים אמיתית בביתן הזוחלים להמשיך לתצוגה מיוחדת של פינגווינים, לראות את הדובים שוחים בבריכה הגדולה, ולעצור להפסקת משחק לילדים וקפה להורים באחד מגני השעשועים הגדולים בירושלים, אשר נמצא בתוך גן החיות התנכי.
בחלק של החיות האפריקאיות הגדולות (פילים, קרנפים ג'ירפות, זברות וראמים) הצפייה נוחה מאוד בשל הטיילת אשר נבנתה כגשר תלוי מעל אזור החיות הגדולות.

גן החיות התפתח רבות ואחד הפנים הנהדרים של התפתחות זו היא הצמחייה שגדלה. כיום, רוב רובם של החלקים הציבוריים בגן החיות מוצלים באופן מלא, ולכן ביקור בגן יהיה אלטרנטיבה טובה גם לימים החמים.
הגן נגיש ונוח מאוד לטיול עבור נכים ועגלות ילדים, אורך המסלול הנו כ-2 ק"מ, בעלייה ואחר כך בירידה. בימי חול מופעלת בגן רכבת בה ניתן להעזר בעלייה. השימוש ברכבת הנו בתשלום סמלי נוסף.

דוב סורי בגן החיות במלחה
פילים אסיאתים בגן החיות במלחה
מבט על גן החיות
זאב ארצישראלי מנומנם בגן החיות התנכי בירושלים

דרוגי-גולשים

התמונה של שיר גולד

5
גן החיות התנכי הוא אחד המקומות הראויים לבלות בו בחיק המשפחה. בילוי שיש בו ערך, יופי והנאה. זהו הגן המטופח ביותר בארץ , המוסר כבוד לאורחיו ולדיירי הקבע בו - החיות. החיות עצמן מגוונות, סידורן בגן מאפשר לספר סיפור לילדים כדי להטמיע (דוגמת תיבת נח). כמו כן, ישנם בו פינות מנוחה וגן שעשועים נפלא לילדים. הקטנה מצאה את העניין הרב ביותר דווקא שם, בינות הפסלים היחודיים וה"נחל" הזורם במדרגות. החסרון היחיד הוא העליה שבמרכז הגן, שבגינה גם יום שאינו יום קיץ הפך ליום חם ביותר.

5
מקום נחמד ..מגוון רחב של בעלי חיים מכל מיני סוגים..המוזכרים בעיקר מהתנ"ך מומלץ להגיע ביום בו נערכות סדנאות לילדים וסיורים אשר תורמים לילדים להרחיב את הידע יש פינת ליטוף ..ואפשרות להאכיל את החיות ..חוויה לכל המשפחה זה מאוד מעניין
התמונה של צפה ברוגע

5
טיול לכל המשפחה מרתק לכל המשפחה. להביא שתיה, חטיפים וסנדויצ'ים איתכם - בזה הם לא מצטיינים. אבל בכל השאר - פשוט נפלא. האכלת הדובים לא לפספס. אימון הפילים. רצנו ברחבי הגן הלוך ושוב בהנאה רבה במשך שעות. חזרנו מותשים ומלאי חוויות. יש הרבה מקומות שמאפשרים סמי-אינטרקציות עם החיות (בועות פלסטיק בתוך כלוב החיות שניתן להכניס אליהם ראש ולהביט מבפנים - כניסה ממנהרות שילדים מתים עליהן) וזו הזדמנות גם ללמד על בלוטי עץ אלון :-)
התמונה של eyal

4
מקום יפה מאוד, שווה את הטיול, בייחוד עם ילדים.

5
גן החיות הזה מקסים ומכיל שפע של חיות. רמת התחזוקה במקום גבוהה וכלובי החיות מודרניים ומאפשרים צפיה נוחה בחיות ומרחב מחיה הולם. כדאי להגיע כמה שיותר מוקדם (אפשר גם ברכבת שלה יש תחנה מיוחדת במקום) בכדי להספיק ולראות כמה שיותר. בגן מסלולים תלולים למדי אך עם זאת שפע של צל ופינות מרגוע. מאד נהננו ומקפידים לחזור מידי פעם.

4
כמה נהניתי בילדותי לשוטט במרחבי הגן. הג'ירפות קידמו את פני בגודלן המרשים. הפילים בלעו מלא אוכל להשתאותי כמו "אבא פיל" מהספר "גן גורים". בגן המחודש מגוון חיות עצום. השילוב במרקם של הנוף מעניין. למי שקשה עליו הטיפוס, יכול להעזר ברכבת...
התמונה של קאטיושה

4
מקום אידיאלי לקחת את הילדים. נקי, מטופח, המון סוגים של חיות שונות ונדירות. פשוט חוויה של כמה שעות טובות להעסיק את הילדים.
התמונה של שגשי

4
אם הייתי יכולה, הייתי גרה שם, איזה מקום יפה, גדול ומטופח, חיות מקסימות..שווה ביקור!
התמונה של Itzhak Moreno

5
גן חיות מעולה. הרבה צל, מתקני משחק, כלובים ותנאי מחיה מרווחים יחסית. לא לחינם גן החיות הזה נחשב לבין הטובים ביותר בעולם. מיקומו של הגן על צלע ההר הופך את הטיול בו למאתגר ומעייף מעט יותר מהרגיל, אבל בימי חול ניתן להסתייע בשירותי הרכבת הפנימית של הגן. המזנון לא משהו ולכן כדאי ומומלץ להביא אוכל מהבית - מאד מקובל בגן החיות הזה. יש לכם יום חופש? סעו עם כל המשפחה ומובטח לכם שתהנו. ואם אתם מהזן ההרפתקני מומלץ מאד להגיע ברכבת ישראל אשר בשעות מסויימות עוצרת ממש בפתח הגן.

5
המיקום האסטרטגי המיוחד של גן החיות מספק הנאה רבה. מתאים לזוגות ומשפחות, להתרשם מבעלי החיים השונים והנוף הנשקף ממעלה הגבעה.
התמונה של shelley10

4
גן חיות דגול ומיוחד. קצת מעייף מאחר והגן עצמו ממוקם על גבעה. אבל שווה את המאמץ!

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
מוזיאון עין יעל
0
עדיין אין דרוגים

רחוב רומי משוחזר, מעיין, פינת חי ושרידים ארכיאולוגיים. סדנאות מלאכות קדומות, סיורים והצגות

למידע נוסף...
המרכז הישראלי לטיפוס - ירושלים
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)

קיר טיפוס יפה ואיכותי עם יחס חםו אנשי צוות מבינים .

למידע נוסף...
עין לבן בירושלים
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)

פינת רענון ירושלמית – מעיין ובו שתי בריכות גדולות: עמוקה ורדודה בלב בוסתני פרי

למידע נוסף...
גן המפלצת בירושלים
4.285715
ממוצע: 4.3 (7 דרוגים)

גן המפלצת בקריית היובל בירושלים- גן שעשועים קטן ומפורסם בפינת הרחובות הרצל-צ'ילה

למידע נוסף...