זוהר בכפר

בתיאום מראש
אומדן מחיר ללילה:

זוהר בכפר - נופש צימרים בנתיב השיירה בגליל מערבי

בתוך פרדס ומטע אבוקדו ובין ערוגות הבשמים פזורות יחידות הנופש זוהר בכפר. 3 בקתות עץ מפוארות לזוגות ולמשפחות עם ג'קוזי וקולנוע ביתי, שני צימרים מפוארים מצופים עץ עם ג'קוזי ו- dvd, וארבעה צימרים משפחתיים. כל היחידות טובלות בצמחיה פרחונית ומרבדי דשא.

בחצר
מרבדי הדשא המוריקים פרחים בצבעי הקשת צמחי התבלין והמרפא עצי האבוקדו האנונה והפקאן הרימונים התאנים והתותים וכמובן שלל עצי פרי ההדר הם רק חלק מהגן הרחב בו חבויים הבקתות והצימרים זוהר בכפר. לרשותכם מתקני משחקים לילדים, נדנדות, מגלשות, ערסלים, בריכת כדורים, כדור סל ועוד. בחודשי הקיץ בריכת שחיה עגולה לכל המשפחה. לאור התאורה הססגונית אפשר לצלות על האש למנגל את ארוחות הצהרים והערב.

הצימרים
בכל היחידות מיזוג אויר מטבח מאובזר אוירה פסטורלית ונעימה, וכמובן הרבה הרבה שקט. ברשותנו שתי בקתות פאר לזוגות ולמשפחות, שני צימרים מפוארים לזוגות וארבעה צימרים רגילים משפחתיים.

אטרקציות ופינוקים
בסביבה מסעדות, חוף ים, שיט, רכיבה על סוסים, טרקטורונים וג'יפים, החלקה על הקרח מסלולי טיולים בנחלים היפים שבאיזור. לאורחי זוהר בכפר- זוגות משפחות או קבוצות אנו מכינים ומגישים ארוחת בוקר מפנקת ועשירה בצימר או בגינה בשעה הנוחה לאורח.

לשומרי הכשרות: תעודת כשרות וכן השגחה של מחלקת הדת במועצה האזורית מטה אשר. אפשר להזמין ארוחת ערב בתיאום מראש. ניתן לערוך אירועים משפחתיים ימי הולדת יום נישואים שבת חתן מסיבת רווקות ועוד.

איך להגיע
לבאים מהדרום והמרכז ונוסעים בכביש החוף יפנו בצומת זיכרון ימינה בכביש מספר 70 נוסעים לכיוון כללי צפונה עוברים את יוקנעם בצומת יגור פונים ימינה עברים את צומת סומך ופונים בצומת סומך ימינה ושמאלה לכיוון צומת אחיהוד בצומת אחיהוד פונים שמאלה ואחרי 1 ק"מ פונים ימינה נוסעים 10 ק"מ. המושב בצד שמאל. בתוך המושב אחרי נסיעה של כ 800 מטר מצד ימין במשק מספר 18 הצימרים של זוהר בכפר.