מרכז המבקרים של מי עדן - קצרין

דרוג הגולשים: 
1
ממוצע: 1 (דרוג 1)
כתובת: 
אזור התעשיה
קצרין
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
א'- ה' 8:00-17:00 ו' 8:00-13:00
טלפון: 
04-6962825

(המרכז סגור כעת לשיפוצים) המרכז מציע ביקור החוויתי במקורותיו של המוצר - ממעיין סלוקייה ועד למדפי החנויות. את המסע מלווה מדריך המספר הכל על עולם המים המינרלים, החל מהיווצרות הטיפה הראשונה ועד להגעת הבקבוק אליך הביתה. המחשת המידע נעשית באמצעות עמדות משחקים לילדים וסרט קצר הסוקר את ההיסטוריה של חברת מי עדן וחשיבות המים לגוף האדם. המידע מומחש באמצעות עמדות משחקים לילדים וסרט קצר המוקרן באולם המולטימדיה, הסוקר את ההיסטוריה של חברת מי עדן וחשיבות המים לגוף האדם. במהלך הסיור תבקר במפעל ותתרשם בזמן אמת מהטכנולוגיה החדשנית המאפשרת את ביצוע כל תהליך ניפוח הבקבוקים, המילוי, "הפיקוק" והאריזה, ללא מגע יד אדם.

מי עדן

דרוגי-גולשים

1
הייתי במרכז של מי עדן. הייתי גם באירוע של חברה אחרת של מים מינרלים ולא מאמינה שטונות בקבוקי המים המינרלים של "מי עדן" שעם ישראל שותה באים כולם ממעיין אחד בקצרין. למרות זאת, הביקור מלמד אי אילו דברים ומעניין לראות איך התהליך עובד.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
יהודיה- גבינות הגולן, גבינות בוטיק וסדנאות מפנקות בקצרין
0
עדיין אין דרוגים

יהודיה- גבינות בוטיק מהגולן מחלב בקר בשלל טעמים וצבעים, סדנאות להכנת גבינה, סיורים מודרכים וחנות שתצייד אתכם לפיקניק מושלם בטבע.

למידע נוסף...
צבר אומנויות מפעל קרמיקה קצרין
0
עדיין אין דרוגים

חוויה מרתקת של תהליך ייצור קרמיקה וחנות מתנות מפנקת במפעל יחיד מסוגו בארץ לייצור כלי קרמיקה בכמויות מסחריות.

למידע נוסף...
מרכז המבקרים יקב רמת הגולן
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)

מרכז המבקרים של יקבי רמת הגולן מציע סיורים מודרכים לקבוצות ויחידים, בהם ניתן לצפות בתהליך ייצור היין, לטעום ממגוון יינות היקב המפורסמים בארץ ובעולם ואף לקנות מיינות היקב, אביזרי יין ומזכרות.

למידע נוסף...
בית הבד של הגולן בקצרין
0
עדיין אין דרוגים

בבית הבד של הגולן חווים את תהליך הפקת השמן, מכירים את מוצריו ומשתתפים בפעילויות מהנות מעולם הזית.

למידע נוסף...