מוזיאון האדם והחי ברמת גן

דרוג הגולשים: 
4.4
ממוצע: 4.4 (5 דרוגים)
כתובת: 
הפארק הלאומי
רמת גן
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
ימים א'-ה' בין השעות 9:00-14:00 שבת 17:00-10:00
טלפון: 
6315010 - 03

מוזיאון האדם והחי אשר בפארק הלאומי שופץ לאחרונה, ומציע חוויה נהדרת לילדים בגיל 2-7. במוזיאון מיצגים חוייתיים והתנסותיים, המספרים למבקרים על תולדות הקיום על כדור הארץ, והתפתחות האדם והחי, ובמיוחד: - התפתחות היצורים החיים על פני כדור-הארץ - זוחלים ודינוזאורים - האדם הקדמון - תנועה, שלד ושרירים - המוח ומערכת העצבים - תקשורת וחושים - רבייה ותורשה - ותערוכת נושא בנושא צבעים. - כמו כן, במוזיאון תערוכות מתחלפות. צוותי ההדרכה המקצועיים במוזיאון, מציעים סיורים מודרכים לתלמידי בתי ספר וגני ילדים, המותאמים לתוכניות הלימודים השונות במדעי הטבע. כמו כן מועשרים הסיורים בפעילויות חווייתיות בתחומי האמנות, הספורט ועוד. בנוסף אנו מציעים מגוון שירותים לקהל הרחב, כגון: תערוכות שונות; הדרכות, הרצאות והשתלמויות לקבוצות; חברות במועדון "ידידי המוזיאון", המקנה לבעליה גישה למידע שוטף על פעילויות המוזיאון, הזמנות לאירועים שונים ועוד. הנכם מוזמנים לתת קפיצה קטנה לעולם אחר, שאת השגרה היומית שובר. איך מגיעים: המוזיאון נמצא בחלקו המזרחי של מתחם הפארק הלאומי ברמת גן, בסמוך לחוות הסוסים, לגינת הנוי ולאצטדיון וינטר. באמצע השבוע אפשר להגיע ברכב מהכניסה שליד אצטדיון וינטר: מאלוף שדה, פונים לרחוב פרץ ברנשטיין, חולפים את הככר ואת הכניסה לכביש הגישה לספארי, ממשיכים ישר לרחוב סן מרטין. בסוף רחוב סן מרטין, פונים שמאלה לרחוב אחד העם, ולקראת סופו - בהתאם לשילוט שוב שמאלה לכיוון אצטדיון וינטר. לאחר כ-20 מטר, הכניסה לכביש הגישה למוזיאון האדם והחי (שהוא גם כביש הגישה לחוות הסוסים). ממשיכים ישר עד לחנייה שליד המוזיאון. מובטחת לכם חוויה מהנה, מקורית ומעשירה! בשבתות מתקיימות הדרכות על ידי צוות המקום מדי שעה, ולבתי ספר וגני ילדים ניתן לתאם הדרכות מיוחדות לפי גיל הקבוצה. כמו כן, ניתן לקיים במקום ימי הולדת, הכוללים: שימוש בחצר המוזיאון, והדרכה רק לקבוצה שלכם. מומלץ מאוד למי שמבקר בפארק הלאומי!

מוזיאון האדם והחי ברמת גן
סיפורה של לוסי במוזיאון רמת גן
המרחב המרכזי במוזיאון

דרוגי-גולשים

התמונה של Michal Moreno

4
בשנים האחרון מוזיאון האדם והחי ברמת גן צמצם את מימדיו, ויתר על חלק מבובות הענק של הדינוזאורים, ועשה מהלך יפה של מיקוד. ביקרנו במקום במסגרת יום בפארק הלאומי, ומאוד נהנינו. הביקור מתאים לשעה עד שעה וחצי של פעילות ממוזגת. רק שימו לב שאתם לא נכנסים יחד עם קייטנה או קבוצה גדולה של ילדים.
התמונה של Itzhak Moreno

5
המוזיאון שופץ בשנים האחרונות וכעת הוא אף יפה ומעניין יותר. אהבנו מאד את תצוגת איורי החיות שנכחדו, ואת דוכני המדעטק הפעילים ששיעשעו אותנו מאד. הילדים נהנו מכל רגע ולא רצו לצאת. יופי של שעה מהנה או אף יותר עם הילדים.
התמונה של kotik

4
חוויה מעשירה לילדים ולכל המשפחה. מומלץ ביותר, ומחיר סביר

4
לא הרבה מכירים את המוזיאון הזה, אבל מדובר באחד מהמוזיאונים הטובים ביותר במרכז עם המחשות יוצאות דופן של דינוזאורים ושאר חיות אחרות. קרוב לספארי וממוקם בליבו של הפארק הלאומי ברמת גן. הגישה למוזיאון רגלית בלבד.

5
ואם אתם כבר שם, אז לשלב עם הליכה בפארק..

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
הבריכה במלון רימונים אופטימה רמת גן
2
ממוצע: 2 (דרוג 1)

רימונים אופטימה רמת גן, מלון העסקים של רשת מלונות רימונים במרכז העיר, מלון הממוקם במרחק דקות ספורות ממתחם העסקים של הבורסה ומרכז תל-אביב.

למידע נוסף...
קראון פלאזה עזריאלי
3
ממוצע: 3 (2 דרוגים)

המלון שוכן בין הקומות 11 ל 23 של הבנין המרובע, ומציע לאורחיו את כל ההטבות והנוחיות של מגורים בקומפלקס עזריאלי:

למידע נוסף...
מלון דיאגילב תל אביב
0
עדיין אין דרוגים

מלון דיאגילב הוא מלון המארח ועובד בשיתוף גלריית אומנות הנמצאת בקומה הראשונה. שוכן במרכז תל אביב בסמוך לשדרות רוטשילד.

למידע נוסף...
קבלה מלון לאונרדו סיטי טאואר
3
ממוצע: 3 (דרוג 1)

מלון לאונרדו סיטי טאוור באזור הבורסה של רמת גן הוא בית המלון הראשון אשר נבנה באזור זה, ואשר נועד בעיקר לאירוח של אנשי עסקים אשר מעוניינים לשהות במלון קרוב לענייניהם העסקיים.

למידע נוסף...