שוק בצלאל בתל אביב

דרוג הגולשים: 
3.1
ממוצע: 3.1 (10 דרוגים)
כתובת: 
בית לחם 1
תל אביב - יפו
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
8 בבוקר עד 8 בערב

באחד מימי תל אביב שלי (אני מקפידה על אחד כזה בשבוע), השבוע נשאו אותי רגליי לכיוון שפעם הכרתי ואהבתי, והיום אפשר להגיד שהוא עדיין "מספק את הסחורה"..

במתחם הנמצא בין הרחובות קינג ג'ורג', בצלאל, בית לחם, טשרניחובסקי והמכבי, תחום לו שוק בצלאל, שהוא שוק של בגדים וטקסטיל.

שוק בצלאל בתל אביב

המבקר בשוק בצלאל צריך להצטייד מראש בכסף מזומן - ולא הרבה במיוחד, כי מחירי הפריטים נעים בממוצע בין 5 ל- 50 שקלים לפריט, ובהרבה זמן לחפש וסבלנות.

בין חנויות השוק תמצאו הרבה מאוד :

בגדי ילדים ותינוקות - חלקם עודפי ייצור של רשתות ישראליות, אירופאיות ואמריקאיות. אני מצאתי פריטים של gap, H&M, monsoon, גולף ועוד. המחירים נעים בין 5 ל-30 ש"ח לפריט, ויש מגוון גדול של שמלות יפהפיות לילדות.

מגבות ומצעים - סחורה מאוד איכותית של בעיקר עודפי יצוא של מותגים בינלאומיים. מחירים של 15-25 ש"ח למגבת.

תיקים וארנקים - הרבה זיופים, וכמעט ללא עודפי יצוא. שימו לב לאיכות המוצרים. המחירים נעים סביב 50 ש"ח לארנק.

בגדי נשים - מי שרוצה למצוא את הדברים הטובים צריך הרבה מאוד סבלנות, ובכל יום מגיעים מוצרים שונים לשוק, אז כדאי לבקר הרבה, אבל גם כאן - בהנחה שעברתם את המחסום הפסיכולוגי - יש המון מציאות: שמלות של מונסון ב-10 ש"ח, חזיות ב-15 ש"ח, חולצות ב-5, 10 ו 25 ש"ח, ועוד כמעט אינסוף של מוצרים, אבל צריך לחפש.

חנייה: עד לפני כמה שנים הבעיה העיקרית למגיעים לשוק היתה חוסר החניה באזור, אולם לאחרונה פונה שטח נרחב ברחוב המכבי והפך לחניון ציבורי בו בדרך כלל יש מקום.

הכניסה - מרחוב המכבי היוצא מטשרניחובסקי.

אוכל: אם עייפתם מקניות ואתם מחפשים מה לאכול לצהריים - כמובן שפלאפל שוק בצלאל הנמצא במרכז השו תהיה אלטרנטיבה טובה, אבל אפשר גם סביח ברחוב טשרניחובסקי, סלט מהיר - מעבר לכביש, או אפילו ארוחה בוכרית מסורתית בפינת הרחובות קינג ג'ורג' והמכבי. תהנו!

שוק בצלאל בתל אביב
שוק בצלאל בתל אביב
שוק בצלאל בתל אביב

דרוגי-גולשים

התמונה של צפה ברוגע

2
השוק עצמו די קטן ואין בו מבחר גדול, אך עדיין ניתן למצוא בו מציאות שונות בעיקר בתחום הביגוד. נמצא בסמיכות לשוק הכרמל כך שניתן לשלב יום שווקים ולעשות את שניהם ביחד. החניה באזור בעייתית. אבל ניתן למצוא חניה. הפלאפל המיתולוגי של פעם כבר לא ממש קיים אבל עדיין יש פלאפליה נחמדה במתחם.
התמונה של אביבה

4
אפשר למצוא בגדים תיקים ארנקים בעשרות שקלים בלבד! מיועד רק למי שיכול לחטט. ממליצה ללכת גם לחנות הצמודה בקינג גורג שם אפשר לקנות תכשיטים בשקל אחד בלבד. שווה

4
שוק בצלאל יוצא מרחוב קינג ג'ורג' או מטשרנחובסקי. למי שיש כוח לפשפש בין הפריטים השונים, ניתן למצוא דברים ממש שווים. בגדים, בגדי ים, נעליים ותיקים. אפילו יש תאי מדידה בחנויות!

1
שוק סתמי ככל השווקים, הרבה סמרטוטים, לא מצאתי מציאות שוות וגם מלוכלך...אין מה להשוות לשווקים אחרים

3
אפשר למצוא בו מציאות. צריך לנבור בדוכנים ואפשר למצוא בגדים במחירים ממש מצחיקים.
התמונה של גירית הדבש

5
שוק מעולה לבגדים ולאקססוריז, אפשר למצוא שמלות ב20 שקלים ואקססוריז שווים במיוחד. יש גם דוכן בגדי ים שאפשר למצוא בו מציאות של ממש. קניתי לפני שלוש שנים בגד ים שעלה לי 40 ועד היום הוא הכי יפה שיש לי בארון
התמונה של רוני

5
השוק הכי מדליק בתל אביב. הוא אמנם לא גדול כמו קמדן מרקט, אבל בהחלט מציע מציאות לכל דורש. לפעמים מגיעים לכאן משלוחי עודפים מחו"ל, ואז החגיגה בשיאה!

3
פעם היו כאן הרבה יותר דוכנים ובעיקר דוכני פלאפל, כיום עדיין ניתן למצוא בגדים בזול מאד ושאר מציאות. לא הייתי מגיע במיוחד, אבל אם אתם כבר באזור אז זה שווה סיבוב קצר במקום.

2
תמיד אני שומעת את הסיפורים על אילו שמצאו בערימות הבגדים בגד נהדר של מותג ידוע במחיר מגוחך. מעניין שלי זה אף פעם לא קרה ודי התייאשתי ומושכת ידי מהמקום. אני רואה שם בעיקר ערימות ענק של סמרטוטים ובגדים סוג ג'. בשביל הניחוח של שוק והצבעוניות שווה לעבור גם שם מידי פעם. בזמנו, היו שם כמה וכמה דוכני פלאפל. היום נותר רק אחד לרפואה...
התמונה של shelley10

3
לא חושבת ששווה במיוחד להגיע לשם. אבל אפשר למצוא שם מציאות. בעיקר טקסטיל באיכות לא משהו. משם ניתן להגיע לשוק הכרמל ולשנקין

3
חנויות ישנות של בגדים, ארנקים, בגדי ים, תכשיטים, ודברים לבית. לפעמים יש שם סחורות של מותגים. המלאי הוא גדול, אבל ברובו לא משהו שאני אקנה. מתחם לא גדול של חנויות ישנות עם דוכן פלאפל במרכז. צריך "לעבוד קשה" ולברור היטב בתוך מלאי הבגדים שלרוב זרוקים, כדי למצוא את הצבע והמידה של חולצה שאהבת. בגדי ים לילדים וגם לנשים במחירים מאד! סבירים. לעיתים אפשר לחזור הביתה עם "הפתעות" שלא ציפיתי לקנות, ולעיתים... בידים ריקות.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
רחוב נחלת בינימין
4.473685
ממוצע: 4.5 (19 דרוגים)

רחוב נחלת בנימין הוא סיפור הצלחה בכל קנה מידה שהוא, והוא בעיקר דוגמא לתכנון עירוני והשבה לחיים של רחובות זנוחים הנחשבים לעורקים מתים וחסומים בשדה העירוני.

למידע נוסף...
רחוב שינקין בתל אביב
3.785715
ממוצע: 3.8 (14 דרוגים)

מיקרו קוסמוס של החברה הישראלית בכלל ותל-אביב בפרט, מתאים לכל גיל ובכל שכה. סיור עירוני שאסור להחמיץ

למידע נוסף...
גינת שנקין בתל אביב
2.666665
ממוצע: 2.7 (6 דרוגים)

תל אביב זרועה בהמון גינות קטנות כמו פטריות שאחריה הגשם. הגינה בשנקין הוא אולי אחד המתחמים המפורסמים שבהם בשל מיקומה המרכזי.

למידע נוסף...
משקפי שמש בשוק הכרמל
3.416665
ממוצע: 3.4 (12 דרוגים)

שוק הכרמל, חוויה של טיול וקניות בתל אביב

למידע נוסף...